Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Kjente igjen navnet ditt, skjønner du! Så leit at du har opplevd det så mange ganger.. Unner ingen den påkjenningen, og hvertfall ikke flere ganger 😔 Krysser derimot alt jeg har for deg, alle andre her inne og meg selv - forhåpentligvis får vi tidenes julepresang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, satser det går bra for oss alle :)

 

Her fikk jeg nettopp smiley på el testen! Så da er el på søndag :) aksjelegging hele helgen gjennom nå! Hatt sex siden tirsdag. Drikker grapefrukt juice og krysser fingre og tær :)

 

God helg jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Positiv eggløsningstest i dag :) da vet ihvertfall jeg hva som skal skje i helgen. :P Var deilig å få bekreftet at syklusen er på plass etter P-ring slutt å!

 

Hvor lenge har dere vært prøvere? Dette blir vår første pp.

God helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vår pp2, men jeg skulle hatt el ca onsdag, har testet siden søndag uten å ha sett noe til den :-( enten har jeg bommet på tiden, gjort et eller annet feil under testinga ( har brukt andre tester enn de jeg har brukt før) eller så har jeg ikke el denne måneden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet etter el denne gangen. Har regelmessig syklus og pleier å få ganske vondt. Tror el er i dag, selv om jeg ikke kjenner det like godt som jeg har pleid. Var sånn forrige mnd også. Har hatt et års tid som det har gjort så vondt at jeg har trengt smertestillende. Bestiller tester igjen hvis det ikke klaffer denne mnd. Er ganske avslappet men vet jo at jeg kommer til å begynne å gire meg opp når ikm nærmer seg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å test helt til du får positiv test. Jeg hadde slim i 8 dager en gang og positiv eltest dag 21!

 

Anonymous poster hash: 060e8...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hurra! Positiv eggløsningstest i dag :) da vet ihvertfall jeg hva som skal skje i helgen. :P Var deilig å få bekreftet at syklusen er på plass etter P-ring slutt å!

 

Hvor lenge har dere vært prøvere? Dette blir vår første pp.

God helg !

Er i min tredje pp nå :) Håper det klaffer denne gangen :D Ha en super helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt rosa på papiret i dag. Men det er vel alt for tidlig for en eventuell festeblødning??? Har hatt rare sykluser etter min datter ble født så kan kanskje være at tanta kommer tidligere enn jeg trodde. Hvordan går det med dere her inne da? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok nettopp en digital el test. Smiley i dag og. Da jeg løste den ut ser jeg at testen er knall positiv, teststrek litt sterkere enn kontrollstrek. Har jeg ikke el før i morgen da? Eller kan egget ha sluppet i dag likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hadde fruktbar periode i helgen, positiv el test på fredag, men INGEN sex hele helgen!! :huh:  Så bortkastet, og nå må jeg vente en hel mnd til neste pp!! Deprimerende!! Jaja, da blir det hvertfall ingen julebaby, hadde det klaffet denne gangen så hadde termin vært på julaften :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.😊

Føler jeg er litt midt i mellom for vet ikke helt når ikm er pga uttak av spiral. Men i går kveld da jeg gikk på toalettet så jeg at det var noen dråper blod, friskt vel å merke, som hadde kommet i løpet av noen timer. Det er alt som har kommet.

 

Lurer på om det kan ha vært en festeblødning. Hadde det med vår første skatt også. Flere som har hatt? Når er en festeblødning? når testet dere positivt og når kan jeg teste? Er så utålmodig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har hatt sex tidligere i uken, så kan jo sædcellene holde seg i live til egget kommer ;)

Kommer an på sædkvaliteten og forholdene i kroppen din :)

Lest om flere som har hatt sex mange dager før eggløsning, og likevel blitt gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er en festeblødning samtidig som eggløsning? Jeg har trodd at det skjedde litt etter el, da egget som er befruktet har reist ferdig og festet seg. dette tar vel noen dager?

Hvis det ikke er slik så er det vel 2 uker til jeg kan teste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ingenting. 4 dager siden antatt eggløsning og i dag fikk jeg en kjempeblødning. Skal jo ikke ha mensen før 11. april.
*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig å lese at noen av dere har fått besøk av tanta... Kroppen min er helt på tur fra eggløsning til mens. Har murringer , stikker nedover beinet, vondt i puppene osv... Akkurat de samme symptomene som når man er gravid. Det skjer hver måned! Merker at disse 2 ukene kan bli veldig lange! ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny digital el test nå kl 15 som også var knall positiv og gav smiley. Fjerde dagen med smiley no. Så da har jeg ikke hatt eggløsning enda og hører vel strengt talt ikke til i denne ikm gruppen lenger :/ tok og en stav fra billigtest for å se om den gir strek når man ikke er gravid og det gjorde den. Ser den relativt godt også. Tydeligvis er det dårligere kvalitet på graviditets testene nå enn før. Før var de alltid helt blenda når man ikke var gravid. Ikke lurt å teste med de lenger med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Tok en ny digital el test nå kl 15 som også var knall positiv og gav smiley. Fjerde dagen med smiley no. Så da har jeg ikke hatt eggløsning enda og hører vel strengt talt ikke til i denne ikm gruppen lenger :/ tok og en stav fra billigtest for å se om den gir strek når man ikke er gravid og det gjorde den. Ser den relativt godt også. Tydeligvis er det dårligere kvalitet på graviditets testene nå enn før. Før var de alltid helt blenda når man ikke var gravid. Ikke lurt å teste med de lenger med andre ord.

Men sikker på at du ikke er gravid da ? :) Eltester kan jo bli positive om man er gravid ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker :-) hadde mensen for 2 uker siden. Streken på graviditetstesten er en skyggestrek, men man kan se den på avstand og enda bedre hvis man demonterer testen. Tror el tester trenger mer hcg for å slå ut enn graviditetstestene og, så i såfall burde grav testen vært knall positiv siden el testene er knall positiv :-) Det er i allefall ikke noe smart å teste tidlig med staver fra billigtester, man blir jo helt i hundre inni seg når man tester og ser en strek nr 2, og det er jo helt tydelig at strek nr 2 kan man få uten å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått positiv med verken stav eller strimmel med billigtester! Fikk derimot positiv eltest før jeg fikk på graviditetstestene. Fikk positiv eltest fra 10 dpo, og ikke positiv billigstav før 12 dpo. Skyggestrek har jeg fått på clear blue derimot, men så lenge den ikke er rosa så er det vel egentlig ikke noe feil med testen! Kanskje du er gravid sienna? Tenk om :D

 

Anonymous poster hash: 060e8...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke til å legge ved åpent bilde av testen i innlegget :( ligger ihvertfall bilde av den i galleriet mitt. Får ta en ny el test i kveld, stakkers typen, tror han er litt lei :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gråååådig greit å være gravid nå, men med mens for 2 uker siden og type som ikke har vært hjemme før for 10 dager siden, så er dey nok dessverre bare en teit skyggestrek :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...