Gå til innhold

IKM uke 22


Unilon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det nok ingen symptomer pågång... Eller man vet jo aldri, har endel luft i magen, føl føler jeg har det hele tiden jeg :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Hvordan går det? Jeg har falt helt ut av tråden denne måneden, hatt noen knall tøffe uker hvor jeg ikke har hatt tid/ overskudd til å være her. Jeg har ligget rett ut med luftveisinfeksjon og går nå på penicillin og sønnen min har vært syk så kan ikke huske sist jeg sov godt en natt, i tillegg har vi pusset opp og dagene har gått med på å dra ut å handle og planlegge i dårlig form. Har lite tro på at det har klaffet denne pp selv om vi fikk lagt inn noen aksjer før el. På eggløsningsdagen stresset jeg rundt på IKEA i timesvis mens det murret kraftig der nede. Men det kan jo være en sterk liten spire son har trosset stress, sykdom og penicillin selv om jeg har mine tvil ;) Lykke til til dere andre! Blir spennende å se hvor mange som får positiv test :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ofte være tegn på litt blod i urinen. Jeg får gjerne det dagen før mens. Er bare at jeg kjenner meg selv veldig godt :P

Ja da forstår eg:) eg har mine tegn og så forstår det då:) eg våknet i dag å viste eg måtte teste for eksempel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig Lulusen :S Godt å høre at det går bedre med både deg og sønnen din. Håper det er en sterk spire som har klor seg fast i elendigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal teste igjen imorgen. Testet negativt igår, så har ikke store forhåpninger, men jeg kommer nok til å svi av tester frem til mensen (evt.) dukker opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ble bare en runde med aksjer i tide denne gang siden el tydeligvis kom litt tidlig, så var vel å forvente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henter lista her jeg så kan vi oppdatere etter hvert som vi vet mer.

 

 

26. mai: **Cayenne**, Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

 

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9), <Bare mamma>

 

28. mai: Yasmin

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA), SnartMamma-87 (1pp)

 

31. mai: Unilon, Loppen, Klikk1

 

1. juni: Helene90

 

TR:

Tirilill

 

Gravid:

Yasmin

 

 

Her kom TR 5 dager før tiden (!!) og det ble ingen februarbaby på oss. Syklusen er tydeligvis totalt på bærtur og jeg er mer sjokkert enn lei meg i dag. Skjønner ingenting. Har alltid hatt 28 dager, nærmest på timen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager over ikm ingen tegn til tanta men noen sykelig vonde pupper som har vært sånn i snart 14 dager.. Hmm.. Negativ test. Så da er det sikkert noe kluss så får bare vente på tr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tror jeg tanta kommer... :( Kjenner meg litt desp.. Hva kan jeg gjøre annerledes? For å få det til å klaffe mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. mai: Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

 

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9), <Bare mamma>

 

28. mai: Yasmin, nita1980

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA), SnartMamma-87 (1pp)

 

31. mai: Unilon, Loppen, Klikk1

 

1. juni: Helene90

 

TR:

Tirilill

**Cayenne**

 

Gravid:

Yasmin

 

Har jeg glemt noen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at folk begynner å få tr her inne :/ Men lykke til neste pp!

 

Tok en test i dag haha det var jo alt for tidlig. Negativ som bare det selvfølgelig, er jo ei uke til min ikm :P Kan ikke tiden gå litt fortere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. mai: Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

 

27. mai: Lilu81 (pp9), <Bare mamma>

 

28. mai: Yasmin, nita1980

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA), SnartMamma-87 (1pp)

 

31. mai: Unilon, Loppen, Klikk1

 

1. juni: Helene90

 

TR:

Tirilill

**Cayenne**

@melie

 

Gravid:

Yasmin

 

@melie jeg lurte litt på det :/ Lykke til neste gang :)

 

Unilon jeg føler det akkurat på sammen måte :P Jeg fikk litt testetrang for meg idag jeg også, men har klart å avstå :P Det kan bli en lang uke vo har fremfor oss hehe

 

Anonymous poster hash: 35061...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Loppen vi får vel bare smøre oss med tålmodighet, men så skal vi begge jammen juble over strek neste uke! :D

 

Hvordan går det med dere andre langt ned på lista? :) Klikk1, Helene90 og dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som allerede har vært igjennom et svangerskap: kan økt utflod etter el (dpo 9) være en indikasjon på noe?

Lykke til neste gang Cayenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...