Gå til innhold

IKM uke 22


Unilon

Anbefalte innlegg

Mine murringer kommer å går litt. Har nå pakket ned halve kjøkkenet, og tar meg en liten pause. Vi skal pusse opp kjøkkenet. Deilig når det er ferdig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det kniper i hele magen jeg :o Men mest i øvre del av magen. Og en del oppblåst og luftsmerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på tr her, har smerter både øvre og nedre del av magen. Håper det bare er murringer på dere andre. Blir spennende og se neste uke. Krysser fingrene for dere  :) XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja enig! En av oss MÅ få positiv test! Spennende!! Kjenner at skuffelsen vil bli endel større denne gangen enn før ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere jeg lurer på en ting. Etter sex ligger dere en halvtime? Lenger enn en halvtime eller går dere på toalettet rett etterpå?

 

Venninnen min og jeg diskuterte dette nettopp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ligger 10-15 min bare. funket første pp, så tror ikke det har så mye å si. Men det kommer vel kanskje ann på om det er gode svømmere. Men til normalt tror det har veldig lite å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig! En av oss MÅ få positiv test! Spennende!! Kjenner at skuffelsen vil bli endel større denne gangen enn før ..

 

Syntes det er lite positive tester å høre om her om dagen... Men merker vi har blitt litt mindre prøvere inne på forumet her, så da er det vel mange gravide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har aldri tenkt på det jeg,hehe…..

Mine to første svangerskap var ikke planlagt så ingen erfaring med akkurat det:)

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere jeg lurer på en ting. Etter sex ligger dere en halvtime? Lenger enn en halvtime eller går dere på toalettet rett etterpå?

 

Venninnen min og jeg diskuterte dette nettopp:)

Jeg ligger så lenge jeg orker, 20 minutter cirka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Har aldri tenkt på det jeg,hehe…..

Mine to første svangerskap var ikke planlagt så ingen erfaring med akkurat det:)

Takk for svar

 

Man tenker på mye rart når man er prøver :) hehe

Endret av lillemyri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi har sex på kvelden har jeg som oftest klart å ligge til morgenen, ellers orker jeg ikke ligge lenge. Våtservietter på soverommet er genialt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da datteren min ble unnfanget lå jeg med bena oppover veggen en liten stund før jeg la meg til å sove... Det funket jo da, men er mest sannsynlig tilfeldig ;) Jeg tør allikevel ikke reise meg med en gang etterpå :)

 

Hold oss oppdatert da pastella! Hvor mange dpo er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger alltid minst 30 min, men redd for urinveisinfeksjon så jeg går på do etterpå. Har gjort dette i 4-5 pp.....! Denne gangen lå jeg med beina til værs, så det på en yoga video. Blod tilførselen i beina skal vist nok komme ned til livmoren og får skikkelig i gang blod sirkulasjonen. Får se om alt dette har hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget med rompa høyt i 30 minutt til en times tid. Gjenstår å se om det ble noe resultat.

Tok en test idag (10 dpo) som var blendahvit. Mistet litt troa må jeg si, selv om der er symptomer i fleng som jeg normalt ikke har i så lang tid før mens. 

Får vel bare vente å se, men forbereder meg på ny pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...