Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=314273

Testen fra i morges - bilde er redigert for å få frem streken..så vidt jeg ser noe men tror det er noe der..! :o

Endret av Piasawa

Hurra! Jeg ser en strek Piasawa!!!! (Ikke vanskelig å se heller da ;) )

Men nå skal det sies at jeg har redigert bilde for å se den skikkelig selv.. Jeg syntes jeg skimtet noe, tok bilde og redigerte det.. Så den er ikke like synlig "live" som på bilde, men ikke så langt i fra 😊

Veldig spent på testen i morgen! 😳

Annonse

Altså, greit nok at det er redigert, Piasawa, men kan godt hende det faktisk er en strek der^^ Gleder meg til å høre/se (det er et must!!) i morgen. 7 dpo i dag jeg, så får holde testetrangen i sjakk noen dager:)

OBS OBS, details, næsti details :fnise:

IKM er 19. september, EL tror jeg var rundt 4. september. Så var det klart.

I går hadde jeg og sambo sex, og når jeg var på do i morges, var det litt rødt blod på papiret. Aldri opplevd lignende, for det så ikke ut som at det var TR som hadde kommet. For en stund siden (noen uker) hadde jeg litt lyserosa på papiret, men det var heller ikke sånn som det var nå og heller ikke TR ( tror det var spotting). Jeg tenker at det i dag kan være fra en rift? Eller? Håper i alle fall at det ikke er TR, og syns ikke det så ut som det heller. Tok på et truseinnlegg, og nå, to timer senere, er det ikke noe på det.

Så, kjære damer, hva kan det være? Er det TR tror dere... :huh::sur::frown: ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...