Gå til innhold

IKM uke 15

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hehe, vent til søndagen kanskje? :)

Innmari vanskelig :P Hadde en diskusjon med kjæresten nettopp om at han mente jeg kunne vente til tirsdag med å teste ! Så... Nå stikker jeg til byen med pengene hans på baklomma xD Får ikke teste før søndag da sa han... hehe :P

Fortsetter under...

Hehe, vent til søndagen kanskje? :)

Innmari vanskelig :P Hadde en diskusjon med kjæresten nettopp om at han mente jeg kunne vente til tirsdag med å teste ! Så... Nå stikker jeg til byen med pengene hans på baklomma xD Får ikke teste før søndag da sa han... hehe :P

Ja, bedre for deg og så du ikke blir skuffa, men skjønner at det er veldig vanskelig!! Det er nesten uutholdelig :)

Annonse

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Da har jeg fått litt rosa utflod. Håper det er spotting og ikke tr som er på vei :( pleier aldri å få rosa utflod før tr...

Får håpe det går bra, du fikk jo positiv test :o Jeg hadde rosa utflod iblandt når jeg var gravid med sønnen min :)

Jeg har fortsatt ikke fått noe utslag på el-test, men antar at jeg hadde el på omtrent riktig tid, siden jeg pleier å få ømme pupper en uke før TR, og det har jeg nå også. Så gjenstår det å se om noen av aksjene som ble lagt inn på den tiden gir avkastning ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...