Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Uff jeg er så uggen. Skikkelig små kvalm! Skjønner ikke at det går an, hvis jeg er gravid, å bli uggen allerede 3+2 (i går) I går var jeg dårlig hele dagen... ble bedre når jeg spiste.

 

Har egentlig ikke lunsj før kl 10, men tror kanskje jeg må presse i meg maten nå snart, og se om det hjelper.

Heldigvis, kl 14 er jeg ferdig. Og da er det PÅSKEFERIE!

 

Skal bli herlig å kunne slappe av og sove lenge helt til 5+1 hvis dette går veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Fikk en supersvak strek. Så svak at jeg lurte på om det var innbilning. Men så ikke ut som en skyggestrek. Burde vel være litt sterkere 12 dpo hvis det er noe? Prøver å ikke gire meg opp! Har også ømme pupper. Får ta en ny i mårra og se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææææ, dette er så spennende! Håper det at det ikke er innbilning!

El testet du? Kan jo hende egget slapp et døgn seinere da, i såfall er du bare 11 dpo i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei testa ikke etter el, og var litt usikker på om den var lørdag eller søndag, så er jo en mulighet. Rimelig sikker på at det var en strek der, men den var utrolig svak. Spennende ja! Har én strimmel igjen, så får bare se i mårra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette går bra jeg :)

Jeg har bestilt flere tester i dag, har kun 3 igjen.

 

Spurt legekontoret om det er greit at jeg kommer innom i morgen og i neste uke også for hcg blodprøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkere strek i dag 10 dpo. Ikke til å ta feil av. Ligger bildei galleri :-) glad testen slår ut såpass tidlig, det gir meg håp i.o.m at det tidligere har tatt tid. Lyst å ta en digital i morgen.

 

Skår i gleden er at jeg ikke får ta hcg blodprøver hos legen før etter påsken. Hun ville at jeg skulle vente. Vil ha det nå for å slappe litt mer av. Forrige gang steg jo ikke hcg som normalt og jeg gikk til uke 6 før jeg fikk det bekreftet. Nå er det påskefri, skal slappe av og la spiren slå seg godt til rette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det jeg og tenker, at det er et dårlig tegn når den slår ut så sent. Men vet ikke helt med de testene heller, er kjøpt på ebay og begynner jo å bli litt gamle. Har iallfall ømme pupper og skikkelig menssmerter, sånn som da jeg var gravid med gutten, så føler jo at det er noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Sienna! Glad på dine vegne, håper denne spiren klamrer seg hardt fast! Krysser fingrene for deg! :) P.S Utrolig at du blir gravid på første forsøk støtt, dere må være perfekt match! 🙊😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han har mirakel svømmere <3 er svært glad for at det går så kjapt, satser på at egget er av god kvalitet denne gangen slik at jeg får oppleve et helt svangerskap :-) du er vel midt oppi prøving igjen nå er du ikke, etter at du mistet? Sprer litt babystøv på både deg og dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det <3 Har ikke begynt prøvingen riktig enda, må slite med tanta i 7 laaaange dager hver syklus, men satser på at vi i helga er i full gang ;) Det skal bli godt med påskeferie og avslapping, håper det vil bidra til en ny spire! :) Masse lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikm i dag, men tørr ikke teste enda :o Får se om jeg klarer å vente til slutten av helga  ;) Er sååå spendt på om det gikk på første forsøk :D Har hatt litt mens murringer (ikke som de jeg vanligvis har), følsomme bryster, litt halsbrann og kvalme som kommer og går litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 99 % sikker på at jeg er gravid. Har ikke hatt så ømme pupper siden jeg var gravid med gutten min. Måtte sjekke trsten fra i dag tidlig da jeg kom hjem. Er en strek med farge, selv om den er veldig svak. Tar siste strimmelen i mårra, også kjøper jeg nok en "årntli" test hvis den er positiv. Kan nesten ikke tro det, synes vi har prøvd så lenge nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Sienna :) håper spiren klorer seg godt fast nå!!! :) jeg har plutselig fått positiv el-test jeg nå, så vi legger inn det vi kan av aksjer. Håper jeg kan følge etter om et par uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenta30 :-) happy humping ;-)

 

Hurra Krumelur! Puppene mine er også super ømme! Svir nesten når jeg tar på de. Må jo kjenne etter hele tiden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen folkens. Her våkna junior fem, så dagen er i gang ha... gjeesp. Ny test i dag, er absolutt utslag, men veeldig svak strek. Ikm er i mårra eller søndag, så føler den burde vært sterkere. Men er øm i puppene. Skal kjøpe en apotektest og se hva den sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legger man inn bilde? Vet ikke om streken kommer til å vises på bilde, den er så svak. Har bare fått blanke slike tester før, så det er garantert noe der, spørsmålet er bare om det er liv laga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå nederst på siden her og velge full versjon hvis du bruker mobil versjonen nå. Så går du inn på profilen din og på galleriet ditt og laster opp :-)

 

Kanskje testene dine er litt dårlige og at det gjør susen med en apotek test :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt til bilde men tror ikke det er mulig å se noe. Håper ikke det er en kjemisk! I det minste betyr det vel at egglederen ikke er tett, som jeg har vært redd for.! Venter bare på at apoteket skal åpne, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ikke noe ute krumelur? Jeg fikk ikke kjempesterk strek 12 dpo, var super sensitiv test fra ebay.. Sånn 10 miu. De var tydeligvis ikke så sensitive likevelZz Testet så med en billigstav og clear blue digital på kvelden og fikk 1-2 gravid:D

 

Anonymous poster hash: 060e8...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Du kan ha hatt sen eggeløsning også Krumelur, og da vil ikm være senere enn du tror og dermed vil testene bli sterkere senere å :) Det er i allefall det jeg tenker om du ikke tok EL tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har laget et album, men ligger ingen bilde der :-) skal på apoteket selv nå, lyst å teste med noe annet enn billigtest. Bestilte tester i går, men de kommer vel ikke før i morgen.

 

Ellers stod jeg opp kl 06.40 i dag, selv om jeg har ferie. Prøve å ikke sove før i kveld, så får jeg kanskje sove litt lenger :-)

 

Er veldig uggen for tiden, synes det er spesielt å bli det så tidlig, er jo bare 3+4 i dag. Men får ta det som et godt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok er visst ikke så teknisk av meg;-) Skal bare holde meg litt til så ryker det en CB. Tror absolutt det er et godt tegn, Sienna, tyder på at det er mye hormoner i sving! Oppdaterer når jeg har testa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...