Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Så dumt Miffa. =( Møter deg nok snart i pp 4! Vi fikk bare hatt sex 1 gang i el-tiden og det var dagen ETTER el, så har ingen håp her! Får håpe pp. 4 blir vår mnd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en ny test i dag (ikm i morgen) skyggestrek (?) i dag og. Sammenlignet 5 tester, og de første har ingen skyggestrek... Hvordan tolke dette? Kan vel ikke være så pos uansett med ev så lite hcg før ikm... :/

 

Ligger noen tester i galleriet om

Noen vil sette stopper for galskapen min :P

 

Krysser fingrene for dere andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke gjort siden om til pc versjon, så får ikke sett i galleriet ditt :-(

 

Jeg er litt småforkjølet, og noen ganger når jeg nyser får jeg skikkelig vondt i livmorområdet i sånn 3 sekunder. Det stikker skikkelig til. Er dette vanlig når man ikke er gravid? Kan ikke huske om jeg noensinne har fått vondt i livmoren sånn ellers når jeg har nyst før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er problemet, man husker ikke hvordan det var når man ikke kjente etter;-) Mye murringer i dag, tissa ofte, grinete og luft i magen (kremt) men alt det kan jo like gjerne skyldes pms. Er på det stadiet der jeg begynner å håpe at det er noe, men sånn er det jo hver mnd. Får se i mårra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja det er helt sant. Prøver å bli litt flinkere til å skrive ned ting jeg kjenner nå, sånn at jeg har det dokumentert. Det hjelper også å gå tilbake i de andre ikm ukene jeg har vært i å se hva jeg skrev da :-)

 

Tror også det er noe på gang, så krysser fingrene for oss begge Krumelur :-) du er heldig som skal teste i morgen. Er jo så nervepirrende og spennende på samme tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer:)

jeg hadde egentlig IKM i går, men tør ikke teste. Blitt skuffet de siste mnd, så da venter jeg minst en dag til. skal teste i morgen :). Håper håper håper at jeg er gravid! Har stikkinger i livmor, vondt i korsrygg, men det kan jo være tegn på tr også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg! Her føler jeg meg små uggen og har hatt noen intense stikk i magen ;-) så kanskje kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearblue testen hadde kryss omtrent før jeg bar ferdig å tisse på pinnen, så det var nok ingen tvil. Jeg hadde mistanker, for jeg har hatt vondt i korsrygg, mye stikkinger, vært uggen og veldig sulten! Det var jeg sist og (sulten altså), men turde ikke håpe på noe. Termin rundt jul, så det blir en fin julepressang om alt går bra :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om du har testet i dag, Krumelur? :-)

 

Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg med tanke på testingen. Har masse billigstaver hjemme, men, siden jeg tydeligvis får en eller annen form for strek på de uansett hvor jeg er i syklusen, så er det jo ikke helt vits å teste tidlig... Tiden går så saaaakte! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, håperpå!!!!:-) Her var testen negativ. Er så lei nå! Prøver igjen om et par dager for sikkerhets skyld, men håpet er nok ute:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei må ikke miste håpet, du er jo bare 10 dpo!! :-) kan jo plutselig få positiv test om 2 dager eller 3 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clearblue testen hadde kryss omtrent før jeg bar ferdig å tisse på pinnen, så det var nok ingen tvil. Jeg hadde mistanker, for jeg har hatt vondt i korsrygg, mye stikkinger, vært uggen og veldig sulten! Det var jeg sist og (sulten altså), men turde ikke håpe på noe. Termin rundt jul, så det blir en fin julepressang om alt går bra :).

Gratulerer så masse!! :) her ventes også en julebaby <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til dere med positiv test 💜

Jeg våknet i dag med så intense smerter i bekken/korsrygg at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. har en gutt på 2 så ble litt treg morgen men går bedre nå :)

GRAVIDE DAMER husk å tenk på dere selv nå, spis godt, drikk rikelig og sov nok ❤ Ta en hvil etter middag 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hviler middag :) Er så trøtt om dagen så klarer ikke å holde meg våken når jeg synker ned i sofaen. Så jeg tar det med ro, og håper lille spire ligger trygt <3 Masse lykke til, til deg :) Håper smertene kan være en vakker spire! :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk hva jeg har kjøpt da :)

 

http://www.justmommies.com/forums/f295-am-i-pregnant/2649103-detect-5-pregnancy-test-fun.html

 

Kan være greit å ha når jeg blir gravid :D Bestilte 4 stk, kom på 750 kroner inkludert frakt. Dyrt! Men tenkte det kunne være verdt å teste det ut :)

 

 

Sitter på jobb og har småplaner om å kanskje svi av en billigtest allerede i dag, bare for å få det ut av systemet :P

 

Holde meg fra å gå på do til jeg har kommet hjem i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den måler hcg i urin. 25,100,500,2000 og 10000 mlU/ml

 

 

det vil si at hvis du har hcg på 3500 f.eks, så vil testen slå ut med at hcg er over 2000.

 

:)

 

Det blir litt samme prinsipp som å bruke clearblue digital som sier antall uker, og folk tester med jevne mellomrom for å sjekke at hcg nivået har steget siden sist og at testen sier flere uker enn forrige gang.

Men clearblue går jo ikke lenger enn til 3+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha.

vil bare si da at hcg spriker veldig. mitt var så høyt med skatten våres at legen lurte på om det var tvillinger. lå 3/4 ganger høyere enn normLen da det ble målt. så ikke stol blindt på at testen kan fortelle hvor langt man er. men morsom sak da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil nok kunne være avvik :)

Men denne testen viser ikke antall uker, bare nivået. Så er en fin indikator med tanke på at hcg stiger som det skal. Får man ikke utslag på  over 100 i hcg i en uke f.eks, tyder jo det på at noe er galt.

 

Har planer om å ta blodprøver ved neste graviditet også, i starten.

 

Dumt det er påsketid midt inni alt hvis det klaffer nå :/

 

 

Anyway, har fått mild halsbrann nå (sikkert åresvis siden sist jeg hadde det) og er små uggen...

 

Ryker nok en test i ettermiddag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

super bra indikator! 😊

 

moro at det kommer flere tegn hos deg! Er du 11 dpo nå?

Jeg er veldig svimmel nå, når jeg reiser meg fra både sittende og liggende stilling. Det har jeg og vært ved graviditet og pleier ikke å være det.

Krysser for deg Sienna85 :) Hvor bor du btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så deppa hver mnd når testen er negativ, selv om jeg prøver å holde forventningene nede. Går rett i kjelleren, hadde aldri trodd jeg skulle oppleve dette, jeg som har blitt så lett gravid før. Er bare seks mnd siden exu, men det føles så utrolig lenge. Satt akkurat og leste om utredning for barnløshet, og det er jo noe som tar kjempelang tid. Har avtale med legen om å komme tilbake hvis jeg ikke har blitt gravid innen juni. Ser ikke akkurat lovende ut! Huff, syte og bære! Får tenke positivt, blir ikke termin rett før jul,og kan drikke vin når jeg skal besøke søsteren min i påska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...