Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

7 tester totalt. Jeg pleier å teste til jeg får negativ, men mange gir seg når de får smiley da det er vanligst å få de 1-2 dager. Ved smiley vet man i allefall ganske sikkert at man har el om 1-2 dager :-) hvis man treffer med smiley ved første test og så ikke tester mer, har man jo bare brukt en test den syklusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du prøvd el strips? Får 100 stk, men om 2 uker. lurer på om jeg skal vente eller ei. anbefaler du cb sin? jeg har jo null snøring nå på syklus så tenkte å teste helt til evt tr kommer. Aner jo ikke om vi burde prøve nå eller vente til første mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var el lørdag eller søndag, tror jeg da. La inn aksjer fredag og søndag, så bør ha truffet. Men har liksom ikke trua, etter et halvt år med blanke tester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å teste med strips hvis du ikke vet sånn ca når el er. Så slipper du å betale dyre dommer hvis du må tesye over lengre tid :-)men du kan jo gjerne ta en cb for å bekrefte el hvis stripsen en dag er sterk men du er usikker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en el test i dag, bare for å være helt sikker på at den ble negativ, og det var den :) Så også at streken på den var noenlunde lik den jeg tok i går kl 15, så da satser jeg på at el faktisk var på mandag :)

 

2 dpo i dag. "Bare" 12 dager igjen. :P

 

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på! Litt sent men :P 5 dager til Ikm og utålmodig som bare det! Har ømme bryster og litt verk ved eggstokkene, men det kan jo være pms.

 

IKM:

 

7. April:

 

8. April: Lingaa

 

9. April: Miffa (pp3), Gammel Dame, lillemyri (pp1)

 

10. April: Unilon

 

11. April: Jenta30

 

12. April: Krumelur, Josette, Mamma85 <3 (pp3).

 

13. April : Sienna85, Frk.Frekn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen lillemyri :) Har du ikke ikm om 7 dager hvis du skal ha mens neste onsdag? :) Du er heldig som er kommet så langt i dpo land!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å rette på det. Hadde el 2 dager tidligere enn antatt så da ble det litt tidligere ikm :) Men er så spent så føler at det tar en evighet til jeg kan teste :P men vi har det vel sånn alle mann..

 

IKM:

 

7. April: lillemyri (pp1)

 

8. April: Lingaa

 

9. April: Miffa (pp3), Gammel Dame

 

10. April: Unilon

 

11. April: Jenta30

 

12. April: Krumelur, Josette, Mamma85 <3 (pp3).

 

13. April : Sienna85, Frk.Frekn

 

Velkommen lillemyri :) Har du ikke ikm om 7 dager hvis du skal ha mens neste onsdag? :) Du er heldig som er kommet så langt i dpo land!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da kan jeg teste på fredag!! :D hihi.. Jeg har ømme bryster, smerter i eggstokkene og syntes det går inn mot livmor, men kan hende jeg innbiller meg det siste. Også har jeg vært ganske kvalm siden i går kveld. Men dette kan jo være pms symptomer. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brystene er blitt større og ser blodårene bedre, og de stikker til tider

.har hatt vondt på siden , nederst i magen,men nå midt på ( føles annerledes når jeg legger meg på magen) stikker også nederst i magen. Bekkensmerter ( har hatt ved mine graviditeter veldig tidlig)

Men så blir jeg tullete siden jeg ikke aner når ikm kan være eller om dette er pms kanskje. aldri hatt noen symptomer på mens før.

hadde og noen dråper lyst blod for noen dager siden. ( har og skjedd ved mine graviditeter tidligere) Føler mye er likt, men lurer på om det er fordi hormonspiralen er tatt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da! Håper at det er en liten spire hos deg. :)

brystene er blitt større og ser blodårene bedre, og de stikker til tider

.har hatt vondt på siden , nederst i magen,men nå midt på ( føles annerledes når jeg legger meg på magen) stikker også nederst i magen. Bekkensmerter ( har hatt ved mine graviditeter veldig tidlig)

Men så blir jeg tullete siden jeg ikke aner når ikm kan være eller om dette er pms kanskje. aldri hatt noen symptomer på mens før.

hadde og noen dråper lyst blod for noen dager siden. ( har og skjedd ved mine graviditeter tidligere) Føler mye er likt, men lurer på om det er fordi hormonspiralen er tatt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Ømme pupper, stram og murrende livmor, masse kviser, dritsur (haha) og ellers ikke helt i form. Men dette kan jo være pms å det da siden det er samme symptomer der:P så vil ikke håpe på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får og stikkinger i halebenet. noen andre? man leter jo etter symptomer for fullt og da 😋

jeg tør ikke håpe, aner ikke når jeg burde teste. har ikke sett på denne tiden som pp, trodde jeg måtte få mens en gang før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til dere andre, jeg er på 4. dagen med mensen. Skjønner ingenting, hadde mensen 13 mars også fikk jeg den igjen 30.mars.. Skulle jo hatt eggløsning 28. mars....Kropp på bærtur.

 

Det eneste som er positivt med det er at det kanskje passer bedre med fremtidige jobbreiser for mannen og at han er hjemme i "rett periode"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Miffa, er det første gangen?

Jeg er i min 3 pp :) Har vært gravid tre ganger før, har en sønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne det positive i det Jenta30 :-)

 

Sitter å ser på fødeavdelingen på fem. Gud som jeg gleder meg til meg og kjæresten skal få oppleve å bli foreldre for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

iffa, er det første gangen?

Jeg er i min 3 pp :) Har vært gravid tre ganger før, har en sønn :)

Vi har en sønn på 2 år. 2MA Og en SA. Etter siste MA satt jeg inn spiral, ville ikke gå igjennom det igjen. men vi ønsker oss ett barn til .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen skikkelige stikk på venstre side, ved eggstokk/livmor i sted. Men, er jo på bare 2 dpo så kan jo ikke være noe sånn? Jaja, symptom jakten er i gang med andre ord :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...