Gå til innhold

Ikm uke 18


Tirilill

Anbefalte innlegg

Så spennende Loppen! :) Snart vår uke nå!

 

Selv var jeg kvalm på morgenen idag og begynte å brekke meg og kastet opp faktisk! Kan være at jeg bare var trøtt og hadde tatt tranpillene rett før, men samboeren brøyt ut: "er du gravid eller"? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yeess!! Er kanskje rart å juble for at man spyr, men det er lov denne gangen :) Håper det er en GOOOD grunn til at du brekker deg nå, Lulusen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha mensen til tirsdag ca men begynnt med brun utflod slim i dag.. Blææ

Får håpe det ikke kommer mer enn det. Kan jo være den berømte festeblødningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får man el smerter, dagen man får el eller dagen/er før ??

Jeg hadde veldig smerter 18.april, og hadde ikke sex da før 2 dager etterpå pga vi var bortreist hos svigers(ingenting skjer der vettu)

 

Kan jeg bli gravid denne mnd eller var ikke aksjene lagt inn til tide ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. April: Thelma_86 (9pp etter SA)
29. April:
30. April: Twiiie (3pp etter SA)
1. Mai: Aalesundfrøkna (pp10) fine-phine (pp2) Singababy (pp3)
2. Mai: Tirilill (pp 8 VE-G (pp 9) Wiiga (pp 1)
3. Mai: Karooline (pp1) Loppen (pp1) @melie Drømmer om nummer 3 <3 (pp16)
4. Mai: Lulusen (1 pp etter MA) Gammel dame (3pp)

 

Hiver meg med her jeg og! Er første pp etter 4 mnd pause. Nå begynner jeg å bli utålmodig, er nesten to år siden vi begynte å prøve. Fikk lagt inn aksjer to ganger før el og påskeferie med familie men har ikke helt tro på at det klaffet. Alikevel sitter jeg å lurer på om stikninger i magen og lysken alikevel kan være tegn på noe annet enn tr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gravid appen min står det at man kan bli gravid 3 dager etter el, så du må ikke gi opp håpet Alesundfrøkna! :)

 

Jeg har fått tilbake melk i venstre pupp! Kommer mange dråper med råmelk ut. Hva er deg som skjer med meg?, må innrømme at jeg kommer til å bli skuffa hvis det bare er kroppen som tuller med meg nå.. :/

 

Velkommen Thelma_86! :) Håper det klaffer for deg nå!

Endret av Lulusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å kjenne murring nederst i magen i et par dager, men det er mye mulig det er fordi jeg går og kjenner etter hele tiden.. Men er jo lov å håpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gravid appen min står det at man kan bli gravid 3 dager etter el, så du må ikke gi opp håpet Alesundfrøkna! :)

Jeg har fått tilbake melk i venstre pupp! Kommer mange dråper med råmelk ut. Hva er deg som skjer med meg?, må innrømme at jeg kommer til å bli skuffa hvis det bare er kroppen som tuller med meg nå.. :/

Velkommen Thelma_86! :) Håper det klaffer for deg nå!

Høres virkelig ut som du er gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jo såklart på det Tirilill! Vi får se. Skal bli spennende neste uke når vi alle sammen skal begynne å teste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skal ha mensen til tirsdag ca men

begynnt med brun utflod slim i dag.. Blææ

Får håpe det ikke kommer mer enn det.

Kan jo være den berømte festeblødningen

Håper virkelig ikke d blir noe mere:) har stoppet hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gravid appen min står det at man kan bli gravid 3 dager etter el, så du må ikke gi opp håpet Alesundfrøkna! :)

 

Jeg har fått tilbake melk i venstre pupp! Kommer mange dråper med råmelk ut. Hva er deg som skjer med meg?, må innrømme at jeg kommer til å bli skuffa hvis det bare er kroppen som tuller med meg nå.. :/

 

Velkommen Thelma_86! :) Håper det klaffer for deg nå!

Man kan ikke bli gravid tre dager etter el, det står der vel bare siden man ikke kan vite helt sikkert om el kommer til samme tid hver mnd. Sjansen for å bli gravid er størst 1-3 dager før el, på selve el-dagen er det ganske liten sjanse, og dagen etter i praksis umulig. Sædcellene bruker lang tid opp, og de må gjennom en transformasjon som tar mange timer før de er i stand til å befrukte egget. Egget dør etter ca 12 timer, og er da allerede svekket. Så sæden bør være der i god tid før el.

 

Anonymous poster hash: ebdeb...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar allesammen:-)

Da får vi heller møtes (håper jeg ikke ser dere ) neste ikm uke gruppe :-)

 

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen begynt å teste tidlig? Nysgjerrig her ;) jeg har ikke ikm før på fredag. Det blir en laaaang uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å ta en tidligtest i morra, da er jeg 8dpo. Har også bursdag i morgen så kan jo krysse fingrene for ei meget koselig gave selv om det er lite trolig 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å teste selv i morgen. Bare fordi jeg er så utålmodig og spent 😝 Jeg er 9 dpo i morgen. Men hvor stor sjanse er det å få positiv test så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dage Karooline!

Er det noen som vet.. CB's tester sier man kan teste fire dager før forventet mens, men her inne er det veldig mye snakk om 10dpo. Jeg har syklus på 24dg, tror dere det er sjans for å få positiv 8dpo..?

Nå er jeg egentlig bare på jakt etter unnskyldninger for å få teste, men Prøver å holde meg til IKM:-) Lykke til dere som kanskje alt er i gang med testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner! :) Hehe nei testen ble så negativ som det går an, kanskje ikke så rart siden jeg bare er 8dpo :P så nå venter jeg et par dager til før jeg tester på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er liten sjans for å få positiv test så tidlig. Jeg drev å testa MYE de tidligere pp negativt helt fram til ikm sist jeg var gravid. Lurer på om det er et salgstriks fra disse testprodusentene...jo mer vi tester jo mer får jo de solgt... Er det noen som har fått svar tidlig? Som også har regelmessig mens og er forholdsvis sikker på EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mer tålmodig sist gang vi prøvde og ventet til IKM. Fikk da selvfølgelig en positiv test idet jeg tisset på den :-) får prøve å holde ut denne gangen også, men sørg for å oppdatere oss jevnlig, dere som tester! :-)

Tenk da, i morgen er det vår uke!! Misunner dere som står øverst på listen! :-) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mer tålmodig sist gang vi prøvde og ventet til IKM. Fikk da selvfølgelig en positiv test idet jeg tisset på den :-) får prøve å holde ut denne gangen også, men sørg for å oppdatere oss jevnlig, dere som tester! :-)

Tenk da, i morgen er det vår uke!! Misunner dere som står øverst på listen! :-) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Karooline :) Synd med den testen din,men det er jo veldig tidlig. Satser på en sterk dtrek senere i uka. Jeg tenkte å teste på fredag. Noen andre som er mef da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...