Gå til innhold

IKM uke 22


Unilon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noe nytt her..

 

Praelia og Lillemyri jeg forstår godt at dere er frustrerte. Håper det ikke er kroppen som tuller, men at det er noe på gang :)

 

Unilon: vi satser på det bare er litt tidlig ;) så lenge tr holder seg vekke er det håp :8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta, akkurat på dagen. Regnet med det også, da jeg så at tempene mine begynte så smått å synke litt etter litt, så det er helt i orden. Ny pp, ny mulighet, og kanskje får jeg da verdens beste bursdagspresang til neste år hvis jeg er heldig :)

 

26. mai: Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

27. mai: Lilu81 (pp9), <Bare mamma>

28. mai: Yasmin, nita1980

29. mai: Tirilill (pp 9)

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA), SnartMamma-87 (1pp)

31. mai: Unilon, Loppen, Klikk1

1. juni: Helene90

TR:
Tirilill
**Cayenne**
@melie

Lilu81

<bare mamma>

 

Gravid:
Yasmin

Nita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda noen dager til ikm her og "symptomene" som har vært før kjenner jeg ikke mye til..

Siden dere ikke har fått mens enda,praelia og lillemyri, er det jo fremdeles håp, selv om det er kjedelig å ikke vite noe.

 

Lykke til dere andre med ikm som stadig nærmer seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud det er en svak strek på tidligtesten min idag 12 dpo!! :)

Gratulerer og velkommen inn i termingruppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herregud det er en svak strek på tidligtesten min idag 12 dpo!! :)

Gratulerer og velkommen inn i termingruppen :-)

Tusen takk! <3 kommer nok inn der snart hvis dette går veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært flink :P Jeg tok en test i dag. Den var negativ. Jeg tar det ganske piano og tenker at neste pp er vår :) Så da venter jeg på tr på lørdag. Krysser fingrene for resten av dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom endelig tr, kommer veldig lite, og det er ikke normalt for meg. Men er kanskje normalt etter sa og ha litt rar første mens? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:))

Her kom tanta. Men snikee meg innom og ser hvordan d går m dere alle sammen. Og dere som skulle få den der tanta;) igjen ser jeg nok i neste pp.

Ha en fin dag alle😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med dere som har fått tr :( lykke til neste pp!

 

Lillemyri, da jeg mistet var tr veldig rar de to første syklusene. Ikke som den pleide, har alltid hatt kraftige blødninger i 7 dager, men etter å ha mistet blødde jeg mindre, mer lys farge, så stoppet det plutselig og kom tilbake. Hadde vel tr i 9 dager tror jeg! Først syklus nr 3 som ble vanlig.. Og det var da jeg ble gravid igjen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med dere som har fått tr :( lykke til neste pp!

Lillemyri, da jeg mistet var tr veldig rar de to første syklusene. Ikke som den pleide, har alltid hatt kraftige blødninger i 7 dager, men etter å ha mistet blødde jeg mindre, mer lys farge, så stoppet det plutselig og kom tilbake. Hadde vel tr i 9 dager tror jeg! Først syklus nr 3 som ble vanlig.. Og det var da jeg ble gravid igjen. Lykke til!

Håper ikke jeg må vente så lenge :( ille nok med at man mister, men så skal det bli så mye kluss etterpå!... Utrolig kjedelig. Vet jeg sutrer og syntes synd på meg selv nå. Er bare litt frustrert og lei. Prøvde å gå inn i dette med med innstilling på det kunne gå tid, og har ikke prøvd lege. Men var nok ikke forberedt på alle følelsene..

Men skal ta meg sammen, og skal vi få det til! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt mindre og mindre kvalm for hver dag nå :/ Kjenner det av og til da, så jeg tenker å svi av en test i morgen :P Men er ikke like håpefull lenger. Og fremdeles flere dager til ikm... Dette har vært en av de lengste dpo tidene siden vi begynte å prøve i høst.

 

Kjedelig dere som har fått tr. Masse lykke til med neste pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjedelig med dere som har fått tr :( lykke til neste pp!

Lillemyri, da jeg mistet var tr veldig rar de to første syklusene. Ikke som den pleide, har alltid hatt kraftige blødninger i 7 dager, men etter å ha mistet blødde jeg mindre, mer lys farge, så stoppet det plutselig og kom tilbake. Hadde vel tr i 9 dager tror jeg! Først syklus nr 3 som ble vanlig.. Og det var da jeg ble gravid igjen. Lykke til!

Håper ikke jeg må vente så lenge :( ille nok med at man mister, men så skal det bli så mye kluss etterpå!... Utrolig kjedelig. Vet jeg sutrer og syntes synd på meg selv nå. Er bare litt frustrert og lei. Prøvde å gå inn i dette med med innstilling på det kunne gå tid, og har ikke prøvd lege. Men var nok ikke forberedt på alle følelsene..

Men skal ta meg sammen, og skal vi få det til! :-D

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du føler nå. Veldig frustrerende å vente på at kroppen skal normalisere seg. Det er det eneste man vil etter å ha mistet. Men ikke mist motet! Mange blir raskt gravide igjen etter å ha mistet, selv om syklusen ikke er helt normal! Plutselig er det din tur igjen :) eneste som hjelper her er å ikke tenke så mye på det selv om det er lettere sagt enn gjort. Sånn jeg ble gravid både forrige gang og nå, uten tester og for mye tanker om prøvingen. Har stresset med andre ting bare, hus og oppussing osv, var vel det som fikk meg til å glemme prøvingen :P Håper kroppen kommer seg raskt igjen så du kan forholde deg til stabile sykluser. Og ikke minst at spiren sitter snart! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for lulusen!!!! 🎉🎉🎉

 

Lillemyri; for meg gikk det raskere. Litt svak mens første gang etter sa/ ma. Deretter vanlig men ikke gravid på første gang jeg prøvde og vips neste så var jeg gravid. Krysser fingre for deg. Unn deg noen hyggelige opplevelser i tiden som kommer. Bestil spa, avtal noe gøy med kjæresten eller venninner. Tror det er lurt for å ikke bli superfokusert på å bli gravid for da blir det bare frustrasjon og tension (som jo ikke er bra heller). Lev livet og nyt vinen så lenge. Det kommer snart en liten i magen! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Corneliuss! :) Hvordan er formen din? Hvor mange uker er du på vei nå? Masse lykke til med svangerskapet videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...