Gå til innhold

IKM uke 22


Unilon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Kjedelig med dere som har fått tr :( lykke til neste pp!

Lillemyri, da jeg mistet var tr veldig rar de to første syklusene. Ikke som den pleide, har alltid hatt kraftige blødninger i 7 dager, men etter å ha mistet blødde jeg mindre, mer lys farge, så stoppet det plutselig og kom tilbake. Hadde vel tr i 9 dager tror jeg! Først syklus nr 3 som ble vanlig.. Og det var da jeg ble gravid igjen. Lykke til!

Håper ikke jeg må vente så lenge :( ille nok med at man mister, men så skal det bli så mye kluss etterpå!... Utrolig kjedelig. Vet jeg sutrer og syntes synd på meg selv nå. Er bare litt frustrert og lei. Prøvde å gå inn i dette med med innstilling på det kunne gå tid, og har ikke prøvd lege. Men var nok ikke forberedt på alle følelsene..

Men skal ta meg sammen, og skal vi få det til! :-D

Kan bare si meg enig i dette. Det er forferdelig å miste. Vondt og veldig trist. Og saken blir ikke akkurat bedre av å vente på en ny spire mnd etter mnd. Vi har gjort det vi kan siden TR kom tilbake i mars etter MA, men det går visst ikke:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test her også i morges, men den var selvfølgelig negativ.. Selv om det enda er noen dager til ikm har jeg ikke troen på denne pp :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten alle sammen! Bedre humør her nå, var bare litt nede og lei. Men trengte vel en sånn dag for å bli litt ferdig med det tror jeg. Går hvertfall bedre nå :D 

Vi skal i bryllup i helgen, og da skal jeg unne meg litt vin :) 

 

Men igjen, takk jenter, dere er fantastiske! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Corneliuss! :) Hvordan er formen din? Hvor mange uker er du på vei nå? Masse lykke til med svangerskapet videre :)

Tusen takk!

Jeg er 12 uker men formen er dessverre ikke bra. Krysser fingre for at det blir bedre snart. Vet jo at jeg er disponert for kvalme etter to barn fra før, men tiden går veldig sakte. Kastet opp i ni mnd med de andre to, men det ble jo bedre for hver mnd jeg kom. Går på medisiner og prøver bare å sove og spise. Ikke helt livsinnhold akkurat nå, men det kommer. Håper alt er bra med den lille (men er litt nervøs etter jeg mistet sist ja).

 

Gleder meg til dere kommer etter! Det skjer snart! Bare husk på å kose dere så ventetiden ikke blir så lang. 💄👗☀️🎉🏊🍷🍹🍸🍻🍦

Endret av Corneliuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har kommet til uke 12 Corneliuss, men ikke noe særlig at formen er så dårlig enda! Håper det går bedre utover i svangerskapet. Eneste positive med å være dårlig er at man vet at alt er bra ;) da jeg mistet hadde jeg lite svangerskapssymptomer så håper faktisk jeg blir skikkelig kvalm nå!

 

Tok en cb digital idag, holdt den fort kort tid i urinen, men der kom det opp "gravid 1-2" :D

 

26. mai: Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

 

27. mai: Lilu81 (pp9), <Bare mamma>

 

28. mai: Yasmin, nita1980

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA), SnartMamma-87 (1pp)

 

31. mai: Unilon, Loppen, Klikk1

 

1. juni: Helene90

 

TR:

Tirilill

**Cayenne**

@melie

Lilu81

<bare mamma>

 

Gravid:

Yasmin

Nita

Lulusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom mensen en dag før tiden, hadde vel regnet med det, men kjedelig uansett. Lykke til med både testing og positiv test alle sammen! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig Klikk1, bedre lykke neste gang. :)

 

Har ikke vært kvalm i dag og har mensmurringer, så nå regner jeg med at tanta er rett rundt hjørnet. Håper jeg får ikm tidlig i uka hvis det blir en ny pp for det er så kjedelig å vente x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i går og negativ test i dag. Venter nå bare på at tanta skal komme sånn at vi får en ny pp snart. Håper dette ikke betyr at syklusen er på bærtur igjen, for det har den vært siden jeg fikk den tilbake etter fødselen. De to siste mnd lå den på 32 dager og trodde den hadde stabilisert seg. Men nå får jeg se hvor lenge den har tenkt å tulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk TR på torsdag, så her ble det ikke testet engang. Men mens snart over nå så da er det bare å gjøre seg klar til neste PP ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...