Gå til innhold

Ikm uke 18


Tirilill

Anbefalte innlegg

Hei damer :)

Lurer litt på hvordan jeg ska regne meg ut ifra dette, hvis alt har klaffen denne gangen, noe jeg tror og håper :)

onsdag 2.- Fredag 4. april fikk jeg mensen etter 44 dagers syklus.

Sist uke fikk jeg plutselig EL ((man/tir)7./8. April til fredag 11.April) som egentlig skulle komme denne uken, Regner med jeg hadde toppen av EL på onsdag, så hvordan skal jeg da regne ut? Gå ut i fra kalkulatorer som har befruktningsdag? eller bruke vanlig og heller legge til en uke?

Vil da også tro at da er jeg nå 8 DPO?

ikm den 23. april istedet for 30? :)

Litt forvirret her! :P

Endret av Twiiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en el test idag, teststreken ble syltynn men ganske sterk i farge. Litt vanskelig å tyde syns jeg siden den var så smal, men kjenner det begynner å murre i høyre eggstokk så sikkert ikke mange dagene til el :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pilla 19.februar, fikk Mens 24 feb. Ny mens 23.mars, og venter ny mens igjen nå til helga (19.04) .. i starten av uken hadde jeg litt brunaktig slim i ett par dager + litt menslignende smerter, men ingenting nå lenger.. spennende å se hvor lang tid det tar før det klaffer.. ser for meg at det kan ta laang tid siden jeg tenker mye på det.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan du skal regne det Twiiie, men ru er jo en uke før... Tror jeg ville regnet det slik.

 

Jeg fikk positiv el-test i dag, og vi fikk humpet litt :P Tenkte å ta en test i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. April:

29. April:

30. April: Twiiie (3pp etter SA)

1. Mai: Aalesundfrøkna (pp10) fine-phine (pp2) Singababy (pp3)

2. Mai: Tirilill (pp 8 VE-G (pp 9) Wiiga (pp 1)

3. Mai: Karooline (pp1) Loppen (pp1) @melie Drømmer om nummer 3 <3 (pp16)

4. Mai: Lulusen (1 pp etter MA) Gammel dame (3pp)

 

Heisann!

Da kaster også jeg meg inn her. Er i pp3 eller pp4, litt usikker hvordan man teller når vi har vært borte fra hverandre i tre uker.. Telles det som en pp når man ikke har prøvd..? Hehe, alt man skal lure på da!

Jeg har EL i dag eller i morgen, begynte å investere i går.. :-)

Hyggelig (nei, egentlig hadde jeg håpt at jeg ikke så dere her inn mer) å se noen kjente navn på denne ukens liste!

Håper dette er vår periode, lykke til alle damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallpositiv el test idag og skikkelig murringer i høyre eggstokk! Tror el kommer imorgen :) lagt inn aksjer idag. Gleder meg til å slutte å drikke den sure grapefruktjuicen om et par dagers tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, ikke fått noe el slim eller andre tegn på el ennå. Er jo ikke sikkert det kommer noen tegn i hele tatt, men mest sannsynlig er det vel litt kluss etter P-pille slutt. Er vel bare å vente og se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ikke fått noe el slim eller andre tegn på el ennå. Er jo ikke sikkert det kommer noen tegn i hele tatt, men mest sannsynlig er det vel litt kluss etter P-pille slutt. Er vel bare å vente og se hva som skjer!

Hvor lenge har du gått siden du sluttet ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er første mnd etter slutt, så forventa at det kunne bli noe kluss :-P håper ikke den blir utsatt så veldig mange dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gjør ikke det da. Tenkte jeg skulle vente litt, og "ta det dom det kommer" i starten, men det er visst ikke så lett det ;)

 

Blir jo så utålmodig med en gang ;) kanskje jeg skal kjøpe det til neste periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :-) jeg venter på min 3 mens etter slutt. IKM i morgen hvis min ikke klusser og :b

 

Hvis du har ikm i morgen hører du vell inn under ikm uke 16? og ikke her på uke 18... :)

Jeg hører egentlig til på uke 17, men har ikke byttet enda xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei :) Har dere prøvd denne mnd? Tror du du kan være gravid?:)

 

Hmm, kom litt brunt blod på papiret når jeg var på do i sta. Og litt nå etter sex. Kan det være el?

 

Maser visst mye på dere i kveld! hvordan går det med dere andre da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntja, samboer var ikke så gira på sex da jeg fant ut at EL hadde kommet litt før :P Men tror og håper vi fikk lagt inn aksjer uansett:P Kjenner masse murringer når jeg sitter iro, kjennes litt ut som de murringene jeg hadde sist, så krysser alle fingre og tær ;)

 

Hmm... Kanskje festeblødning Wiiga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, får satse på at det har klaffet uansett da ;) blir spennende å se :)

 

Nah, tror egentlig ikke det. Skulle jo hatt el i dag, ved en syklus på 28 dager. Hvis det er festeblødning blir det jo en veldig kort syklus!? Noe som sikkert er mulig det også da xD nei, får vel bare vente å se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man i ventemodus :P Godt med litt jobb for å distrahere. Føler ikke jeg har den store troen, men det er vel pessimisten i meg dom styrer litt :P Vi har gjort vårt tror jeg så sjansen er der vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her Loppen! Har ikke troa på at det har klaffet selv om vi har gjort vårt og el testen ikke kunne blitt mer positiv, men har hatt så lite el slim denne gangen. Hadde masse slim sist jeg ble gravid, sikkert derfor jeg er litt negativ. Så får jeg heller bli positivt overrasket hvis det skulle ha klaffet allikevel ;) kjedelig med dpo dager som er uendelig lange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventingen er absolutt det verste! Har akkurat startet på den jeg også. Håper vi alle venter på noe godt, jenter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lite el-slim jeg også. Jeg pleier å ha godt med det. Jeg hadde en del i dagene før, men eggløsningsdagen var det ikke som vanlig. Det kan jo hende det er sæden som gjør at det er annerledes, for jeg hadde jo positiv el-test. Mjaja mang slags bekymringer :P Lite vits å tenke på forsåvidt, men noe må man vel bekymre seg for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slim med en anelse blod må vel være et sikkert tegn på el?

Ble iallefall litt humping så da går man inn i den lange og kjedelige ventetida:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere snakker om el slim. Jeg har alltid hatt mye av det hver eneste syklus hele mitt liv, men etter første aborten har jeg ikke hatt det i det hele tatt. Har likevel blitt gravid 3 ganger siden det :-) drukket grapefrukt juice og lagt med rumpen litt i været etter sex, så har svømmerne kommet seg inn til tross for 0 el slim :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre Sienna! :) Håper det klaffer her og for det om det har vært lite slim!

 

Har den siste timen hatt helt sykt intense smerter nederst i magen på venstre side som stråler ned mot symfysen! Aner ikke hva det er, kjenner jeg er litt bekymra. Mulig cysta mi på venstre eggstokk har sprukket. Regner ikke med at en graviditet vil gi slike symptomer 1 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe slim med blodet egentlig. Kom litt i går, og litt på dagen i dag bare. Men regner med det var el :) bare å vente et par uker nå, så får vi se om det har skjedd noe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...