Gå til innhold

Ikm uke 18


Tirilill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er heller ikke så god på disse strekene. Derfor investerer jeg heller i digitaltester. :-) og i dag sto det jammen "pregnant 1-2" Jippi! Håper dere andre også kommer etter!

Gratulerer Singababy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. April: Thelma_86 (9pp etter SA)

29. April:

30. April: Twiiie (3pp etter SA)

1. Mai: Aalesundfrøkna (pp10) fine-phine (pp2)

2. Mai: Tirilill (pp 8 VE-G (pp 9) Wiiga (pp 1) Singababy (pp2)

3. Mai: Karooline (pp1) Loppen (pp1) @melie Drømmer om nummer 3 <3 (pp16) Lulusen (1pp etter MA)

4. Mai: Gammel dame (3pp)

 

TR:

Thelma_86

Tirilill

 

Gravid:

Singababy

 

 

Rakk akkurat og teste en test med negativt resultat i dagtidlig før TR kom 10 minutter etter...til og med en dag for tidlig.

Er ordentlig lei meg og er nå for alvor bekymret for om det er noe galt. TR er punktlig, men blir ikke gravid igjen.

Drittdag i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig Tirilill! Neste pp er den rette! ikke gi opp håpet, det tar kanskje litt lenger tid for noen, men det ordner seg som regel ;) Stor klem til deg og masse lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Er nok ikke den mest positive, gledessprederen i dag. Tenkte at det det var lettere å bli gravid igjen etter MA. Lest det ett eller annet sted (på det tidspunktet da jeg googlet meg ihjel etter svar), men det stemmer ikke for min del ihvertfall. Har nå hatt håp om novemberbaby, desemberbaby og januarbaby. Er så lei av å kjenne på skuffelsen. Sorry negativspredning for dere som fortsatt venter på å teste. Ønsker dere alle lykke til og håper den sitter for dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer så mye Singababy 😁 håper flere får positiv test snart!

 

Har ikke testet i dag, men skal teste igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du er litt nedfor idag Tirilill! Man forventer å bli lett gravid etter MA for man leser at det er vanlig. Ser ut som ikke jeg ble umiddelbart gravid heller. Ny negativ test idag 12 dpo. Ingen symptomer i puppene lenger, + menssmerter, vurderer om jeg skal ta meg et glass vin imorgen kveld når jeg skal ut med venninner. Tar vel en ny billigtest imorgen bare for å være sikker. Spørs om jeg ikke skal prøve forumfri månede neste pp, det hjalp sist for min del, da satt spiren med en gang :) selv om jeg trives godt her inne er det verdt et forsøk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Singababy! :D

Håper på å følge etter! :P Følger allerede med på tråden til januar ;) Greit å være oppdatert på hva som skjer der inne, hvis jeg skulle være så heldig å få joine dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Tirilill!! Hadde en drittdag på tirsdag jeg også, da min tante rød kom.. Går litt bedre nå, men er fortsatt skuffet! Det klaffer nok for oss til slutt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Tirilill!! Hadde en drittdag på tirsdag jeg også, da min tante rød kom.. Går litt bedre nå, men er fortsatt skuffet! Det klaffer nok for oss til slutt!! :)

Det klaffer vel til slutt, men litt motløs blir man av skuffelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blank test på meg. Da tenker jeg tr kommer i morgen. Satser på februarbaby :) Merker lite til skuffelsen, sikkert pga lite symptomer. Lykke til dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blank test her og. Skikkelig mensmurringer her nå så venter tr hvert øyeblikk! Jaja, irriterende at kroppen lurte meg sånn med symptomer. Håper på februarbaby da! Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativt her også. Kan jo være syklusen som er tullete, men regner med TR kommer i løpet av et par dager. Lykke til i neste pp til dere andre som har fått negativ/tr! :)

Håper dere som ikke har testet får positive tester 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. April: Thelma_86 (9pp etter SA)

29. April:

30. April: Twiiie (3pp etter SA)

1. Mai: Aalesundfrøkna (pp10) fine-phine (pp2)

2. Mai: Tirilill (pp 8 VE-G (pp 9) Wiiga (pp 1) Singababy (pp2)

3. Mai: Karooline (pp1) Loppen (pp1) @melie Drømmer om nummer 3 <3 (pp16) Lulusen (1pp etter MA)

4. Mai: Gammel dame (3pp)

 

TR:

Thelma_86

Tirilill

Lulusen

 

Gravid:

Singababy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. April: Thelma_86 (9pp etter SA)

29. April:

30. April: Twiiie (3pp etter SA)

1. Mai: Aalesundfrøkna (pp10) fine-phine (pp2)

2. Mai: Tirilill (pp 8 VE-G (pp 9) Wiiga (pp 1) Singababy (pp2)

3. Mai: Karooline (pp1) Loppen (pp1) @melie Drømmer om nummer 3 <3 (pp16) Lulusen (1pp etter MA)

4. Mai: Gammel dame (3pp)

 

TR:

Thelma_86

Tirilill

Lulusen

 

Gravid:

Singababy

Karooline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Karooline!:D Gratulerer så mye. Kjempe heldig som fikk det til på første forsøk 👍😁

 

Begynner egentlig å lure litt på denna syklusen min. Har hatt en del utflod som ligner litt på el slim i dag. Litt seigt, og tjukt, hvitt. Jeg hadde jo småblødninger for 2 uker siden, i seks dager. Det var veldig lite, brukte ikke bind eller truseinnlegg en gang. Men det var liksom litt hver dag på papiret. Kan dette ha vært en mens, og er det el som kommer nå?xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Karooline! <3

Kan jeg spørre hvilke symptomer du har om du har noen? :-)

Jeg holder egentlig til på ikm 19, men sniker litt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Karooline! Ikke verst og få til dette på første forsøk. Imponert av din fruktbarhet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Karooline! <3

Kan jeg spørre hvilke symptomer du har om du har noen? :-)

Jeg holder egentlig til på ikm 19, men sniker litt her!

Tusen takk for alle gratulasjoner! :)

Har ikke så veldig mange symptomer egentlig. Bare veldig oppblåst og en slags rar øm følelse nederst i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...