Gå til innhold

IKM uke 22


Unilon

Anbefalte innlegg

Jeg testet igjen idag, og det kunne ikke vært en hvitere test som lyste mot meg, så regner med at håpet er ute. Skulle vel vist en svak strek nå, 3 - 4 dager før mens? Ser de fleste får jo det, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ikke regne med en svak strek 4 dager før mens. Så håpet er ikke ute. Mange som ikke tester positivt før ikm dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å bli en lang uke her også😜 Jeg har litt i dag og i går følt meg uvel i magen, en blanding av oppblåsthet og kvalme kanskje, men det kan jo være hva som helt egentlig. Hele tiden leter man vel etter tegn, blir spennende når neste uke nærmer seg slutten og en kan begynne å teste! Selv om det blir kjedelig om testene viser negativt. Får håpe på det beste og bare holde mote oppe dere! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som allerede har vært igjennom et svangerskap tidligere, hvilken smerte/murringer er normalt, eller er det normalt? Jeg har lignende mens smerter nå idag og veeeldig mye luft i magen, føler jeg må gå å fjerte hele tiden:-p

Er 9 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært gravid, men jeg har lest at de er flere som opplever menslignende murring når de er gravide. Om de kan komme så tidlig som 9dpo aner jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også en svak strek der nita! Spennende :) :)

 

Jeg har vært gravid to ganger før, første gang med sønnen min var ikke planlagt, men hadde ikke menssmerter som jeg husker, mensen kom aldri og kun dager etter IKM kom kvalmen som første symptom.

 

Andre gang jeg var gravid og mistet hadde jeg heller ingen menssmerter. Men opplevde det jeg tror var festesmerter da jeg fikk utrolig vondt nederst i magen, kaldsvettet og ble uvell. Varte ca 15 min. Mistenkte graviditet pga jeg måtte tisse hele tiden dagene før IKM.

 

Men leser om mange som får menssmerter når de blir gravide, så er vel forskjellig fra person til person dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Nita!! :D

 

Begynner å skje ting her med meg nå. Kvalm på andre dagen, sånn skikkelig kvalm som går litt over når jeg spiser. Dagbarna sover nå og jeg har slengt meg på sofaen med dyne og er helt gåen. Mannen min er overbevist om at jeg er gravid, og jeg begynner å lure selv også. :) Men har hatt luresymptomer før, så ingen jubel ennå fra min side. Bare et gryende håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Nita!

Jeg begynnt å spotte, TR kommer vel i full fart i løpet av ettermiddagen.

Neste IKM for meg er uke 25. Kanskje jeg treffer noen av dere igjen.

 

26. mai: Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

27. mai: Lilu81 (pp9), <Bare mamma>

28. mai: Yasmin, nita1980

29. mai: Tirilill (pp 9)

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA), SnartMamma-87 (1pp)

31. mai: Unilon, Loppen, Klikk1

1. juni: Helene90

TR:
Tirilill
**Cayenne**
@melie

Lilu81

Gravid:
Yasmin

Nita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Nita :D

 

Håpe, håpe Unilon :) Hvordan går det med dere andre? Jeg kjenner fortsatt ikke noe spesielt. Kjedelige greier. Har ikke troa i dag :/

Endret av Loppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Nita!!

 

Her er det lite nytt. Har ikke orket ta noen ny test, da jeg allerede føler jeg vet svaret. Symptomene som jeg har hatt, murringer og kvalme er forsvunnet som dugg for solen. Er heller ikke så oppblåst som jeg var en stund. Litt rart er det jo siden dette, bortsett fra kvalmen, er symptomer jeg pleier ha nå i dagene før mens.

Puppene er ømme enda da, helt normalt til å være så nært ikm, men den venstre er mindre øm enn høyre, så det er som om den begynner å "gi" seg. Ømheten i brystene pleier gi seg så snart jeg får mens også, så... 

Venter mens imorgen, så den kan nå komme hva tid som helst fra ikveld av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Unilon! :) når skal du teste?

 

Her kjenner jeg overhodet ikke noen symptomer nå. Eneste jeg har merket var noen sylskarpe stikk i det jeg tror var livmora 6 dpo. Drømte at tanta kom i natt så er vel på vei :P Tenkte å ta en tidlig test onsdag når jeg er 12 dpo. Hvis den er blank venter jeg sikkert bare på tr som kommer fredag uten å teste noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer nita:-)

 

For min del feirer jeg at TR kom i dag! Jippi, det betyr at jeg har kommet inn i vanlig syklus etter P-pilleslutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det ikke bare er meg som har lite tro på dette :P Håper jo,men esj, uten symptomer er det vanskelig å være veldig positiv.

 

Bra du har fått normal syklus SnartMamma-87 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var litt rosa utflod i innlegget i dag så da kommer nok tr i natt/morgen.. Vært forberedt på det noen dager så så godt hu endelig kommer! Så håper jeg neste mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med positiv test:))

 

Her er jeg i ingenmann land, ingen mens og ikke gravid. Ønsker bare å få tilbake mens nå så vi kan gå inn i ny pp:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har vært kvalm i det siste så tok jeg en test i morges, men den var selvfølgelig blendahvit. Enten er det alt for tidlig siden ikm er på lørdag, eller så er det luresymptomer igjen x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...