Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Du er gravid!! :) se mitt galleri, min første test var svakere enn din, men ble bare sterkere og sterkere. Jeg har termin 19. des :) gratulerer så masse!! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

<3 Takk! Hvor finner jeg gruppe?

Kanskje vente til jeg er 100% sikker?

Tenk så fine julegaver, blir litt surrte i hodet :) På en god måte. Mannen mente vi skulle feire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144130181-desemberbarna-2014/page-4#entry146273463 her er linken til gruppen. Bare å komme inn når du er klar! :)

Hehe, ja lov å feire og glede seg. Her kom samboeren hjem med blomster og vartet opp med middag etter jobb den dagen jeg testet positivt:P Dette er min første graviditet, men tenker jeg går inn i dette med positiv tankegang om at dette kommer til å gå bra. Prøver å ikke stresse noe over ting og nyte det :) Samtidig føles det veldig uvirkelig!  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må skrive ned noen flere "symptomer" :-)

 

Tror jeg begynner å få munnsår i begge munnviken. Spiste salat med dressing i sted og det svidde noe sykt. Ikke hatt munnsår på over ti år sikkert

 

Er også veldig tørst. Får liksom ikke nok drikke.

 

Puppene er veldig ømme nå, og høyre puppen klør litt.

 

Synes det er rart med disse "symptomene" i.o.m at det ikke er noe hcg som gir utslag på en test :-P

 

9 dpo i morgen, synes dagene går fryktelig treigt. Velger å tro at jeg er gravid og da er det lang ventetid på ikm. Se om jeg tar helt på trynet feil eller om jeg har rett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har ikke gitt opp håpet helt jeg heller. Jeg er ikke en av de som tror på alle de tidlige symptomene. Som du sier, så hadde det nok slått ut på en test dersom det var nok hormoner i omløp til å gi symptomer, men hve vet? Da jeg ble gravid med sønnen min testa jeg positivt 10 eller 11 dpo, og hadde ingen symptomer før det. Et par dager før ikm fikk jeg ømme bryst, bare på sidene, og mensmurringer. Men alle er vi forskjellige. Går og kjenner etter som alle andre likevel;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk litte bitte granne blod på papiret når jeg tørket meg i går, tenkte at tanta var kommet og satte inn en tampong. da jeg tok den ut noen timer senere, var det ikke noe på den. i dag har jeg svake menssmerter og foreløbig ikke noe blødning,  troor tanta er rett rundt hjørnet.. Men håper alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, er uggen.... og drit tørst. Har ikke drukket noe siden jeg stod opp for 6 timer siden, og enda er det 3,5 time til jeg er hjemme.

Tenkte å ta en test, men vil ha urinen så konsentrert som mulig siden jeg bare er 9 dpo.

Så jeg drakk sist kl 23 i går kveld. Tisset i dag kl 05.10 og 09.30...

så holdt meg i 5 timer når jeg kommer hjem. Satser på at det gjør susen.

 

Da skal jeg ta meg et iskaldt glass med Cola!

 

 

Har vondt i ryggen nå også, på siden bak... prikkende smerte. Tror ikke det har noe som helst med en eventuell graviditet å gjøre, men mer sittestilling på jobb.

 

:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, er uggen.... og drit tørst. Har ikke drukket noe siden jeg stod opp for 6 timer siden, og enda er det 3,5 time til jeg er hjemme.

Tenkte å ta en test, men vil ha urinen så konsentrert som mulig siden jeg bare er 9 dpo.

Så jeg drakk sist kl 23 i går kveld. Tisset i dag kl 05.10 og 09.30...

så holdt meg i 5 timer når jeg kommer hjem. Satser på at det gjør susen.

 

Da skal jeg ta meg et iskaldt glass med Cola!

 

 

Har vondt i ryggen nå også, på siden bak... prikkende smerte. Tror ikke det har noe som helst med en eventuell graviditet å gjøre, men mer sittestilling på jobb.

 

:/

Du vet det at det er viktig å drikke nok vann for å opprettholde en graviditet? Hvis du er dehydrert vil ikke kroppen prioritere en eventuell spire...

 

Anonymous poster hash: 9af8e...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tydeligvis drukket såpass mye i går at det ikke var ferdig uttisset nå i ettermiddag. Urinen var fremdeles lys i forhold til tidligere ;-) har bøttet nedpå nå etter at jeg kom hjem. Tok en test da ;-) ligger i galleriet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken, men syntes det er vanskelig å si om det er en skyggestrek eller om den er positiv. Ta en test igjen på fredag. Min også var svak, og var positiv, så krysser fingrene for at du har en liten spire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken har farge, så da er det nok ingen skyggestrek heldigvis :-) spm er om den blir sterkere eller om det er kjemisk. Krysser fingrene :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at det er en strek, Sienna, hurra!!! Krysser fingrene for at det hilder denne gangen! Her er det ikke noe nytt, tester igjen i morgen men tviler på at det er noe håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du også får strek i morgen :-) uansett så er det aldri helt over før mensen dukker opp! Lurer på om jeg skal gå å ta blodprøve på fredag. Hvis dette skulle vise seg å være kjemisk er det greit å ha det dokumentert at det har skjedd med tanke på utredning.

 

Kjenner det er vanskelig å ikke gire seg opp, vil jo helst ha et så avslappet og likegyldig forhold til det frem til en eventuell ultralyd som viser at hjertet slår sterkt og at størrelsen er helt rett utifra hvor langt man er på vei. Først da går det an å slappe litt mer av. Har vært så knust når jeg har mistet... Vil ikke være så lei meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, noen får jo ikke positiv test før sent, men det virker som det vanligste er å få det noen dager før ikm. Det fikk jeg også den ene gangen jeg har fullført et svangerskap...

 

Jeg skjønner så godt hvordan du har det, Sienna! Man håper så veldig, men tør ikke glede seg. Mistet to ganger før jeg fikk gutten min, greide for å være ærlig aldri helt å slappe av i svangerskapet. Eller, jo i perioder, men var ikke få ganger på føden fordi jeg ikke kjente liv! Blir vel ikke bedre i en evt ny graviditet, iom at det gikk galt forrige gang og. Men før eller siden er det din tur, og den gangen er sikkert nå! Gå og mål hcg, som legen sa til meg, det er ingen sikkerhet, men gir en pekepinn på om det utvikler seg normalt. Og det er ikke mange uker til du kan få det bekreftet på ul. Men jeg vet hvor lang tiden føles. Klem til deg, dette skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sienna, det er helt klart strek, en veldig svak en, men det er strek :) Woop woop!! Det er din tur også <3 Glad på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for deg i dag Krumelur hvis du skal teste! :D

 

Takk, Mamiina :) Håper den graver seg skikkelig ned og blir der i 8 mnd til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...