Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Mammabuksespørsmål..
i forrige svangerskap, så hadde mammabuksene mine sånn strikk og knapp på innsida for å stramme med (sånn som det gjerne er på barnebuksene) - men jeg oppdaget til min store forskrekkelse at det ikke er det på de jeg har kjøpt nå :o Så gikk jeg på HM, og sjekka alle dongeribuksene - og ingen har sånn på innsida.. Why? De er jo umulige å holde på ellers! Det er jo så enormt med stretch i dem, at de går jo ut så fort, og skal man gå å heise den på seg hele tiden, så må man jo nesten under armene :P - og det ser jo supersmart ut! haha.. Sååe - jeg lurer på om det er noen som har funnet mammabukser som er sånn som jeg vil ha dem? hvor? hvor? hvor? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mammabuksespørsmål..

i forrige svangerskap, så hadde mammabuksene mine sånn strikk og knapp på innsida for å stramme med (sånn som det gjerne er på barnebuksene) - men jeg oppdaget til min store forskrekkelse at det ikke er det på de jeg har kjøpt nå :o Så gikk jeg på HM, og sjekka alle dongeribuksene - og ingen har sånn på innsida.. Why? De er jo umulige å holde på ellers! Det er jo så enormt med stretch i dem, at de går jo ut så fort, og skal man gå å heise den på seg hele tiden, så må man jo nesten under armene :P - og det ser jo supersmart ut! haha.. Sååe - jeg lurer på om det er noen som har funnet mammabukser som er sånn som jeg vil ha dem? hvor? hvor? hvor? :D

 

Samme har jeg funnet ut :( . kjøpte meg ei mammabukse på nett fra HM men det blir ei stund til den kan brukes pga det ikke er justering i livet lenger .

Fikk 8-åringen min til å krype inn på loftet for å finne frem mammaklærne mine fra 2010 og de buksene har sånne justeringer i livet. Fra HM de buksene også :) ... Vanskelig periode sånn klesmessig da jeg har litt mage men fortsatt mye luft og oppblåsthet. Syntes de vanlige buksene er trange samtidig som mamma buksene blir litt voldsomt til gassmagen :) gleeeder meg til ordentlig mini gravid-mage !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig start på dagen i dag tidlig. Måtte kjøre av hovedveien og inn på en butikk hvor jeg hoppet ut av bilen og spydde langs med veikanten.

Ugg...Glad jeg ikke spydde på meg selv i bilen, måtte sitte å konsentrere meg noe enormt for å holde igjen til jeg fikk kommet meg ut.

 

 

6 timer igjen nå, måtte arbeidsdagen gå FORT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre hjertelyden til den lille i magen Sienna85, er det noe du anbefaler ? Veldig lyst å kjøpe en slik selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Sienna85 - sender bøttevis med medfølelse din vei pg håper du også snart føler deg bedre!! :)

Er trøttere enn normalen, men ellers i god form så jeg tørr ikke klage på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg drukket en halv liter vann og er klar for ultralyd 0930...har ikke noen god følelse :/ men skal vi tro min mann så stemmer aldrig magefølelsen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse masse lykke til Perler!! Krysser fingre og tær for at dette går bra :-)

 

Madde86: var betryggende å høre hjertelyd på den lille :-) så ja, vil absolutt si at det er verdt det :-) de er jo ikke spesielt dyre heller hos angelsounds :-)

 

Apex: bytter gjerne med deg ;-) bedre i formen nå, tror kanskje jeg blir kvalm av de vitamin og folat tabelettene jeg tar hvis jeg tar de på morningen. Pleier å ta før jeg legger meg, men har glemt noen dager og da tatt når jeg stod opp. Og da har jeg ofte spydd etterpå :-/

Hater å kaste opp :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i dag Perler, blir nok kjempe bra! :)

 

God bedring til deg Sienna, kan ikke være noe greit å kaste opp slik.. :/

Men er kanskje noe med vitaminene og vann på morgenen som gjør det,jeg har selv merket kvalmen har kommet noen dager når jeg tar dem sammen med et glass vann på tom mage.

 

Ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk magefølelsen min rett... Lille prikk døde når den var va 9 uker.. Så da sier jeg takk for meg her inne! Lykke til alle dere andre! Håper jeg har tatt all ulykken som måtte komme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var vondt å lese Perler :( :(

Har opplevd det samme flere ganger selv, og vet akkurat hvor trist og fælt det er..

Håper alt går bra med deg oppi alt det triste <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei Perler, så utrolig urettferdig og trist :-( :-( håper mannen tar godt vare på deg og at dere er gode med hverandre. Uffameg :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Får veldig vondt av å dele min nyhet nå, og mine tanker går til Perler  :hjerte: hvis dere syns det er upassende så si i fra så sletter jeg denne meldingen.

 

Da har jeg vært på UL, alt sto veldig bra til :) Var på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. En kjempe trivelig og hyggelig mann. Brukte god tid og fikk mange forskjellige bilder. Snakket og forklarte masse underveis. Er nå i 12+2 og terminer ligger rundt 14-16.Desember :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all omtanke! Dette er veldig vondt og sårt for meg og min mann, men jeg vil ikke at dere skal ha dårlig samvittighet for at det går bra med dere!! At det går bra med dere gjør meg bare glad og gir meg et håp om at det vil gå bra for meg neste gang! Spre glede og positivitet til hverandre og ta vare på de som trenger det, men forhåpentligvis er jeg nå den siste som forlater gruppen!! Lykke til videre i svangerskapene deres! Kos dere med hvert deres nydelige under i desember! Dere fortjener de små skattene deres! Gleder meg på deres vegne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo tårer i øynene her :-( masse lykke til videre Perler! Håper å se deg tilbake i 1 termin forumet snart og at spiren sitter hele veien neste gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei:( nå fikk jeg skikkelig vondt selv Perler. Kan ikke se for meg hvordan den følelsen er en gang:( nå håper jeg den sitter fort og at du kommer rett etter oss. Krysser fingrene for deg snuppa. Sender masse lykkestøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk magefølelsen min rett... Lille prikk døde når den var va 9 uker.. Så da sier jeg takk for meg her inne! Lykke til alle dere andre! Håper jeg har tatt all ulykken som måtte komme her!

:cry: Mange varme klemmer sendes til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vondt å lese dette Perler :( kjente tårene presse på nå..

Sender deg en god klem.. Ta vare på deg selv,så ønsker jeg deg lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...