Gå til innhold

Ikm uke 18


Tirilill

Anbefalte innlegg

Oh no tidligtestene kom i dag. Et par dager for tidlig kjenner jeg for nå kommer jeg til å klø i fingrene noen dager 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 8 dpo på søndag jeg og, får se om jeg tester søndag eller mandag. Er jo veldig tidlig så har ikke de store forventningene selv om det er sensitive tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte i utgangspunktet å vente til ikm, men det blir nok litt før da vi skal på tur den helgen. Tester nok på fredagen. Når tenkte du da Karooline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt på jobb idag og kjente en merkelig følelse i puppene, minner om utdrivningsrefleksen for de som har ammet før. Kanskje det er noe på gang eller så er det innbilt svangerskap :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det! :) Aldri kjent noe sånt før hvertfall, ble enda mer nysgjerrig på å ta en tidlig test snart ;)

 

Ikke for å skuffe deg, men den følelsen har jeg hatt flere måneder på rad nå.. Og innbilt meg at jeg må være gravid pga det.. Uten å være gravid da.. Men krysser selvsagt alt jeg har for deg!! :)

 

Har fått tester i posten jeg også.. Men håper å vente til 1. Mai med å teste! Det er jo en HEL uke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Lulusen!! Her kjenner jeg ingenting! Men har håpet så satser på en haug med positive tester til uken.

 

@melie: vi har samme ikm, så vi får vente sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenkes det er innbildninger her også, men jeg har ømme pupper, svimmel, oppblåst og har merkelig tyntflytende utflod... Tør nesten ikke håpe noe i tilfelle jeg skulle bli skuffa...:P

 

Krysser fingrene for deg Lulusen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo mange symptomer fine-phine :D Bli veldig spennende ferover med testingen. Gleder meg til de positive testene begynner å komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, spennende med dere som har symptomer 😁 Her har jeg ikke symptomer på noe egentlig. Har også hatt fryktelig lyst til å teste i dag, men det er jo bare bortkasta xD spørs om jeg tester på mandag kanskje. Forventer egentlig ikke positiv da heller, siden jeg er usikker på når el var, eller om jeg hat hatt det i det hele tatt :-P

 

Håpefull: 10 dpo, kanskje? :) mulig for positiv test da hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter flere mnd med tidligtesting og stadige negative resultat har jeg nå lovet meg selv og den slunkne lommeboka mi at her blir det ikke testing før etter ikm.

Når det gjelder symptomer så hadde jeg en hel haug sist mnd uten så mye som et snev til spire i magen...så psyken min er ikke god;) Ulv,ulv...

Blir spennende neste uke, men kjenner at jeg egentlig er lei. Lei av å ha sex etter en kalender, lei av å tro jeg stadig er gravid og lei av skuffelser. Skjønner godt at de som prøver i flere år synes det er tøft!

Blir grønn av misunnelse hver gang jeg ser en stor, herlig gravid mage. Er veldig hyggelig og gratulerer, men inni meg tenker jeg bare "f... Får til og med hu der det til, men ikke jeg...blæææ"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det skjer noe snart da Tirilill!:) Kanskje ingen symptomer er bra, man vet jo aldri 😊 hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med flere som har symptomer! Jeg heier på dere alle, og håper dette er en fruktbar gruppe med masse positive tester!! :)

 

Har også hatt måneder med masse symptomer uten snev av graviditet. Så er litt skeptisk til det rare jeg kjenner i puppene! Hehe, tror kroppen har klikka for det har kommet av og på i 8 timer nå!

Spørs om jeg tørr å ta tidlig test, blir jo sikkert bare så skuffa :P Kjøpte de egentlig med tanke på at jeg skal på fest 2. mai og vil ha sensitive tester for å sjekke om det er HCG i kroppen da. Men kjenner jeg meg rett blir jeg vel frista nok til å teste før den tid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det skjer noe snart da Tirilill!:) Kanskje ingen symptomer er bra, man vet jo aldri hvor lenge har dere prøvd?

Ikke så lenge i forhold til andre som prøver. Tok ut spiralen i august i fjor. Mistet i MA i begynnelsen av februar var 12 uker. Fikk igjen mensen 6 uker etter utskrapningen. Hadde vel egentlig håpet at mensen ikke skulle komme i det hele tatt etter utskrapningen. Gjordet ihvertfall alt for at det skulle komme en ny spire i magen umiddelbart. Det lar vente på seg å bli gravid igjen. Mulig det er bare tull md EL selv om mens syklusen er stabilt på 28 dager.

Nå skal det sies at jeg er ikke en veldig tålmodig person. Liker alt skjer etter planen og liker kontroll. Det har jeg ikke når det gjelder dette prosjektet her ihvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, okei. Så leit at spiren ikke holdt :-( men skjønner at du blir utålmodig, er det allerede selv, og jeg har jo akkurat starta!😛

 

Får tro at el ikke har tulla seg, og håpe at det blir en spire på deg igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det ikke gikk sist. Vi får håpe at dette blid din og vår mnd :) Jeg forstår at du er utålmodig. Det hadde jeg også vært. Det er ikke lett når det er noe man ønsker så sterkt, og så har man lite eller ingen kontroll på når det vil skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ihvertfall siste mnd med pliktsex. Begynner rett og slett å bli litt lei av sex.... Hvis det ikke blir noe denne mnd heller så får vi rett og slett ta det litt som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen god følelse om man føler det bare blir plikt og ikke kos. Håper dere slipper å måtte ta det som det kommer, men om dere må det så er det kanskje det som skal til. Få et mer avslsppet forhold til det. Ofte så er jo kroppen mer klar for sex i den rette perioden allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vist symptomjakten virkelig begynt :P I går kveld kjente jeg svak mens lignende murring på venstre side. Dette gav seg etter en times tid tror jeg. Så i dag tidlig nøys jeg,og det stakk skikkelig til på samme plassen. Det kan jo selvsagt være hva som helst, men det er lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...