Gå til innhold

IKM uke 22


Unilon

Anbefalte innlegg

Er det noen her som begynner å merke noe?

Jeg har i går og i dag har litt stikkninger i venstre eggstokk, men det kan jo være hva som helst :P Er jo fortsatt tidlig, men symptomene mine starter veldig smått ca 1 uke før sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare 13 dager til til ikm :o Håper det går fort :D Er veldig spendt, men har ikke veldig store forhåpningene enda. Har jo ikke akkurat vært prøver så lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjort vårt beste, nå er det bare å vente...håper virkelig at det er denne mnd frøet sitter.

Kjenner at det blir tøffere for hver negativ mnd. Er nok ikke skapt for denne ventingen, tålmodighet er ikke min sterkeste side. Dessuten er jeg blitt litt av en hypokonder. Googler nok bitte litt for mye. Stakkars samboern får noen enorme frustrasjoner veltet på han når jeg er overbevist om at noe er galt med kroppen min. Den nyeste er at jeg har funnet en artikkel om infertilitet og tidlig overgangsalder...det er jo bare til å le av, men kl 02 om natta blir alt veldig virkelig! ;) Jeg ler av meg selv nå. Googling er ikke bra for meg! Hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir litt hypokonder ja. Google er en kjekk, men også skummel ting. Man finner et svar på alt og ingeting. Ettersom det nærmer seg mer ikm blir man galere og galere :P Selv har jeg ikke blitt heeelt gal enda,men det kommer vel:P Håper vi slipper å vente for lenge på positiv test. Mab blir kanskje ikke bedre på å vente om ting tar litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja man må ikke lese for mye nei. Dersom jeg hadde eggløsning når jeg tror jeg hadde;) er jeg nå8 dpo og har hatt masse murringer / menssmerter i magen lenge og i morges var jeg skikkelig kvalm….vet ikke om det er mulig engagn men har vært hyperemesis i begge mine svangerskap...

 

Men det er farlig med disse symptomene for om man leter finner man:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det litt som deg Praelia! Og er også ca 8 dpo.. Kjenner at jeg kommer til å bli skikkelig skuffet denne måneden hvis det ikke klaffer... Forrige måned hadde jeg ingen symptomer, og da heller ikke de store forhåpningene, og ble dermed ikke såååå skuffet.. NÅ derimot kjenner jeg det litt i magen, ryggen, er sulten, trøtt, kvalm ;) Men mye av dette har jeg kjent før uten å være gravid altså! Håper håper håper!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her jeg :) Ikm den 27, og kløøøør etter å begynne å teste :P

Symptomer, eller "symptomer": Murring og litt stikking i livmor, kvalme hele dagen med oppgulp 2 ganger igår. Litt kvalm idag også, men det er jo egentlig alt for tidlig, så blir ikke helt klok. Aldri opplevd dette før, så spennende er det jo. Måtte tiden gå fort, og måtte spiren sitte X 

 

 

26. mai: **Cayenne**, Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9), <Bare mamma>

28. mai: Yasmin

29. mai: Tirilill (pp 9)

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA)

31. mai: Unilon, Loppen, Klikk1

1. juni: Helene90 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, velkommen bare mamma :) Hyggelig med flere :)

 

Håper det er noe i symptomene deres :) Det må jo klaffe for noen av oss. Helst alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her leitet eg etter symptomene eg hadde sist som noen prikker på hoftene som tydelig kommer når eg er gravid av en eller annen grunn:) eller bekken problemer og endret avføring. Men er ikke så langt enda:) vente spent på å teste:) testet positivt med første 8dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også bare 3 dpo her, håper tiden går fort frem til ikm og at det blir en liten spire denne måneden :) Og velkommen til deg bare mamma! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet du positivt 8dpo? Oi d var tidlig hvilke tester slår ut så tidlig...

( bruker all min styrke på å ikke teste før jeg skal men klør litt nå kjenner jeg)

Hehe😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk "menssmerter" i dag. Vet ikke hva det betyr da jeg er bare 2 dpo. Jeg har blitt lurt av symptomer før, så jeg prøver å ikke kjenne etter for mye hehe. Men det er jo umulig x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt kvalm før frokost i dag, men godt mulig det er ettervirkninger av 17. mai og bursdag i går ;)

 

Er 8 eller 9 dpo i dag. Jøss, denne pp'en har gått fort! Sikkert fordi det har vært så mye annet å tenke på. Har mange tester, men har lite lyst til å få flere blendahvite slengt i trynet... Hadde en kjemisk/tidlig sa forrige mnd, og da testet jeg ikke positivt før 16 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeses har fått tre store kviser i fjeset😡😡

En midt på nesetippen , en ved siden av nesen og en på haken.

Dritt... Hatt 1 svangerskap m kviser og 1 uten men dette er vel tr som melder anmarsj. Dagens sukk fra meg, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også :-) Sluttet på p-piller 23. april, følte jeg hadde el 16. mai, så tror jeg skal ha ikm 30. mai, uten å kunne vite noe sikkert.. Men krysser fingrene ;-)

 

 

 

26. mai: **Cayenne**, Lillemyri (pp1 etter sa), Praelia 1pp

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9), <Bare mamma>

28. mai: Yasmin

29. mai: Tirilill (pp 9)

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA), SnartMamma-87 (1pp)

31. mai: Unilon, Loppen, Klikk1

1. juni: Helene90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen SnartMamma :)

 

Hvordan går symptomjakten jenter?

 

Sent igår kveld, og idag, har jeg opplevd en strålende, eller pulserende ømhet i min høyre pupp. Er ellers ikke øm i brystene om jeg tar på dem, men håper jo at denne strålinga, eller hva jeg skal kalle det, som kommer og går, kan tyde på noe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...