Gå til innhold

IKM uke 15


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen uker? Hehe. Tålomodig du :-) her skal jeg ta hcg prøver hvis jeg er gravid. Har også mistet flere ganger og sett at det er enklere å takle hvis jeg føler at jeg vet mest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og har tatt hcg prøver 2 ganger hvor de har vært fine og får ul hver 14 dag. 2 ganger MA , 15 uker og 12 uker. og 1 SA. fikk og Ul hver 14 dag og hcg med skatten våres og han er nå 2. ventet hverf

all 1 uke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at magefølelsen din er rett :-) sannsynligheten øker ihvertfall for hver dag uten mens!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikker i livmor og på venstre side her og. Har altså begynt å lete etter symptomer;) Synes jeg er litt øm i puppene og. Men alle disse tegnene har jeg visst hatt hver mnd i det siste. 8 dpo. Skal prøve å vente til tirsdag med å teste, har bare tre strimler igjen, så vil ikke bruke de opp for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen orket å ta en titt i galleriet mitt? Er det en skyggestrek? Billigtester og CB negativ,,, men hva med doc morris sin? Ikm på tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen orket å ta en titt i galleriet mitt? Er det en skyggestrek? Billigtester og CB negativ,,, men hva med doc morris sin? Ikm på tirsdag

 Syns jeg ser skyggestrek på doc morris sin ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg har fått skyggestrek på nesten alle doc morris jeg har tatt de tre siste månedene, det virker som det er en greie med akkurat de testene desverre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror termin blir 25 desember hvis jeg er gravid nå. Mens termin blir på julaften :-P men jeg har jo el testet, då derfor 25 desember. Tror jeg skal holde meg til fredag med å teste. Da er jeg 11 dpo. Se om jeg klarer det, kan jo være det ryker en test på torsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle håp ute for julebaby til oss, tanta er på tur inn døra. :-( jeg får krysse fingre og tær og håpe at uke 18 er uka for meg. Ønsker alle dere andre lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt, gammel dame :(satser på at spiren sitter neste gang!

 

Jeg er 7 dpo i dag, og halvveis i dpo land :P

Føler jeg er så laaangt bak dere, i.o.m at jeg egentlig hører til i ikm uke 16.

 

Stikker litt i siden innimellom.

Sovet veldig urolig i natt og brukte lang tid på å sovne, så litt trøtt da jeg stod opp 05.20.

 

Heldigvis har jeg bare 4 timer igjen av arbeidsdagen før jeg skal hjem :)

 

Noen som har testet i dag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten sykt ømme pupper nå.... men vet ikke om det er bra eller dumt. Pleier å få ømme pupper noen dager før mensen, men vet ikke om jeg pleier å få det en uke før.... Hm....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murrer og stikker her og. Klarte å la vær å teste i dag. I mårra er jeg 10 dpo, da bør det slå ut hvis det er noe. Men blir vel skuffet igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Rosa utflod i dag og det murrer i magen, så her kommer vel tanta i dag :(

 

Er så innmari skuffa, flere dager med småkvalme på morgenen men neida, idiotkropp !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... :(

 

Men du nevnte jo at du hadde hatt noe rosa utflod da du gikk gravid med sønnen din?

Så kanskje det ikke er tanta likevel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Ja jeg klamra meg til den tanken når jeg skrev her, men fikk mensen ti minutter etterpå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...