Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har noen symptomer, men sannsynligheten er relativt stor for at de innbilte;)

Blir en spent uke før det er mulig å teste. Har med vilje kun en test liggende, hvis jeg har flere tester jeg meg bare ihjel. Denne ene skal spares til tidligst onsdag 28.5, har ikm torsdag.

Fortsetter under...

Jeg har ikke ikm før 31., så er enda lenge å vente.. :P Ingen symptomer heller, utenom sensitive bryster, men det har jeg hatt tidligere også.

Bare mamma, får håpe der ligger noe mer bak disse symptomene da :) Blir spennende når testingen kan begynne, men samtidig en veldig nedtur dersom de er negativ.

Endret av Klikk1

Annonse

Eg hadde prøverør så eg viste nærmest kl egget ble befruktet:) var billig strimler

Testet du positivt 8dpo? Oi d var tidlig hvilke tester slår ut så tidlig...

( bruker all min styrke på å ikke teste før jeg skal men klør litt nå kjenner jeg)

Hehe😃

Eg hadde prøverør så eg viste nærmest kl egget ble befruktet:) var billig strimler

( bruker all min styrke på å ikke teste før jeg skal men klør litt nå kjenner jeg)

Hehe😃

Mener du 8 dager etter innsett? Det blir jo noe helt annet enn 8 dpo, siden egget bruker minst 5 dager på å vandre ned til livmoren. Tilsvarer vel ca 13 dpo da, kanskje?

Velkommen snartmamma :)

Synes det er lenge til ikm, men det har gått greit så langt. Jeg jobber en del nå ,så da rekker jeg ikke kjenne så godt etter disse eventuelle symptomene :P Tror jeg skal prøve å holde meg vekke fra testing til etter ikm. Meeen jeg har jo noen tester liggende :P

Nei 8 dager siden uttak. Men det kommer og an på mengden du produsere. 10dpo hadde eg Hcg på 129 og 12dpo hadde eg 400 og noe.

Hehe😃

Mener du 8 dager etter innsett? Det blir jo noe helt annet enn 8 dpo, siden egget bruker minst 5 dager på å vandre ned til livmoren. Tilsvarer vel ca 13 dpo da, kanskje?

Ved Ivf så ble egget befruktet med hjelp å plassert i livmoren 2 dager etter uttak hos meg så er nok ikke heilt som normalt:)

Hehe😃

Annonse

uff, tiden går sååå tregt. Er ingenting å gjøre på jobb i dag, så kommer plutselig tankene over på prøvingen :P Også har jeg ingen symptoner nå så blir bare skuffa av å sitte å tenke på det, så vil egentlig bare at tanta skal komme så vi kan sette i gang igjen :P Skikkelig syte nå, bare har en dårlig dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...