Gå til innhold

IKM uke 22


Unilon

Anbefalte innlegg

Testet en el igår, men negativ, men har dobbel vakt idag, og er ikke hjemme før 0015, kan jeg ta en el test da?

 

Vi er jo fortsatt plaget meg vår soveromsdør pluss vi har overnattings besøk(venninne som flytter til oss for å finne jobb.. Ikke like greit med humpings da :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26. mai: **Cayenne**, Lillemyri (pp1 etter sa)

 

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9)

 

28. mai:

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA)

 

31. mai: Unilon, Loppen

 

1. juni:

 

Da havner jeg her inne, litt forskjøvet syklus, men positiv el test i dag :) lagt inn aksjer for i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. mai: **Cayenne**, Lillemyri (pp1 etter sa)

 

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9)

 

28. mai:

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA)

 

31. mai: Unilon, Loppen

 

1. juni: Helene90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet en el igår, men negativ, men har dobbel vakt idag, og er ikke hjemme før 0015, kan jeg ta en el test da?

Vi er jo fortsatt plaget meg vår soveromsdør pluss vi har overnattings besøk(venninne som flytter til oss for å finne jobb.. Ikke like greit med humpings da :-p

Alt mann skal slite med da :P Dere må få fiksa den døra :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Testet en el igår, men negativ, men har dobbel vakt idag, og er ikke hjemme før 0015, kan jeg ta en el test da?

Vi er jo fortsatt plaget meg vår soveromsdør pluss vi har overnattings besøk(venninne som flytter til oss for å finne jobb.. Ikke like greit med humpings da :-p

Alt mann skal slite med da :P Dere må få fiksa den døra :P

I know , haha :-) heldigvis fikk mannen min fikset det nå! Men burde jeg teste el ikveld/natt når jeg kommer hjem ?

Når burde man teste på dagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26. mai: **Cayenne**, Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

 

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9)

 

28. mai:

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA)

 

31. mai: Unilon, Loppen

 

1. juni: Helene90

Da er jeg også inne her så jeg hadde fallt ut av listen. 

Dårlig med humping her selv om jeg burde begynt for fullt fredag men prøver i dag da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått døren på plass hjemme :) og tror også temmelig jeg har el slim, og litt små murring i magen. Hmm er el nå eller kommer den snart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr også hatt murringer i dag og kjøpte en eggløsningstest (aldri brukt det før ) Men synes den var vanskelig og lese….For meg ser begge strekene like sterke ut noe som indikerer eggløsning. Men men vi får bare hoppe i høyet og se hvordan det går.

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en indikator på at el vil skje mellom 12 og 36 timer disse testene? Det jeg har lest mener jeg... Uansett ville jeg humpet i vei om murringen er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

El-testen var helt blank igjen i går, og med murringer lørdag og søndag og sterkest test lørdag, var nok el mest sannsynlig søndag. Så da ble det aksjer to dager før og på selve dagen. Skulle gjerne stått på litt mer, men satser på at det holder og at :kosteskaft: holder seg langt unna denne gang.. :rolleyes:

Håper vi alle sitter der i februar med en søt, liten :babysmokk:

 

Heia oss! :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei heia alle sammen. 

Høres ut som du   **Cayenne** har truffet rimelig bra:)!!

Tok en ny eggløsningstest i dag og den var svakere så jeg tror jeg bare skal belage meg på at jeg bommet helt. Men så sluttet jeg nettopp på pp også og ikke fått første mens enda så hva kan jeg forvente,hehe..

 

Armer og ben i kryss for dere alle. Gleder meg til vår uke kommer for å høre hvordan det gikk:) :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pos el test i går, og testet nå og da fikk jeg en test strek som var kjempe svak. Betyr det at jeg har hatt el eller må jeg vente på en blank test ( altså med kun 1 strek)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blank test hos meg ( på den testen jeg tok) betyr ugyldig. Jeg måtte ha testatrek som var like sterk som kontrollstreken eller sterkere. Så svakere test i dag tenkte jeg betydde at eggløsningen var over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på infomasjonen nå, og en kontroll stek og ikke teststrek eller at teststrek er svakere er en negativ test, så går for det samme egentlig da. Men det vil jo iallefall si at eggløsning har vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudd.

Da har vi klarhet i det;)

Ser for meg at dette ikke blir siste prøveperiode ja, hehe... Men vi lærer hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det kalffer for oss nå, men tror ikke vi er heldige å får det til på første forsøk nå også. Vi traff på første pp sist, og med bare 2 forsøk så vi var jo veldig heldige sånn. Men så mistet vi jo da.. Men er jo lov å håpe at man klarer det igjen :) Men har det liksom ikke på følesen, så tror dpo går fort, for er likom ikke så veldig spent.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...