Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

da jeg ble gravid med Min skatt så kjente keg når egget traff. det gjorde vondt og jeg visste at det klaffet. fikk tidlig positiv test. kanskje det er dette du kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to siste gangene har jeg visst det fra 4 dpo... Da har det stukket skikkelig i noen sekunder, og så var det jevnlige små stikk i eggstokker og livmor videre :) blir spennende å se neste dagene om det kommer noen klare tegn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så vondt i puppene nå. Det sprenger!! Måtte av med bhen, men er jo vondt å gå og hvis jeg kommer borti med armen. Aldri vært SÅ øm! Noen som har vært sånn før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Har så vondt i puppene nå. Det sprenger!! Måtte av med bhen, men er jo vondt å gå og hvis jeg kommer borti med armen. Aldri vært SÅ øm! Noen som har vært sånn før?

Var slik hos meg sist jeg var gravid, orket ikke å gå med bh eller ligge på magen pga puppene :) Håper du bærer en skatt under hjertet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Kvalm i dag, hosta litt forsiktig å da brakk jeg meg så tårene sprutet :o Håper ikke jeg begynner å bli syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg håper litt nå, og veldig redd for å bli skuffa. Men jeg får jo ømme pupper av pms så kan jo være det, men var bare så ekstremt nå. Uff, pust inn og ut og ro ned :P Tester i morgen tidlig. Miffa: håper ikke du blir syk. Heller at det er lille spire som viser tegn :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen så masse! Og masse lykke til<3

 

IKM:

 

7. April: lillemyri (pp1)

 

8. April: Lingaa

 

9. April: Miffa (pp3), Gammel Dame

 

10. April: Unilon

 

11. April: Jenta30

 

12. April: Krumelur, Josette, Mamma85 <3 (pp3), linnkri86

 

13. April : Sienna85, Frk.Frekn

Hei! slenger meg med her jeg :) tror jeg har ikm 12, om noen kunne satt meg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ, hadde skikkelige vonde stikk i livmor området nå.Herregud blir jo helt gal av dette

Det er så spennende! og man blir helt sprø av ventingen, også er man ute med alle følere for å kjenne etter tegn. Håper vi er heldige <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Nå er jeg veldig usikker, må ta ny test i morgen. Jeg tok en g-test og så på den og så ikke noe utslag. Så gikk det en time så bare kikket jeg på den igjen og der var det en veldig svak strek (se mitt galleri). Kan den da være positiv?? Nå blir jeg sprø! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ tok en til nå og fikk den samme veldig svake streken! Men klarer liksom ikke tro på det når den er så svak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tusen tusen takk :) :) jeg tror liksom jeg må teste med cb for å være sikker men det må jeg vente med :)

Endret av lillemyri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der må jo være positiv :) :)

 

Fremdeles noen dager igjen til IKM har du ikke? Håper streken blir sterkere og sterkere :D

Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Wææ tok en til nå og fikk den samme veldig svake streken! Men klarer liksom ikke tro på det når den er så svak!

Er streken rosa lillemyri? Hvis ikke ville jeg ikke stolt på den, skyggestreker har jeg fått ofte de siste månedene. Gi det to dager, så tester du på nytt. Da er hcg doblet om du er gravid :);) Krysser fingrene for deg :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Spennende lillemyri :D

 

Jeg har lyst til å stikke til byen for å gå bananas i tester. men det er nok penger ut vinduet for min del tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg har svidd av to denne uken, på noe så teit som tynn kveldsurin :P Har bare noen hundre igjen på konto for øyeblikket så fatter ikke hvordan jeg i det heletatt kan vurdere å kjøpe flere tester.... Hmm pante flasker kanskje hahaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hahaha jeg er bra teit, demonterte testen fra i går. Så to streker og ble helt spinnvill... Til jeg la den sammen og oppdaget at nei den streken var jo helt uti kanten, ikke i det heletatt der vinduet på testen var :P Bare en nesten usynlig skygge der streken skal komme om man er gravid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...