Gå til innhold

IKM uke 22


Unilon

Anbefalte innlegg

Takk i like måte!! Vi satser på at det klaffer nå!! Selv om jeg må innrømme at motivasjonen og overskuddet ikke er helt på topp.. Det kommer seg vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått meg ny jobb 😄 wohooo! Endelig en trygg hverdag med fast jobb. Har vært over 2 år nå med fast jobb men veldig ustabil.

 

Men spørsmålet er jo, vi har jo prøvd snart 1 år nå, hvordan er det med ny jobb og hvis jeg blir gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenkte du på 

 

Har fått meg ny jobb wohooo! Endelig en trygg hverdag med fast jobb. Har vært over 2 år nå med fast jobb men veldig ustabil.

Men spørsmålet er jo, vi har jo prøvd snart 1 år nå, hvordan er det med ny jobb og hvis jeg blir gravid??

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. mai: **Cayenne**, Praelia

 

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9)

 

28. mai:

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA)

 

31. mai: Unilon, Loppen

 

1. juni:

 

 

Dette blir spennende 1pp her:)

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenkte du på

 

 

Har fått meg ny jobb wohooo! Endelig en trygg hverdag med fast jobb. Har vært over 2 år nå med fast jobb men veldig ustabil.

 

Men spørsmålet er jo, vi har jo prøvd snart 1 år nå, hvordan er det med ny jobb og hvis jeg blir gravid??

Hva mener du?

Jeg tenker om jeg feks blir gravid nå denne mnd, og starter med opplæring, vil ikke det være domt ovenfor ny jobb at jeg blir gravid.

Kan du sparke meg, eller si jeg ikke er den rette alikevell(innenfor prøveperioden)

Kjenner jeg fikk litt panikk nå også, må vi sette prøvingen på vent :'(??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lov å sparke folk pga graviditet. Det må du ikke tenke på :)

okei, men nå begynner jeg neste uke. Si om jeg blir gravid om noen mnd , og forteller sjefen, og blir ute en stund pga fødselspermisjon å sånt. Har jeg krav på det da i så tidlig del av joben?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er sån at om man har jobbet 6 av 10 mnd før fødsel så har man rett på foreldrepenger (eller hva de nå kaller de :P) Det er det samme hvor man har jobbet vil jeg tro. Og det gjelder om man blir sykemeldt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er sån at om man har jobbet 6 av 10 mnd før fødsel så har man rett på foreldrepenger (eller hva de nå kaller de :P) Det er det samme hvor man har jobbet vil jeg tro. Og det gjelder om man blir sykemeldt også.

 

 

Jupp det stemmer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker appen Clue, den er genial :-)

Min fruktbarhet begynner idag, så er bare å røske med seg mannen å humpe ivei, kjenner jeg har vært mer lysten hele månden nå, mer en noengang( eller mer enn e kan huske ) hehe :-) skal teste fra idag å fremmover med el tester :-) bare for å dobbelsikre at jeg har el

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med billige eggløsningstest i går og i dag. En middels svak strek i går, og jeg tenkte at her må det legges inn aksjer. Men mannen var ikke i form og orket ikke (jeg begynte nok litt for sent på kvelden) Kan hende jeg hadde nådd lenger med å legge an på han enn å si "vi må ha sex i kveld"... I dag tok jeg en ny test med sterk strek.. Mannen fikk nok dårlig samvittighet for i går kveld, for hvisket "skal vi lage baby i kveld" da han sto ut i formiddag ;) Jeg ble kjempeglad! Tok en digital test med smilemunn som resultat. Men er fortsatt litt redd det er for sent.. Hadde liksom planlagt å humpe masse i forkant OG under eggløsning denne gangen.. For å øke sjansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med billige eggløsningstest i går og i dag. En middels svak strek i går, og jeg tenkte at her må det legges inn aksjer. Men mannen var ikke i form og orket ikke (jeg begynte nok litt for sent på kvelden) Kan hende jeg hadde nådd lenger med å legge an på han enn å si "vi må ha sex i kveld"... I dag tok jeg en ny test med sterk strek.. Mannen fikk nok dårlig samvittighet for i går kveld, for hvisket "skal vi lage baby i kveld" da han sto ut i formiddag ;) Jeg ble kjempeglad! Tok en digital test med smilemunn som resultat. Men er fortsatt litt redd det er for sent.. Hadde liksom planlagt å humpe masse i forkant OG under eggløsning denne gangen.. For å øke sjansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med billige eggløsningstest i går og i dag. En middels svak strek i går, og jeg tenkte at her må det legges inn aksjer. Men mannen var ikke i form og orket ikke (jeg begynte nok litt for sent på kvelden) Kan hende jeg hadde nådd lenger med å legge an på han enn å si "vi må ha sex i kveld"... I dag tok jeg en ny test med sterk strek.. Mannen fikk nok dårlig samvittighet for i går kveld, for hvisket "skal vi lage baby i kveld" da han sto ut i formiddag ;) Jeg ble kjempeglad! Tok en digital test med smilemunn som resultat. Men er fortsatt litt redd det er for sent.. Hadde liksom planlagt å humpe masse i forkant OG under eggløsning denne gangen.. For å øke sjansen :)

Jeg har fått litt pepper fra gubben for den der "vi må ha sex i dag" kommentaren. Prøver å være litt mer romantisk etter dette.. Hjelper faktisk litt på meg selv også. Begynte å bli litt lei en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med billige eggløsningstest i går og i dag. En middels svak strek i går, og jeg tenkte at her må det legges inn aksjer. Men mannen var ikke i form og orket ikke (jeg begynte nok litt for sent på kvelden) Kan hende jeg hadde nådd lenger med å legge an på han enn å si "vi må ha sex i kveld"... I dag tok jeg en ny test med sterk strek.. Mannen fikk nok dårlig samvittighet for i går kveld, for hvisket "skal vi lage baby i kveld" da han sto ut i formiddag ;) Jeg ble kjempeglad! Tok en digital test med smilemunn som resultat. Men er fortsatt litt redd det er for sent.. Hadde liksom planlagt å humpe masse i forkant OG under eggløsning denne gangen.. For å øke sjansen :)

Nesten samme skjedde her - fikk nesten helt positiv test i går. Mannen ville ligge og kose og prate :o først, jeg var trøtt og ba ham få ut finger'n, hehe. Det var ikke akkurat noe sjekketriks, så han mista lysten. Jeg var for trøtt til å begynne 'på nytt', men heldigvis ble det aksjer på fredag, og han lovte i dag :D

 

Hadde drukket mye, men el-testen var nesten hvit igjen i dag, pluss at det murrer skikkelig i dag (og i går) så tror kanskje el er sånn ca nå...

 

Ønsker oss alle lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som ser etter apper, denne (Pink Ovulation Calendar.) synes jeg er bra. Sier til og med når sjansene er for å lage gutt eller jente baby ;) , for de som er interessert. Viste mannen kalenderen min slik at han er klar over at der er viktig å 'kose' de kommende dagene;)

 

Hver sine metoder, så lenge det virker. Maser jeg, mister mannen lysten. :(

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt positiv eggløsningstest i dag, så får vel by meg frem litt i kveld igjen!!

 

Lykke til alle sammen!! Det MÅ jo klaffe for i hvertfall NOEN av oss denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glemt å teste i dag :P

 

@melie og alle andre, lykke til med humpinen ;) Krysser fingrene for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...