Gå til innhold

Ikm uke 18


Tirilill

Anbefalte innlegg

Det er visst det som er saken her også, ser ut til at tanta så smått har begynt å komme... Så, da er jeg ute for denne gang. Til dere som er gravide eller fortsatt ikke er sikre, gratulerer og lykke til! Til dere som prøver igjen: neste gang, DA sitter spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk negativ i dag også. Nå skal jeg ikke teste på en stund. Blir jo bare skuffa. Har litt ømme nipler, det kan jo være tegn på både det ene og det andre. Men når får man dette i forhold til TR evt? Håper ikke TR er langt unna så vi kan starte på neste runde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk negativ i dag også. Nå skal jeg ikke teste på en stund. Blir jo bare skuffa. Har litt ømme nipler, det kan jo være tegn på både det ene og det andre. Men når får man dette i forhold til TR evt? Håper ikke TR er langt unna så vi kan starte på neste runde!

Jeg fikk supersensitive nipler ca en uke før ikm, så ga det seg og for ca tre dager siden fikk jeg veldig hovne pupper, men niplene er ikke så veldig såre lenger. Sitter nå med økende menssmerter, så jeg forventer at tr kommer i løpet av natta. 

 

Det er jo fremdeles håp for deg, krysser fingrene ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...