Gå til innhold

Ikm uke 18


Tirilill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi traff også bra tror jeg. Testet ikke, men fikk lagt inn et par aksjer under slimdagene hehe. Jeg har ingen symptomer da, så jeg blir med litt i pessimist-klubben xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neis, jeg tror egentlig jeg er gravid jeg.. Men er innmari redd for å bli veldig skuffet om jeg ikke er der! Tror alle er litt tilbakeholdne for å beskytte seg! Håper alle blir positivt overrasket ila uken! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også. Skjønner ikke helt hvorfor jeg orker å drive og teste så tidlig, men er jo litt spennende også da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i morres jeg også.. Men så etterpå at det var en "CB compact" noe jeg aldri har prøvd før, kjøpte visst feil. Denne står at den er sikker fra IKM, ikke at den kan brukes opp til fire dager før.. Menmen, innbiller meg at jeg så en svak strek. Lys av farge, men kunne absolutt se den. Legger ikke noe mer i det enn at jeg må ta en ny test på IKM. Så akkurat like klok, men en test mindre.. Hehe.. :-) ikke gi opp, Karooline! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, @melie.. så kjedelig! Men som nevnt lengre opp får du kose deg med litt vin og spekepølse og så prøve igjen neste måned! håper det klaffer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig @melie, satser på at neste pp blir full klaff. :)

 

Singababy, en svak strek med sånn test høres jo lovende ut da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjedelig med TR @melie :-( Får håpe det går bedre neste pp :)

 

Tok en test i går kveld, som selvfølgelig var negativ 😝 Er jo fortsatt håp, men har ikke helt trua :)

 

Noen som skal teste i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vært litt begge plasser :P Er ikke helt sikker på EL selv om jeg tror jeg vet når det var xD Så går ut ifra når jeg skal ha mensen, da bli denne uken rett:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt å blø, så da er vel denne pp over også :(

Det var no dritt @melie!

Kos deg masse med langhelg, forhåpentligvis sol og et lite snev av alkohol. Hvis denne grusomme tanten dukker opp om noen dager er det min plan ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kun rapporter mer farget utflod eller hva det nå er. Har vært sånn dagen før TR siden utskrapningen. Har null symptomer bortsett fra liten, muligens innbilt, brekning i dagtidlig da jeg pusset tennene. Mulig jeg stakk tannbørsten for langt bak i halsen...hehe...kan jo bare håpe det var en annen grunn. Er blitt veldig god på slik innbilt svangerskap;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...