Gå til innhold

IKM uke 22


Unilon

Anbefalte innlegg

Har noen symptomer, men sannsynligheten er relativt stor for at de innbilte;)

Blir en spent uke før det er mulig å teste. Har med vilje kun en test liggende, hvis jeg har flere tester jeg meg bare ihjel. Denne ene skal spares til tidligst onsdag 28.5, har ikm torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke ikm før 31., så er enda lenge å vente.. :P Ingen symptomer heller, utenom sensitive bryster, men det har jeg hatt tidligere også.

Bare mamma, får håpe der ligger noe mer bak disse symptomene da :) Blir spennende når testingen kan begynne, men samtidig en veldig nedtur dersom de er negativ.

Endret av Klikk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å holde meg unna testing frem til søndag.. Men sist fikk ekstremt ømme bryster 4 dager før ikm, og de var litt ordentlig tegn på graviditeten. Så opplever jeg det igjen, kan det nok hende jeg ryker på en test bittelitt før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm 30, men tenker rett å slett ikke å teste før etterpå evt.. For eg får mensen på dagen eller dagen før nå i det siste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg syntes det jeg det er veldig greit å ta evt på søndagen, så kan vi evt kose oss over det hvis det er positivt, og er den negativ så kan jeg furte litt :P så tar det på fridagen! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mageknip og er oppblåst.. Men jeg har spist vafler i dag så det er nok derfor. Har ikm den 31. Kommer ikke til å teste før tr eventuelt uteblir. :) Synes tida går litt sakte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg hadde prøverør så eg viste nærmest kl egget ble befruktet:) var billig strimler

Testet du positivt 8dpo? Oi d var tidlig hvilke tester slår ut så tidlig...

( bruker all min styrke på å ikke teste før jeg skal men klør litt nå kjenner jeg)

Hehe😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde prøverør så eg viste nærmest kl egget ble befruktet:) var billig strimler

Testet du positivt 8dpo? Oi d var tidlig hvilke tester slår ut så tidlig...

( bruker all min styrke på å ikke teste før jeg skal men klør litt nå kjenner jeg)

Hehe😃

Mener du 8 dager etter innsett? Det blir jo noe helt annet enn 8 dpo, siden egget bruker minst 5 dager på å vandre ned til livmoren. Tilsvarer vel ca 13 dpo da, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen snartmamma :)

 

Synes det er lenge til ikm, men det har gått greit så langt. Jeg jobber en del nå ,så da rekker jeg ikke kjenne så godt etter disse eventuelle symptomene :P Tror jeg skal prøve å holde meg vekke fra testing til etter ikm. Meeen jeg har jo noen tester liggende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det lille av symptomer borte, så da var det nok ingen ting :P Så får bare vente og se, men har en følelse på at vi må igjennom en pp til. Men jeg kan fortsatt bli overasket! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 8 dager siden uttak. Men det kommer og an på mengden du produsere. 10dpo hadde eg Hcg på 129 og 12dpo hadde eg 400 og noe.

 

Eg hadde prøverør så eg viste nærmest kl egget ble befruktet:) var billig strimler

Testet du positivt 8dpo? Oi d var tidlig hvilke tester slår ut så tidlig...

( bruker all min styrke på å ikke teste før jeg skal men klør litt nå kjenner jeg)

Hehe😃

Mener du 8 dager etter innsett? Det blir jo noe helt annet enn 8 dpo, siden egget bruker minst 5 dager på å vandre ned til livmoren. Tilsvarer vel ca 13 dpo da, kanskje?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved Ivf så ble egget befruktet med hjelp å plassert i livmoren 2 dager etter uttak hos meg så er nok ikke heilt som normalt:)

 

Eg hadde prøverør så eg viste nærmest kl egget ble befruktet:) var billig strimler

Testet du positivt 8dpo? Oi d var tidlig hvilke tester slår ut så tidlig...

( bruker all min styrke på å ikke teste før jeg skal men klør litt nå kjenner jeg)

Hehe😃

Mener du 8 dager etter innsett? Det blir jo noe helt annet enn 8 dpo, siden egget bruker minst 5 dager på å vandre ned til livmoren. Tilsvarer vel ca 13 dpo da, kanskje?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, tiden går sååå tregt. Er ingenting å gjøre på jobb i dag, så kommer plutselig tankene over på prøvingen :P Også har jeg ingen symptoner nå så blir bare skuffa av å sitte å tenke på det, så vil egentlig bare at tanta skal komme så vi kan sette i gang igjen :P Skikkelig syte nå, bare har en dårlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det som deg Lillemyri, nå kan tanta bare komme egentlig for har liten tro på denne pp og er klar til å begynne på en ny. Eggløsningstestene ligger klar,hehe...

Dårlig med tålmodighet her ja :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tida går sakte. Jeg har heller ingen symptomer egentlig. Følte vi traff så bra med aksjene også, men men. Vi kan nå krysse fingrene for denne pp, og om ikke for neste pp, da blir det nok i hvert fall klaff! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg ikke skulle "lete etter" symptomer denne gangen. Men føler meg litt oppblåsst. :/  DPO 6

 

Lykke til, alle sammen! tvi-tvi!

Endret av Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker dagene siger avgårde, men allikevel så går det greit. Tenker litt ekstra på kvelden bare. Jeg vet også at vi har gjort vårt, så kan ikke annet enn å vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig menssmerter som jeg kjenner godt til så er tipper jeg tr er i anmarsj veldig snart😡 Men heødigvis kommer det nye prøveperioder😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig da Praelia. Lykke til neste pp. :)

 

Kan konstant mageknip være et symptom? Har hatt mageknip flere dager på rad, hvis ikke må jeg ha fått noe magevirus eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murrer godt nederst i magen nå, og det stikker i eggstokkene, då håper ikke det er menstrasjonsmurringer.. Men er sikkert tants som viser at hu kommer snart.... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...