Gå til innhold

IKM uke 22


Unilon

Anbefalte innlegg

Lykke til med pp uke 22'ere! :D

 

26. mai:

 

27. mai:

 

28. mai:

 

29. mai:

 

30. mai:

 

31. mai: Unilon

 

1. juni:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

26. mai:

 

27. mai: @melie

 

28. mai:

 

29. mai:

 

30. mai:

 

31. mai: Unilon

 

1. juni:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, kan noen sette meg opp på mandagen? Endelig ikm i begynnelsen av uka :)

 

Måtte uke 22 bringe lykke og mange februarbabyer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. mai:

 

27. mai: @melie

 

28. mai:

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai:

 

31. mai: Unilon

 

1. juni:

 

Hei kjente og ukjente prøvere!

 

Her kommer jeg. TR dukket opp en dag før tiden og januarbaby ble det ikke.

Endret av Tirilill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, da havnet jeg her igjen:-) bare nå IKM 22:-)

Mensen kom idg, og har en syklus på 28-29 dager. Begynner å nautralisere seg nå fra syklus på 35-36 dager, hva kan det bety ?

Vi er bare 1-2 mnd unna for å dra til leger for utredning av oss.

 

Kan noen sette meg opp på 30.mai:-)

 

Aalesundfrøkna (10pp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slenger jeg med her, tr kom igår, litt skuffende, men ble noen øl i solveggen om ikke annet da :P og ser fram med nytt håp om februarbaby <3

 

26. mai: **Cayenne**

 

27. mai: @melie

 

28. mai:

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA)

 

31. mai: Unilon

 

1. juni:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med på litt godt i glasset i dag Lulusen:) Er skuffa over at det ikke ble januarbaby, men er nok snart i humør og klar for nytt forsøk. Må bare finne tilbake til pågangsmotet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, er bare å stå på jenter! :D Hvitvinen er satt på kjøling, så i kveld skal jeg kose meg etter en påske uten mer enn et par slurker vin til maten!

 

Har marsbarn fra før, og februarbarn blir nok enda bedre med tanke på at man er ferdig med den verste nattevåkingen og henge-i-puppen-hele-tiden-perioden før sommeren.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere med noe godt i glasset idag jenter! :) Hjelper på humøret og før vi vet ordet av det så er det aksjeinnlegging igjen og nytt håp om ny spire! :) Denne måneden skal jeg droppe el tester da jeg ikke har blitt gravid tidligere på måneder jeg har brukt det, kanskje tilfeldig, men overtroisk som jeg er tror jeg det er dårlig lykke for meg å bruke disse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slenger jeg med her, tr kom igår, litt skuffende, men ble noen øl i solveggen om ikke annet da :P og ser fram med nytt håp om februarbaby <3

 

26. mai: **Cayenne**

 

27. mai: @melie

 

28. mai:

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA)

 

31. mai: Unilon

 

1. juni:

Hei lulusen!

Så synd det ikke klaffet! Men godt med en øl ja :-)

Nå er vi igang og håper det klaffer! Syklusen har jeg ikke helt kontroll på så jeg hører til i uke 21 eller her på ikm 22 :-)

Krysser fingrene nå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. mai:

27. mai: @melie

28. mai:

29. mai:

30. mai:

31. mai: Unilon

1. juni:

6.juni Great
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei april2011mamma! :) Nei, ble ikke klaff på første forsøk her, men gir ikke opp håpet så lett ;) Håper på vårspire 2015 hvertfall!

 

Så spennende at du er i gang! Tester du etter el? Jeg krysser fingrene for deg! Får se hvordan syklusen din blir nå i starten da. Her hadde jeg først 24 dagers syklus og så 26 dagers syklus, så satser på at den stabiliserer seg på 28 dager snart som den var før jeg mistet!

 

Masse lykke til med prøvingen! Heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å skrive meg opp , men landet vist utenfor lista . ;)

Når jeg er ferdig med eksamen , og det til og med er bursdags mnd min , synes jeg at jeg fortjener en positiv test . ;)

 

I insekt verden bestøver de . Kunne det ikke bare være så enkelt da .....!! . ;)

Drømmer en del om dagen . Drømte at jeg hadde vært ijennom en hjemme fødsel,men måtte gi barnet fra meg.

Den andre var at søsteren min tross overgangsalder var blitt gravid.

Hadde vært interesant å fått de anylisert.

 

Ellers er det vel bare og se frem til neste pp . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. mai:

27. mai: @melie

28. mai:

29. mai:

30. mai:

31. mai: Unilon

1.juni :

6 juni Great

Endret av great
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei great! Hvis du har IKM 6.juni tilhører du IKM uke 23 :) jeg tror ikke det er laget noen gruppe enda, så i mellomtiden er du velkommen til å være her med oss eller opprette en gruppe selv! Lykke til med prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke uke nr på tlf.el kalender.

men prøvde bare ca og telle meg frem. Ikke meningen og snike meg frem i feil gr. . ;)

 

Heier på dere damer . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei april2011mamma! :) Nei, ble ikke klaff på første forsøk her, men gir ikke opp håpet så lett ;) Håper på vårspire 2015 hvertfall!

 

Så spennende at du er i gang! Tester du etter el? Jeg krysser fingrene for deg! Får se hvordan syklusen din blir nå i starten da. Her hadde jeg først 24 dagers syklus og så 26 dagers syklus, så satser på at den stabiliserer seg på 28 dager snart som den var før jeg mistet!

 

Masse lykke til med prøvingen! Heier på deg :)

Da satser vi på at du snart er i rute og at spiren sitter denne gangen 😊

Jeg har valgt å ikke bruke tester denne gangen... Så får vi bare se hvordan det går... Prøver å ikke tenke så mye på at vi prøver 😊 vil slappe nestmulig av... Lettere sagt enn gjort selvsagt...

 

Heier på deg også og det hadde vært så hyggelig om det klaffet for oss begge nå og at vi kom i samme termingruppe 😊😊

 

Ha en super natt med masse gode aksjer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig hyggelig om vi kom i samme termingruppe igjen april2011mamma! :) Blir spennende å se hvordan det går framover, håper på full klaff om ikke altfor lenge! :) Skal droppe el tester denne måneden jeg og, håper at det skal hjelpe meg å slappe mer av, men ja- lettere sagt enn gjort :P

 

Hei Loppen! Håper det går veien for deg denne pp :) krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

26. mai: **Cayenne**

 

27. mai: @melie

 

28. mai:

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA)

 

31. mai: Unilon, Loppen

 

1. juni:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. mai: **Cayenne**

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9)

28. mai:

29. mai: Tirilill (pp 9)

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA)

31. mai: Unilon, Loppen

1. juni:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med å deppe og er klar for ny pp! Blir så fint med februarbaby. Det klaffer nok denne gangen og kanskje det blir et ordentlig kjærlighetsbarn med bursdag på valentinsdagen :) Lykke til jenter og måtte storken stå oss bi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...