Gå til innhold

Ikm uke 18


Tirilill

Anbefalte innlegg

Gratulerer Karooline! Blank strimmel i dag, og IKM i morgen... Kan virke som det ikke blir januar-barn på meg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer igjen karooline :)

 

Jeg svidde av min CB i dag! GRAVID her også!:D Så da har jeg hatt rett hele tiden, da jeg har ment på at noe var i gjære ;) 4+3 <3 Januar2015 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Karooline og Twiiie!! Så gøy at dere fikk positiv test! :) lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer igjen karooline :)

 

Jeg svidde av min CB i dag! GRAVID her også!:D Så da har jeg hatt rett hele tiden, da jeg har ment på at noe var i gjære ;) 4+3 <3 Januar2015 <3

Gratulerer og lykke til med svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er gravide! Hvordan har utfloden deres hvert dagene rett før IKM og til nå?😛 Ingen TR ennå her, og aner ikke hva som skjer. Fikk negativ test i går morres. Lyst å ta ny nå, men burde vente til i morgen tidlig 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har vært gravid har jeg vært helt tørr dagene før ikm. Når jeg ikke har vært har den vært hvit og sticky. Tror det er veldig forskjellig fra person til person :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar ;) Ja, er så kjedelige at det skal være så forskjellig! Skulle vært likt for alle, hadde vært mye enklere 😁

 

Er ganske fuktig her også. Får håpe det er et bra tegn 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært "normalt", sist jeg var gravid trodde jeg støtt og stadig at jeg hadde tisset meg ut! Masse utflod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også mensen. Er fem dager over... Hadde negativ test for fem dager siden. Noen som har fått noen nye symptomer etter ikm, eller evt mistet noen symptomer etter ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også mensen. Er fem dager over... Hadde negativ test for fem dager siden. Noen som har fått noen nye symptomer etter ikm, eller evt mistet noen symptomer etter ikm?

Du får prøve å ta en ny test i morgen kanskje?:) er jo vanlig å få symptomer først etter IKM, så symptomene kan jo være forskjellige fra før IKM.

 

Jeg fikk negativ test i dagtidlig også. Tror egentlig ikke jeg er gravid, men bare mensen som er sen/syklusen som tuller :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Venter også mensen. Er fem dager over... Hadde negativ test for fem dager siden. Noen som har fått noen nye symptomer etter ikm, eller evt mistet noen symptomer etter ikm?

Du får prøve å ta en ny test i morgen kanskje? :) er jo vanlig å få symptomer først etter IKM, så symptomene kan jo være forskjellige fra før IKM.

 

Jeg fikk negativ test i dagtidlig også. Tror egentlig ikke jeg er gravid, men bare mensen som er sen/syklusen som tuller :-(

 

Ja, jeg skal teste på onsdag om mensen ikke har kommet enda da. Jeg har vært trøtt og svimmel i nesten to uker snart, som om jeg  har levd inni en boble med brus. Puppene mine var ømme og hovne ca en uke før ikm, så like ve ikm var de ganske normale og når er de sprenghovne og tunge. 

 

Kjenner jeg er litt sinna fordi jeg har ikke fått lært meg eksakt hvor mange dager syklusen min er enda også skal jeg gå å bli så mye forsinket. Har bare blitt forsinket en gang før og da var det 16 dager ovre ikm. Hadde ikke de samme symptomene som nå da. 

 

Håper TR ikke ødelegger alt for mye for deg heller, Wiiga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiga det er h:D så lenge tr holder seg borte :) Håper for deg :)

 

Fine-phine du må da være gravid :D Så spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Loppen :) Joda, er jo det :) men leser jo om flere som ikke får igjen mensen på flere mnd etter pilleslutt. Håper ikke det er tilfelle hvertfall 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vet ikke. Fikk så vidt et minispor av rødt på papiret idag... Er nok bare syklusen min som har lyst til å gjøre meg skikkelig sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vet ikke. Fikk så vidt et minispor av rødt på papiret idag... Er nok bare syklusen min som har lyst til å gjøre meg skikkelig sint.

Så kjedelig :-( men så lenge det ikke kommer mer, er det jo muligheter da :) er så teit at mensen skal tulle :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, mine damer, jeg vil gjerne høre deres synspunkt på en sak. Jeg hadde IKM i går, søndag, men foreløpig ingen tante. Hadde to "prikker" av blod i dag tidlig og testet ikke siden jeg trodde det var starten på TR. Nå i ettermiddag/kveld har jeg hatt litt rosa utflod. ( såvidt synlig). Små til moderate "menssmerter" i perioder siden lørdag. Testet negativt i kveld etter å ha sovet i nesten 5 timer (var så forferdelig trøtt, så jeg skulle bare lukke øynene litt) og hadde da drukket lite på forhånd. Så spørsmålet mitt er: hvor lenge over IKM kan man få negativt utslag og allikevel være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig gjerne visst det også. Er 7 dager over ikm og begynte så vidt å sporet rosa utfolde i går, men testen idag var negativ. Jeg har slått meg til ro med at jeg ikke er gravid og at jeg heller får satse på nytt neste pp, bare den dumme tanta dukket opp snart...!! >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...