Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke p-piller. Det har iallefall forskjøvet både mens og påfølgende eggløsning da jeg brukte det. Tror man begynner på de noen dager før man skal ha mensen. Så kan ikke utsette neste syklus siden jeg ikke vil ta det når jeg ikke vet om jeg er gravid, så mister prøveperioden i april uansett. Men kunne reddet inn prøveperioden i mai og juni ved å gjøre det :) men først får man prøve alt man kan denne måneden :) håper det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har hatt el-slim i 3-4 dager nå. Er det normalt? 😒 Hvor lenge før el begynner slimet? Jeg har ikke brukt å følge med på dette før, så er litt usikker på om det betyr at jeg har el tidligere enn jeg trodde. Håper det betyr at jeg har en superfertil mnd hehe 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Tror jeg hadde egggeløsning i går ! Muligens litt tidlig ifht normalen, men jeg styrer jo ikke hva kroppen gjør ;) Hadde murringer i magen og El slim i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde egggeløsning i går ! Muligens litt tidlig ifht normalen, men jeg styrer jo ikke hva kroppen gjør ;) Hadde murringer i magen og El slim i allefall :)

 

El slimet kommer jo som regel 4-5 dager FØR eggløsningen! Best å ta en test for å være sikker ;)

 

Anonymous poster hash: 96d55...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror jeg hadde egggeløsning i går ! Muligens litt tidlig ifht normalen, men jeg styrer jo ikke hva kroppen gjør ;) Hadde murringer i magen og El slim i allefall :)

 

El slimet kommer jo som regel 4-5 dager FØR eggløsningen! Best å ta en test for å være sikker ;)

 

Anonymous poster hash: 96d55...a91

 

Nope, el-slimet kommer samme dag som positiv el-test. 

 

Anonymous poster hash: 02950...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Tror jeg hadde egggeløsning i går ! Muligens litt tidlig ifht normalen, men jeg styrer jo ikke hva kroppen gjør ;) Hadde murringer i magen og El slim i allefall :)

 

El slimet kommer jo som regel 4-5 dager FØR eggløsningen! Best å ta en test for å være sikker ;)

 

Anonymous poster hash: 96d55...a91

 

Nope, el-slimet kommer samme dag som positiv el-test. 

 

Anonymous poster hash: 02950...b4b

 

 

Nei, det gjør det i DE FLESTE tilfeller ikke.

 

Anonymous poster hash: 96d55...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dere.. Elslim er like individuelt som damekroppen generelt! Jeg har elslim hver dag en hel uke før el, så jeg bommet heftig på el før jeg begynte å teste med elstrimler.. Andre har kanskje bare slim dn dag før, og noen får elslim også etter eggløsning! Så ja, man må bare lære å kjenne sin egen kropp:-) Jeg drakk forsåvidt grapefruktjuice for å øke mengden slim, så kanskje det som økte mengden min, ikke vet jeg:-) Men gravid ble jeg! Lykke til, og mitt tips er og ikke slutte for tidlig med sengekosen fordi man tror el har vært;)

 

Anonymous poster hash: 060e8...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

 

 

 

Tror jeg hadde egggeløsning i går ! Muligens litt tidlig ifht normalen, men jeg styrer jo ikke hva kroppen gjør ;) Hadde murringer i magen og El slim i allefall :)

 

El slimet kommer jo som regel 4-5 dager FØR eggløsningen! Best å ta en test for å være sikker ;)

 

Anonymous poster hash: 96d55...a91

 

Nope, el-slimet kommer samme dag som positiv el-test. 

 

Anonymous poster hash: 02950...b4b

 

 

Nei, det gjør det i DE FLESTE tilfeller ikke.

 

Anonymous poster hash: 96d55...a91

 

Jammen herregud skal dette bli en krangletråd?

Jeg pleier å få el slim på eggeløsningsdagen, etter flere graviditeter vet jeg såpass om kroppen min i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hvis jeg tar rett på el så har jeg muligens det :) Men 9 april er likevel datoen jeg forholder meg til sånn for enkelhets skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Miffa. Ser ikke ut til at jeg hører til uke 15 heller. Tok en el-test i går for sikkerhetskyld, og den var positiv. Har hele livet hatt 28 dagers syklus, men det siste halvåret har jeg hatt fire 21-dagers. Sikkert noe som er i ubalanse, så tviler på at det blir noen klaff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ble jeg ferdig med mensen i går :) endelig liksom, et steg videre! Tirsdag begynner den fruktbare perioden. Da blir det sex i en uke, hver dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å el-teste i dag, negativ. I teorien skal jeg ha el på onsdag. Håper den ikke var i forrige uke, da jeg begynte å få slim, men testet ikke og prøvde ikke særlig mye heller. <.< Nå ble jeg litt paranoid men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Det murrer noe så veldig i magen i dag, det strammer på en rar måte også :) Vet jo at det kan være ingenting, men kjenner man håper ltt når det foregår noe der inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på :)

 

IKM:

7. April:

8. April:

9. April: Miffa (pp3), Gammel Dame

10. April: Unilon

11. April:

12. April: Krumelur, Josette, Mamma85 <3 (pp3).

13. April : Sienna85, Frk.Frekn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det jenter? Merker at el er på vei, har endelig kommet i gang med aksjene etter at jeg måtte ta en soppkur... nice... Forventer el på lørdag, men det har begynt å stikke på begge sidene så kan jo hende den kommer før. Håper på at egget slipper fra den siden der jeg fortsatt har eggleder denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på ikm 6 april.... Håper,,,,!! Har spist dong quai og nå wild yam etter el så håper på et lite mirakel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Murrer og strammer fortsatt i magen her, spesielt når jeg anstrenger meg med feks å bære ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med jeg og! Mannen kom helt uventet hjemom igår ( reiser igjen idag) og jeg har eggløsning imorgen. Det kaaaaan jo gå?? :) Fikk hvertfall lagt inn akskjer igår, første og eneste gang denne fruktbare perioden.

 

 

IKM:

7. April:

8. April:

9. April: Miffa (pp3), Gammel Dame

10. April: Unilon

11. April: Jenta30

12. April: Krumelur, Josette, Mamma85 <3 (pp3).

13. April : Sienna85, Frk.Frekn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det jo et bittelite håp som er sådd nå :) Han skulle jo ikke være hjemme igjen før om en uke.

Ble så vanvittig glad.

 

Nå skal jeg virkelig holde meg i skinnet og ikke teste før evnt. forsinket mens... ( det sier jeg nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :)

Slenger meg med her. Hadde EL på tirsdag, og i en drøy uke har all "trening" foregått på soverommet! Etter MA i desember, krysser vi fingrene for at det klaffer og sitter ordentlig denne gang ❤️ Sienna85, kan det stemme at du var i "juli14"-gruppa?

 

IKM:

 

7. April:

 

8. April: Lingaa

 

9. April: Miffa (pp3), Gammel Dame

 

10. April: Unilon

 

11. April: Jenta30

 

12. April: Krumelur, Josette, Mamma85 <3 (pp3).

 

13. April : Sienna85, Frk.Frekn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært i mars, juli og oktober 2014 gruppene :( blæh. Mistet i august, desember og februar. Håper vi slipper det igjen!

 

Negativ digital el test i dag, prøver igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...