Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hehe, vent til søndagen kanskje? :)

 

Innmari vanskelig :P Hadde en diskusjon med kjæresten nettopp om at han mente jeg kunne vente til tirsdag med å teste ! Så... Nå stikker jeg til byen med pengene hans på baklomma xD Får ikke teste før søndag da sa han... hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hehe, vent til søndagen kanskje? :)

 

 

 

Innmari vanskelig :P Hadde en diskusjon med kjæresten nettopp om at han mente jeg kunne vente til tirsdag med å teste ! Så... Nå stikker jeg til byen med pengene hans på baklomma xD Får ikke teste før søndag da sa han... hehe :P

Ja, bedre for deg og så du ikke blir skuffa, men skjønner at det er veldig vanskelig!! Det er nesten uutholdelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vent til søndagen kanskje? :)

Jeg ser streken :) se i mitt galleri. Til å bli gal av. Og HVIS den var korrekt fikk jeg strek 7 dpo, men kun skyggestreker etter det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her. Ikm tirsdag 8. Fikk en merkelig test allerede 7 dpo. Men kun neg og skyggestreker etter det. Testegal. :/. Negativ i dag... Buh... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skyggestrek tester i mitt album. 2 stk tatt i dpo land forrige syklus og siste er tatt rundt eggløsning!

 

nettopp sovet middag i 3 timer :P godt det er helg nå, helt skutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stresser jeg fælt. Fikk samboeren min til å ta en test( den kan jo ikke være positiv:P ) og på den kom det ikke noe strek:P Nå må jeg prøve slappe av å bare vente å se i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggestrek er når du ser en strek men ingen farve i den. Den som ligger i mitt album mener jeg er positiv, men bare fått "antydninger" til strek etter den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe klokere i dag, samme svak strek. Det her er å bli gal av! Leste ved svake tester at det var lurt å teste 48-72t senere, så da får jeg gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende, og syntes den har farge. Men er veldig redd for å bli skuffet nå, at set kan være en skyggestrek, men får bare ta en dag av gangen. 2 dager til ikm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ser positiv ut Lillemyri! Har fått skyggestreker mange ganger, men de har vært grå, og så blir det et lite søkk inn der streken er. Det der ser ut som en strek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Den er sterkere i dag så den er nok positiv!! :) :) :)

 

Gratulerer lillemyri :) :) :)
Tusen takk Miffa<3 Håper klaffer for deg og<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sette meg opp på ikm 10 april? Etter mine beregninger så skal jeg ha da, men har hatt litt ustabil syklus. Så håper det setter seg en spire selv om det er 1 pp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått litt rosa utflod. Håper det er spotting og ikke tr som er på vei :( pleier aldri å få rosa utflod før tr...

Endret av lillemyri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Da har jeg fått litt rosa utflod. Håper det er spotting og ikke tr som er på vei :( pleier aldri å få rosa utflod før tr...

Får håpe det går bra, du fikk jo positiv test :o Jeg hadde rosa utflod iblandt når jeg var gravid med sønnen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det er et godt tegn lillemyri. Kanskje festeblødning? :-)

 

Jeg har små svake tidvise stikk og murringer. Men er kun 5 dpo så er jo en evighet til jeg vet hvordan dette går :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke fått noe utslag på el-test, men antar at jeg hadde el på omtrent riktig tid, siden jeg pleier å få ømme pupper en uke før TR, og det har jeg nå også. Så gjenstår det å se om noen av aksjene som ble lagt inn på den tiden gir avkastning ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...