Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

 

Takk, Corneliuss:-) Kommer luskende til desember gruppa, bare synes det er litt skummelt. . Er så redd for at det skal gå galt igjen. Men man må jo prøve å tenke positivt!

Enig med deg! Det er skummelt. Men samtidig er sjansen for at det skal hå bra så utrolig mye større!!! heier på oss begge! Klem

Skummelt for oss alle, men så er det godt at alle er i samme situasjon på en måte, og alle sitter med en engstelse. Men betyr også at vi forstår hverandre og støtter hverandre <3 velkommen er du når du er klar for det :) vi drømmer om de flotteste desemberbarna! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke tenkt å melde meg inn i termingruppe før tidlig ultralyd. Men, klarer ikke å la være å håpe på at det skal gå bra denne gangen, og er giret selv om jeg har mistet de andre gangene. Føler oddsen for at det skal gå gale burde være mindre for hver gang, og det er den vel gjerne også. Skal stå løpet ut denne gangen, må jo bare tro det beste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger har du mistet nå sienna? Venninnen min hadde 3 sa og fikk da utredning for hvorfor. Klart det skal gå bra nå:D

 

Anonymous poster hash: 060e8...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen mens idag, den kommer aldri på kvelden så den kommer nok ikke idag :) har hatt sykluser på 31 dager i ett år nå, og testet for el og har alltid mens 14 dager etter el! Og det er idag.. Men sjansen er jo bittebitteliten for at d skal klaffe når vi KUN hadde sex dagen etter el!! Så heldig kan jeg ikke ha vært?! Får se om tr kommer imorgen ellers kjøper jeg en test på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at jeg mister, eller, det er jo så tidlig at det kanskje bare er en såkalt kjemisk? Har iallfall rosa utflod, og murringer. Har bare lyst til å grine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumlelur, det trenger ikke bety noe! Murringer er jo normalt og litt spotting kan bety at ting strekker seg der inne :) så ikke mist motet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette må jo gå bra Krumelur :( krysse fingre og tær for at det er helt normalt!!

 

Har mistet 3, har fått time til gynekolog i forbindelse med utredning.... 6 mnd ventetid var det. Fått time 22 august. Forhåpentligvis får jeg ikke behov for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blødd noe mer. Men ømheten i puppene er borte, så jeg tipper det starter igjen snart. Sukk, det var en kortvarig glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tenkte jeg skulle gjøre det i mårra tidlig. Det som er så dritt er at jeg reiser bort i mårra, så jeg kommer meg ikke til lege før etter påske. Men hvis jeg starter å blø skikkelig så er det jo ikke egentlig noen tvil. Hvordan har det vært for deg når du har mista så tidlig, som en mens? Har mista rundt uke seks før, da har jeg fått skrekkelig vondt.

Endret av Krumelur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt særlige smerter noen av gangene. Første var kirurgisk mens de to andre gangene fikset kroppen opp selv. Har hatt mye verre smerter under mens. Men begge gangene da kroppen ordnet opp selv startet det med brun utflod. Hadde det noen dager før blødningene kom. Men du, kan det ikke hende at det er festeblødning da? Og murringer er jo vanlig når man er gravid og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Festeblødning kommer jo når egget fester seg, og det gjorde det nok for en uke siden. Har startet med brun utflod her også når jeg har mistet før. Denne gangen var det rosa. Håpet er jo ikke helt ute, men synes det er mistenkelig at puppene plutselig ikke er ømme lengre. Det har jeg opplevd før ved SA:-( Takk for at du prøver å muntre meg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg. Du skal jo være med inn i desember gruppa. Og hvis det mot formodning ikke skulle gå bra, så har du i det minste fått bekreftet at eggleder nr 2 fungerer og det er jo KJEMPE bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rosa utflod for ca 1 uke siden. Var bare da, og har ikke kommet igjen :) er ikke uvanlig å ha spotting, blodkar som sprekker :) håper at det bare var det hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke annet å gjøre enn å vente å se. Har ikke hatt noe mer blødninger etter det rosa i går kveld, det er jo positivt. At det murrer er jo normalt. men har dårlige erfaringer med blødninger i svangerskapet. Har begynt å blø ti ganger før, begge gangene har det vært starten på SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på et sterkere kryss i morgen krumelur! Det er nervepirrende dette her, man blir litt på tuppa. Skulle gått an å måle hcg i blod hjemme rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke fått mensen, skullr hatt den igår.. Blir jo helt tullete her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo teste, Mamma85! Høres lovende ut spør du meg. Har du noen symptomer?

 

Her venter jeg i spenning. Flyr på do for å sjekke i et kjør. Har ikke kommet mer blod. Litt utflod med brunlig skjær, men det regner jeg med at var rester etter i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...