Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Fant ingen IKM tråd for uke 15 så da får jeg lage en da :)

 

Trist om man er eneste med IKM i uke 15 men :P

 

IKM:

 

7. April:

 

8. April:

 

9. April: Miffa (pp3).

 

10. April:

 

11. April:

 

12. April:

 

13. April :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joiner her jeg enn så lenge :) mens i dag, ikm blir da søndag 13 april hvis syklusen holder seg stabil. I såfall blir det termin på julaften hvis det skulle gått min vei for en gangsskyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle vært med her.. IKM 11 april, men siden mannen er bortreist på jobbreise under HELE min fruktbare periode i både mars OG april så får ikke jeg vært med før IKM etter eggløsningen i mai. Det er jo bare forferdelig, men dessverre sånn det ufrivillig blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt Jenta30. Her blir det ufrivillig pause i 3 mnd hvis det ikke klaffer på eggløsningen om 2 uker.

 

Da begynner jeg å grine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg kjenner at jeg blir så frustrert. Det er mye mulig vi ikke får det til i mai heller. Avhenger av et par dager. Går det ikke i mai blir neste sjanse i august. Det er litt håpløst å planlegge å bli gravid med en mann som reiser så mye i jobben. Kjenner jeg misunner de som har mannen hjemme hver kveld og kan prøve hver eneste måned. Ting blir jo veldig "planlagt". Hadde vært mye kjekkere å kunne levd som normalt og kosa seg titt og ofte og bare håpa på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

IKM:

 

7. April:

 

8. April:

 

9. April: Miffa (pp3).

 

10. April: Unilon

 

11. April:

 

12. April:

 

13. April :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM:

 

7. April:

 

8. April:

 

9. April: Miffa (pp3), Gammel Dame

 

10. April: Unilon

 

11. April:

 

12. April: Krumelur, Josette

 

13. April : Sienna85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 Jeg har hatt veldig lange sykluser etter at jeg fikk tilbake mensen etter at min datter ble født. Ligger på rundt 42 dager mellom hver menstruasjon, så det blir litt lenge mellom hver gang vi får prøvd også, men ikke sånn som hos dere da, føler med dere og satser på at det klaffer for dere nå! 😀

 

Vi begynte å prøve i høst, men det har ikke blitt så mye prøving som vi burde, pluss at jeg ikke helt har skjønt når jeg har el med denne nye syklusen. Jeg ble gravid på første forsøk med vår datter. Hun er nå 19 mnd. 😙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Min eggeløsning forskjøv seg forrige syklus, så jeg hadde EL den ene uken vi ikke hadde oss siden vi trodde EL hadde vært :P Man lærer hele tiden hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en klokkeklar syklus på 27 dager det siste året, til jeg begynte å tenke på å prøve. I januar/februar var det ingen prøving, men tenkte "artig å se hvordan en sånn el-test virker!" TR 2 dager senere enn vanlig. Sist syklus var pp1, så spent, TR 2 dager før forventet... :-( vel, snittet er jo fortsatt 27 dager da....! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her! Ikm 12.april. Kan noen serte meg inn? :) (pp.3)

Endret av Mamma85 <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

IKM:

7. April:

8. April:

9. April: Miffa (pp3), Gammel Dame

10. April: Unilon

11. April:

12. April: Krumelur, Josette, Mamma85 <3 (pp3).

13. April : Sienna85

Endret av MiffaBlir3Barnsmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse ukene blir så kjedelige! Hater den der evige ventetiden altså :P

 

Blir med et litt bedre når man kan begynne å teste etter EL, men det er jo over en uke til enda :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner dere! Se på det som et lite plaster på ventetiden-såret at jeg må vente helt til mai.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg tester ikke med el tester, så i hodet mitt er det spennende fra dag 1 sånn sett :) Men ja ventetiden er lang og blir liksom bare lengre for hver pp det ikke klaffer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner dere! Se på det som et lite plaster på ventetiden-såret at jeg må vente helt til mai.....

 

er vel ikke noe bedre for sienna85, hvis ikke det klaffer for henne denne pp så må hun vente helt til sommeren fordi mannen er offshore i alle pp fremover. så ikke noe å være misunnelig på!!!

 

Anonymous poster hash: 96d55...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke klaffer i mai så må jeg vente helt til august, så sånn sett går jeg glipp av 2 pp nå (denne mnd og april) og hele sommeren jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å utsette mensen hvis det ikke klaffer denne prøveperioden...og dermed også forskyve eggløsningen. Så lenge det ikke tuller opp kroppen, så er det verdt et forsøk. Har tatt slike "utsette mens" piller for mange år siden når jeg ikke har ønsket å ha mensen når jeg har vært i syden f.eks. Husker ikke hva de heter, man får de hos legen. Kom på denne geniale løsningen i går, og er meget fornøyd med meg selv. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an? Det er jeg fristet til også.. Mannen min er også offshore og nå også borte på jobbreise/kurs. Hva slags piller er det Sienna85?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det funker å utsette. Uansett hva jeg gjør så faller el på samme ukedag, lar seg ikke regulere av p-piller.

 

Synes også det er kjedelig med ventetiden til el og ikke minst IKM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...