Gå til innhold

IKM uke 22


Unilon

Anbefalte innlegg

Hehe føler også jeg furter men tenker som deg. Får det nok til etter hvert😉 alle i hop😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker det er greit for psyken å ikke ha for høye forventninger heller. Hvis man skal regne med at alt klaffer med en gang, kan man få seg en real knekk. Men håpe er jo der uansett! 

 

Og ble jo gravid sist, så da vet man jo at man kan produsere noe iallefall :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og hatt et avslappet forhold til prøvingen sist pp. Denne gangen merker jeg at jeg har mye større forhåpninger. I natt drømte jeg at jeg var gravid. Det har jeg gjort en gang tidligere. Den gangen var jeg mest sannsynlig gravid, men mistet veldig tidlig. Håper det klaffer denne gangen og at jeg slipper å bli skuffet. El har ikke vært, så sjansen er der jo så absolutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når venter du el da? Da er det bare å kjøre på! Sist ikm gruppe jeg var i klaffet det for kjempe mange, så håper jeg fører trenden videre :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet ikke el før fredag. Tenkte å hoppe på mannen i kveld :D Han har steppet villig opp tidligere denne pp en så det skal gå bra :P

Håper du tar masse hell med deg fra forrige gruppe. Vi får bare prøve å kose oss så mye vi kan alle sammen. Har trua på dere damer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde drøm i forrigårs om at jeg var gravid, men det var på en måte en slags mareritt siden jeg var gravid med naboen(veeeldig kjekk mann) og måtte knuse hjerte til mannen min og si at det ikke var hans barn... Hjerteskjærende!!

 

 

Meeeen!!! Jeg fikk positiv el test idag, har ikke hatt det før, og hadde el smerter og el

Slim, så nå trur jeg kroppen min er tilbake til det normale, så er bare å humpe ivei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med damen fra IKM uke 22?

 

Her har jeg bare masse murringer og er ganske sikker på at tr er på vei:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på p-pillen 25april. Og med det da ikke hatt første mens, så jeg tok bare en råsjans på at jeg hadde vanlig syklus 28 med eggløsning 12 mai og IKM 26.....

Så egentlig har jeg null peiling.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det vanskelig å vite. Kroppen kan bruke litt tid etter pilleslutt. Jeg har lest at mange kjenner murring før de får positiv test, så det kan jo være :) Du kan jo ta en test?

 

Min ikm er 31. så der er jo to uker til. Det er bare å vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å teste neste lørdag er jo enda litt tidlig neste lørdag men jeg tar en test før jeg går i utdrikningslag:)

 

2 uker til ja, slitsomt med denne ventetiden synes jeg. Men jeg må bare senke skuldrene for mest sannsynlig gikk det ikke denne mnd. Så nå er eggløsningstester bestillt inn slik jeg er klar til neste prøve periode jaffal,hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ventetiden er slitsom, men litt gøy med symptomjakten også hehe Det er nok ikke dumt med el-tester siden du nettopp har sluttet på pillen. Da er det vanskelig å vite uten. Det blir spennende fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bra å høre at folk er i rute med el. Jeg har ikke testet, men jeg tror el var i dag ca. Hadde en del slim i går og enda litt mer i dag, fikk lagt inn aksjer i forgårs og kvelden før det og i kveld. Håper det gjorde susen :) Kjedelig å ha ikm på slutten av uke 22, men da får jeg glede meg over alle dere andre sine gode resultat før min egen test forhåpentligvis lyser positiv mot meg. Ha en rask dpo alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm…. sorry detailer men jeg begynte å blø i går etter sex(aldri gjort det før jeg..) men ikke blødd mer siden i går men masse murringer.

Så mest sannsynlig er vel tr på vei her:(

 

 

 

 

Ha en rask dpo du også Unilon:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har gjort det dere kan da, Unilon! :D

 

Praelia; Det kan jo ha vært festeblødning da. Blødning en uke før ikm skulle jo ikke ha noe med mensen å gjøre...

 

Her er i alle fall el forbi for lengst, men har hatt sinnsykt mye stress på jobben denne uka, så har ikke de største forhåpningene.

Uansett - bare å vente og tenke på noe annet...

 

Heia oss! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tenker dere å teste jenter? Jeg vil egentlig vente til ikm-dato er passert... Men skal på hyttetur på fredag hvor det serveres jordbær cava, og annen god drikke :) Så kommer nok til å teste fredag morgen.. (Tror egentlig det betyr ulike å teste så tidlig, hehe. Sist jeg ble gravid testet jeg fire dager etter Ikm) Hvis testen er positiv, så kommer jeg selvsagt ikke til å drikke :) Men hvis den er negativ så er jeg litt usikker.. Det kan jo hende jeg er gravid, men at det ikke slår ut så tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må teste på lørdag ikm er (dersom jeg har normal syklus) på mandag neste uke altså 26/5-14. Men er bedt i fest på lørdag så da må jeg sjekke om jeg også evt skal ta 1 glass.

 

Når er ikm @melia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere kan jo være gravide selv om dere skulle fått en negativ test? Bare tenker på dere som tenker dere kan drikke hvis dere ikke får positiv test før ikm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i følge forrige menssykus Ikm 27.5.. Men fikk jo positiv el-test søndag for en uke siden.. Så kan jo hende mensen kommer før?

 

Og ja, lillemyri, som jeg nevnte er det absolutt en mulighet for at jeg er gravid selv om jeg får neg test på fredag:) Er derfor jeg er usikker.. Får se hvor lett det blir å "snike seg unna" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kjøpe alkoholfri vin og tømme over i en annen flaske. Så ser det ut som vi riktig koser oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å vente til etter ikm, men det spørst vel hvor spent jeg blir :P Om jeg hadde blitt invitert på fest hadde jeg testet før. Siden min syklus er så presis som den er, havner jeg alltid på ikm en helg(har truffet på fredag/lørdag i over et halvt år) så er det mange festligheter jeg kan gå glipp/måtte droppe pga av mulig falsk test. Jeg håper jo jeg slipper å vente så lenge før det blir positiv test,men jeg ser ikke for meg at det et sunt(for sjelen i alle fall :P) "å slippe alt" fordi man prøver. Det kan jo hende at man blir prøver i noen år om man er skikkelig uheldig. Det er og forskjell på å drikke seg dritfull og ta seg et par glass vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 28.mai, 2pp etter SA i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. mai: **Cayenne**, Lillemyri (pp1 etter sa, Praelia 1pp

 

27. mai: @melie , Lilu81 (pp9)

 

28. mai: Yasmin

 

29. mai: Tirilill (pp 9)

 

30. mai: Aalesundfrøkna (10 pp), Lulusen (2 pp etter MA)

 

31. mai: Unilon, Loppen, Klikk1

 

1. juni: Helene90

Endret av Unilon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...