Gå til innhold

Ikm uke 18


Tirilill

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

Slenger meg med :) Litt ustabile og lange sykluser, men satser på det ordner seg snart, går ut ifra 28 dager uansett for å ha noe å forholde meg til :)

 

28. April:
29. April:
30. April: Twiiie (3pp etter SA)
1. Mai: Aalesundfrøkna (pp10)
2. Mai: Tirilill (pp 8 VE-G (pp 9) Wiiga (pp 1)
3. Mai: Karooline (pp1) Loppen (pp1) @melie Drømmer om nummer 3 <3 (pp16)
4. Mai: Lulusen (1 pp etter MA) Gammel dame (3pp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg skal teste etter el eller ikke. Har dårlig erfaring med det fra forrige gang jeg prøvde å bli gravid, de månedene jeg testet ble jeg ikke gravid, den første måneden jeg lot vær å teste satt spiren! Men forrige månede hadde jeg bare 24 dagers syklus, så føler meg fristet til å teste for å se når el kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å teste mest for å få bekrefte det jeg tror jeg allere vet. At når kroppen er sån og slik, så er det el. Jeg håperjeg ikke kommer til å stresse med det, men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å teste fra 13-14.april ca, har EL 17 ca. Jeg tester rett å slett for å se om jeg har EL, hvis ikke må jeg nok til legen :S

 

Håper det sitter for alle dere her <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare dele en gladnyhet med dere :D Har vært så stressa med prøvinga for jeg har ikke hatt fast jobb og synes det har vært en ekstra utfordring. Men i forrige uke fikk jeg den gladelige nyheten om at jeg får fast jobb fra høsten av:) Så nå kan jeg fortsette prøvinga med senka skuldre! Passer liksom litt bedre nå med fast jobb i boks!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fast jobb! Kan tenke meg at du er letta nå :) Godt å vite at det er trygt med jobb når man er igang med prøvinga!

 

Selv har jeg en hyggelig sjef som sist idag pushet på meg at jeg må bli gravid igjen etter jeg mistet i feb. Så ikke noe stress i forhold til den delen der akkurat ;)

 

Nå har tanta dratt sin vei idag, imorgen reiser vi på påskeferie til svigers og satser på mye barnevakt så vi kan snike oss unna og legge inn aksjene som trengs! :P Håper påskeharen er raus med (befruktede) egg på oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Karooline :) Så godt når ting ordner seg :)

 

Lulusen: Happy humping :)

 

Her har vi lagt in flere aksjer, selv om det nok er litt tidlig. Vi skal på besøk til foreldrene mine i slutten av påsken. Satser på el på fredag og at vi får humpet før vi reiser på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Karooline 😊 Bare å nyte prøvinga da!;)

 

Vi har også begynt såvidt å lagt inn aksjer, selvom det er litt tidlig. Aner ikke hvordan syklusen kommer til å være uansett, men håper den blir normal med en gang! 😳 eggløsning skal være på fredag, tester ikke, men regner med jeg ser/merker det når det nærmer seg.

 

Er utålmodig allerede 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi også startet med å legge inn aksjer ;-) hehe har el på torsdagen så kommer, og da skal vi også hjem til svigerforeldra på påskeferie, Så gjøre mest mulig før vi drar, og kanskje finne på noe lurt der ;-)

 

Tester fortsatt el-tester fortsatt ingenting:'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokkers ustabil syklus etter MA'en! Idag kom mensen tilbake etter en dag opphold.. Blæææ, jeg som hadde lyst til å få lagt inn de første aksjene.. Må se an til imorgen! Forrige månede kom el veldig raskt etter mensen var ferdig så hvis det blir sånn denne måneden og er det bare å stå på de neste dagene :P

 

Anonymous poster hash: a1c42...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokkers ustabil syklus etter MA'en! Idag kom mensen tilbake etter en dag opphold.. Blæææ, jeg som hadde lyst til å få lagt inn de første aksjene.. Må se an til imorgen! Forrige månede kom el veldig raskt etter mensen var ferdig så hvis det blir sånn denne måneden og er det bare å stå på de neste dagene :P

 

Anonymous poster hash: a1c42...903

Var ikke meningen å være anonym her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hatt EL denne uken, kom plutselig over meg en uke enn forventet :P Så min ikm er vell blitt flyttet en uke fram, meeen hvis det gå som sist, hvis ting har klaffet, får jeg nok ikke positiv test før rundt uke 18 uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk du å legge inn noen aksjer da Twiie når el kom så mye tidligere? :)

 

Her er det 9.! dag med mensen, holder på å bli gal! Mannen har dratt på hyttetur så jeg kjenner jeg er bekymret for om vi rekker å legge inn noen aksjer i det hele tatt.. Forrige månede kom el på dag 10 i syklusen, blir det sånn nå og går jeg rett fra tr til el :( skuffende i såfall! Syklusen er helt på bærtur etter jeg mistet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rakk du å legge inn noen aksjer da Twiie når el kom så mye tidligere? :)

 

Her er det 9.! dag med mensen, holder på å bli gal! Mannen har dratt på hyttetur så jeg kjenner jeg er bekymret for om vi rekker å legge inn noen aksjer i det hele tatt.. Forrige månede kom el på dag 10 i syklusen, blir det sånn nå og går jeg rett fra tr til el :( skuffende i såfall! Syklusen er helt på bærtur etter jeg mistet!

Jeg håper det :P Samboer var ikke så gira på sex tidligere i uken da jeg fant det ut, men satser på vi rakk det uansett :P stresser ikke:P tar ting som de kommer, selv og jeg gjerne skulle ha vært gravid igjen for leeenge siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å kunne ha et avslappet forhold til dette Twiiie :) Det kan være fort å glemme at man skal kjose seg med denne prøvetiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

har IKM 1. mai

Jeg og samboeren har allerede begynt å prøve for andre gang :)

28. April:

29. April:

30. April: Twiiie (3pp etter SA)

1. Mai: Aalesundfrøkna (pp10) fine-phine (pp2)

2. Mai: Tirilill (pp 8 VE-G (pp 9) Wiiga (pp 1)

3. Mai: Karooline (pp1) Loppen (pp1) @melie Drømmer om nummer 3 <3 (pp16)

4. Mai: Lulusen (1 pp etter MA) Gammel dame (3pp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare bra:) Lagt inn aksjer annenhver dag siden tr forsvant, og nå frem til el på lørdag blir det hver dag(er planen i hvertfall;)) Satte meg ned med samboer her om dagen og snakket om hva slags forventninger vi hadde, at ting kunne ta lang tid osv, og vi var overraskende enige:) Pleier som oftest å være uenige om det meste:p haha..

Kjenner jeg synes det er veldig spennende dette her og synes tiden kunne gått litt fortere!:)

Hvordan går det der Loppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke tegn til el enda, så har lagt inn aksjer annen hver dag til nå. Blir litt vanskelig å få til noe mer på besøk hos svigers, så det får holde ;) Tok en el test igår og streken var langt fra like sterk. Kanskje kroppen er i rute igjen og da forventer jeg el på søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å være enige Karooline :) Ingenting er bedre :) Mannen her i huset har troen på at dette skal gå ganske med en gang. Jeg er litt mer tilbakeholden på det, men håper det skal gå fort. Vi har lagt inn aksjer ganske hyppig siste uken. Så blir det forhåpentligvisa hver dag frem til el på fredag. Får se hvordan det blir med besøk osv.

 

Lulusen: Godt dere har lagt inn godt med askjer før besøket da. De lever en stund ettersom jeg har skjønt disse svømmerene. Satser på det er nok :) Det er ikke bare bare å være prøver i disse tider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang med masse aksjer her også. Blir nok tredje dagen på rad i dag, og hvertfall hver dag frem til lørdag ;) el forhåpentligvis på fredag!

 

Når el slimet kommer, slippes egget etter slimet? Har man liksom slim en-to dager før egget slippes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på. Jeg tester el nå for å sjekke hvordan kroppen min er. Det er kanskje forskjellig fra person til person også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...