Gå til innhold

Ikm uke 18


Tirilill

Anbefalte innlegg

Da klarte samboeren min å friste meg til en test imorges og den var så negativ som det fikk blitt :( 10 dpo, så gir ikke opp håpet helt, selv om jeg kjenner at det svinner. Fortsatt litt kvalme, ømme pupper og stikkinger, men begynner å merke mer menssmerter på vei så lader opp til den forbarska tanta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingre og tær for at det likevel er noe hos dere begge Tirilill og Lulusen :)

 

Jeg har hatt bittelitt småømme brystvorter, ellers ingenting. Håpe håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten alle sammen :) Håper det klaffer for dere andre!! Og de det evn ikke klaffer for treffer jeg vel på i neste Ikm-gruppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å spotte i dag. Så da blir det nok tr i morra. :) Lykke til alle som ikke vet enda, og så sees vi andre etter hvert og kan heie videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg en svaaak strek her eller er øynene mine helt tullerusk? :P Lagt ut bilde på profilen min, og er helt fersk på disse strekene så hadde vært greit med øynene til noen som er litt mer erfarne:)

Endret av Karooline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å se ja, men kan se ut som en skyggestrek! Uansett spennende når du skal teste igjen, tester du imorgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg en svaaak strek her eller er øynene mine helt tullerusk? :P Lagt ut bilde på profilen min, og er helt fersk på disse strekene så hadde vært greit med øynene til noen som er litt mer erfarne:)

Jeg ser to streker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk negativ i dag. Hvis jeg har 28 dagers syklus er jeg 12 dpo i dag. Men kan hende syklusen blir lenger pga pilleslutt. Så er jo uansett fortsatt en sjanse, men har mine tvil. har ikke symptomer på noe heller.

 

Til dere som har lagt ut bilder, så synes jeg det er vanskelig å se. Ville ikke trodd de var positive. Men prøv igjen i morgen, fortsatt mulighet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se noe annet enn skyggestreker hos noen av dere dessverre.. Slik kan testene bli uansett, så jeg ville ikke lagt for mye i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se noe annet enn skyggestreker hos noen av dere dessverre.. Slik kan testene bli uansett, så jeg ville ikke lagt for mye i det :)

Takk for svar! Greit med noen andre øyne til å se også :) Er nok overhodet ikke en positiv test, men forsatt ingen tegn til tr foreløpig så jeg gir ikke opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det litt positivt at jeg klarer å se streken, selv om det er en skyggestrek, jeg slipper å stå å nistirre på testene for å finne streken :P Vises bedre i lyset på badet, enn på bildet :P Meeen nå har jeg bare en digital CB liggende, og den skal få ligge til søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at en positiv test skal ha noe ROSA i seg for å være positiv! En skyggestrek er verdt nix null nada! Ingen rosa, ingen positiv!



Anonymous poster hash: 65197...258
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til negativitet da frøken anonym! :D Er da ingen som har sagt at vi tror vi er gravide, men skader ikke å være positive og det er lov å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke så god på disse strekene. Derfor investerer jeg heller i digitaltester. :-) og i dag sto det jammen "pregnant 1-2" Jippi! Håper dere andre også kommer etter!

post-858666-884155_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. April: Thelma_86 (9pp etter SA)

29. April:

30. April: Twiiie (3pp etter SA)

1. Mai: Aalesundfrøkna (pp10) fine-phine (pp2)

2. Mai: Tirilill (pp 8 VE-G (pp 9) Wiiga (pp 1) Singababy (pp2)

3. Mai: Karooline (pp1) Loppen (pp1) @melie Drømmer om nummer 3 <3 (pp16) Lulusen (1pp etter MA)

4. Mai: Gammel dame (3pp)

 

TR:

Thelma_86

Gravid:

Singababy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Singababy!! :D Så herlig! :) Er vi heldig så sees vi snart i Januar 2015 Baby <3 -forumet ;) Ja, jeg har allerede gått å sett hvilken gruppe jeg kommer til å høre til om det klaffer denne måneden ^^ Foreløpig er testen negativ, men det er heller ikke rødt i trusa... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...