Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Jadda! (Greide ikke akkurat å vente så lenge  :fnise: ) Jaggu fikk jeg positiv CB+, og da røyk den digitale også! Ganske svak strek, men så lenge den digitale er positiv så må det jo være litt hcg. For noen møkkastrimler jeg hadde! Herregud jeg kan nesten ikke tro det. Har studiedag og masse skriving som må unnagjøres, blir jo veldig lett å konsentrere seg nå.. 

 

Vet ikke om jeg skal ringe legen, er borte hele neste uke, men skal ha ul i uke 6 ca fordi jeg mista en eggleder sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spent jeg nå! Jeg fikk akkurat bekreftet med en digital og en cb pluss :-) skal ta en digital med uke på mandag når det er ikm, håper den da viser 2-3 uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh herregud du har jo testet!! Grattis! Ja dette er en magisk ikm gruppe. Nå blir det forhåpentligvis desember babyer på oss alle!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 22. desember er datoen her hvis det går bra. Ikke akkurat kjempepraktisk, men når man har prøvd en stund så betyr ikke det noe lengre! Venter litt med å melde meg inn i termingruppe denne gangen, syntes det var så sårt sist gang,å se gruppa fortsette som før og sånt. Greide ikke å la være å lese heller. Skulle hatt termin om to mnd. Blir noen nervepirrende uker framover! Legen skulle ringe meg opp på mandag, så da regner jeg med at hun ordner henvisning til ul. Har ikke lyst til å miste den andre egglederen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Blir ikke desemberbaby på meg da :) Men det er greit,, vi har etter en lang prat bestemt oss for å utsette prøvingen en stund :)

 

Håper spiren klorer seg fast hos dere alle nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre, Miffa! Her var det i grunnen også en del praktisk grunner til å utsette prøvingen en stund, men jeg er 36 så synes ikke det er så mye å vente på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positiv i går, to dager over IKM. Foreløpig termin 19. des ☺️ Kommer til å bli en magisk jul! Gratulerer til alle som har fått positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vanvittig moro å lese om ALLE som har testet positivt nå! :) Dere får jo verdens beste julegave! Jeg har eggløsning nå idag, og håååper å slå følge med dere alle om 14 dager !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, krumelur!! Så hyggelig at det endelig satt! :-) velkommen til 1. Tri og desemberbarna. Hurra for alle oss som hadde hellet denne mnd! Håper det klaffer for resten neste mnd:-) klem

Endret av Corneliuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Corneliuss:-) Kommer luskende til desember gruppa, bare synes det er litt skummelt. . Er så redd for at det skal gå galt igjen. Men man må jo prøve å tenke positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle gravide! Miffa, hvorfor utsette? Dere har jo ikke prøvd lenge...? Her er ikm i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Gratulerer alle gravide! Miffa, hvorfor utsette? Dere har jo ikke prøvd lenge...? Her er ikm i morgen :)

Jeg har bestemt meg for å prøve å komme meg litt ned i vekt først, tror det har en innvirkning og det kan uansett være en fordel med tanke på ekstra gravidkilo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sienna :) men fikk bare hatt sex dagen etter el denne fruktbare perioden så har ikke hatt noen håp og ser ikkke på dette som en ordentlig pp engang siden vi ikke fikk prøvd ordentlig :) mensen pleier å komme litt sånn midt på dagen og jeg kjenner d murrer litt, så den er nok på vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok miffa, det skjønner jeg , lykke til :) jeg hadde også 10 kg for mue da vi startet prøvingen i januar, men startet prøvingen samtidig med "slankingen", dvs mer trening og sunnere mat og ingen godis, det har foreløpig resultert i -5 kg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Corneliuss:-) Kommer luskende til desember gruppa, bare synes det er litt skummelt. . Er så redd for at det skal gå galt igjen. Men man må jo prøve å tenke positivt!

Enig med deg! Det er skummelt. Men samtidig er sjansen for at det skal hå bra så utrolig mye større!!! 💝 heier på oss begge! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...