Gå til innhold

Ikm uke 18


Tirilill

Anbefalte innlegg

Stille her, damer! Er alle opptatte med fint vær og venting? Håper alle har det bra og sender gode tanker til mulige spirer! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stille her ja.. Så mange dager igjen å vente.. Enig med Loppen- godt det er jobb igjen imorgen så tiden går litt fortere! Selv om jeg gjerne skulle hatt mer ferie ;) Noen som skal teste før IKM? Jeg skal teste fredag 2/5 for da skal jeg på fest. Bør vel bli positiv da når jeg er 13 dpo tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter sola i dag, før det er jobb igjen 😊 Vil gjerne hoppe to uker fram i tid for å vite om det har skjedd noe!

 

Har tenkt å prøve og ikke teste før Ikm som fredag 2. Mai, men så utålmodig som jeg er, så spørs det om jeg tester før xD aner ikke når jeg har hatt, hvis jeg har hatt, eggløsning en gang. Har hatt småblødninger siden fredag, som jeg heller ikke veit hva er :-P

 

Blir nok el tester neste periode! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal teste på fredagen. Vi skal bort dfn helgen så det hadde vert greit å vite på forhånd om man kan vente tr eller ikke. Da vil jeg være 13 dpo så sjansen er vel der for at det viser positivt om jeg er gravid og negativt om det ikke har klaffet. Foreløpig har jeg null symptomer, men er også bare 3 dpo :P Forventer ikke så mye akkurat. Laaang ventetid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til dere skal begynne å teste, jeg skal prøve å vente til 1. Mai, hvis jeg klarer det er jeg flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det dårlig med å lagt inn aksjer, vi dro hjem til svigers i påsken, og da "tror" jeg at el kom, fikk kjempe mye smerter i magen , nesten som mensen, men ingen blod. Og dagen etter var det veldig mye utflod,hvit og tykt, og så ble det store hvite klumper som var i trusa og på papiret,(unskyld detaljer) , smerter den 18.april, utfloden 19 og fikk ikke hatt sex før 20 da vi kom hjem.

Så tror nok ikke denne mnd gikk så bra heller, pluss vet ikke om jeg har el. Må nok ringe legen endag, snart 1 år prøving nå!

 

Noen som kan hjelpe meg og forklare hva det kan ha vært ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forhådn beklager for ekle detaljer, men jeg har et spørsmål angående tyntflytende og mye utflod. Forrige uke hadde jeg og samboeren sex så å si hver dag i 5 dager. Jeg hadde etter minde beregninger el 17. april og vi hadde sex sist på lørdag. I går og i dag har jeg hatt veldig mye tyntflytende slim i trusa, jeg tror ikke jeg har hatt det før. Har heller ikke hatt så mye sex på engang uten kondom før så jeg lurer på om det er sæden som okmmer ut igjen litt etter litt (om det er mulig) eller om det har noe meg befruktningen å gjøre? Var kanskje et litt rart spørsmål, men er det noen som kan svare på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aalesundfrøkna. Det kan være at kroppen din ikke klarte å slippe egget på første forsøk og at eggløsningen dermed skjedde andre gang du fikk el smerter, sto litt om noe lignende her: http://hvordanbligravid.com/kan-jeg-ha-mer-enn-en-egglosning-i-en-syklus/

 

fine-phine: har det samme tyntflytende utflodet nå, aner ikke hva det er. Syns jeg kan ha mye utflod i ulike varianter rett som det er. :P

 

Dagene går så treigt. Er 3 eller 4 dpo idag. Hadde el smerter i to dager så vet egentlig ikke når el var med sikkerhet.

 

Spennende når vi skal igang med testinga! Mulig jeg svir av en tidlig test nå på søndag hvis de har kommet :) morro at flere kan teste tidlig! :D

Endret av Lulusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling på verke det ene eller andre her  :huh: Jeg kan bare si at jeg selv har hatt litt problemer med å sjekke utfloden etter at vi ble prøvere. Det er liksom ikke så enkelt å følge med når det ikke bare er det som er oppi der  :P

 

Lulusen: Tørr du teste så tidlig som søndag? Jeg har fått for meg at det er liten eller ingen vits før man er passert i alle fall 10 dpo. Selv om det hadde vert spennende og teste før :) Vet jo ikke om jeg kommer til å klare å holde meg vekke fra testinga selv. Tenkte å teste neste fredag. Om jeg ikke får et innfall før. Får se hvor mye innbilte(forhåpentligvis ikke) symptomer jeg får først  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri testet tidlig så skal lese hva det står i bruksanvisningen når jeg får de! Mener jeg leste det sto de kan oppdage graviditet 7 dpo når jeg bestilte de, men får se hva jeg gjør. Kanskje jeg klarer å holde meg til 9 dpo :P har ikke de store forventningene til denne måneden uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på med flere EL spørsmål. Jeg har en utrolig presis syklus. 28 dager nesten på timen. Denne mnd skulle EL være fredag den 18. April. Hadde null el tegn da, men i dag har jeg hatt murring og stikkende smerter og det berømte slimet... Kan virkelig EL ha blitt forsinket med så mange dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig at kroppen skal begynne å klusse når man så gjerne vil at den skal fungere som  best. Jaja, kan vel ikke annet enn å ta det som det kommer. Kjenner jeg er forholdvis rolig nå, men det kommer vel til å balle på seg . Jeg har hatt mange symptomer før og ikke vært gravid for å si det sånn  :P

 

Tror også el kan ha foskyvd seg for deg Tirilill. Det kan være mange faktorer som spiller inn. Det el-slimet er vel forbeholdt el( så vidt jeg vet) ,og den stikkingen og murringen kjenner jeg godt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi ha avskjedsfest for en venninne av meg, synes det er litt rart å gå på fest når det er mulig jeg er gravid. Men på den andre siden så vet jeg jo ikke enda! Tror det blir noen rolige hvitvinsglass i kveld, hvis jeg ikke drikker så kommer alle til å tro jeg er gravid! Hvordan lever dere nå frem til vi kan teste? Jeg prøver å leve normalt, men holder alkohol til et minimum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg mitt eget innlegg og plutselig følte jeg at jeg fremstilte meg selv som alkoholiker.. Hehe! Det er jeg ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg trodde ikke du var alkoholiker altså ;) Tror jeg hadde dristet meg til et par glass vin ja. Føler det blir feil å sette livet på vent for noe som kanskje ikke blir noe av. Det er jo vintyper med mindre alkohol i også. Du lan jo drikke det kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å drikke kun alkoholfri:) Så slipper det å stå på helsekortet ved en evt graviditet st man har inntatt alkohol i svangerskapet, hehe.. :) Vil at spiren skal ha den beste starten uansett når den kommer!

 

Anonymous poster hash: e8d74...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hvis man har drukket alkohol 3 dager etter el og det viser seg at det klaffet på den, så skriver de vel ikke opp at man har inntatt alkohol i svangerskapet? Det får da være måte på hysteri.

 

Anonymous poster hash: 1ca23...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsningen er over, aksjer er lagt inn etter beste evne ;-) og jeg er på dpo1... Skal holde fingrene krysset i 14 dager i håp om at det sitter denne gangen. Ønsker så veldig at vi skal få det til på egenhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ville nok ikke krysset av for alkohol i svangerskapet på helsekortet når det gjelder i prøveperioden. Syns og det virker i overkant hysterisk. Har kost meg med litt vin/øl i påsken selv om jeg hadde el jeg. man deler ikke blod med fosteret så tidlig.

 

Her er det så mye "symptomer" allerede som er ganske usannsynlig så tidlig tror jeg, kvalme, ulvehunger, tissetrengt, utflod, stikkinger. Er vel bare hjernen som spiller meg et puss. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...