Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!


lillelura *GRAVID*

Anbefalte innlegg

Er det mange med i facebookgruppen så tidlig? Har veldig lyst å være med, men venter nok til jobbsituasjon er ordnet og at vi har sagt det til dem vi ønsker :) Man vet jo aldri...

Det er en hemmelig facebookgruppe, så ingen andre som ser det ;) Tror ikke det hadde blitt laget en åpen gruppe så tidlig altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mange med i facebookgruppen så tidlig? Har veldig lyst å være med, men venter nok til jobbsituasjon er ordnet og at vi har sagt det til dem vi ønsker :) Man vet jo aldri...

Jeg tenker det samme :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er det mange med i facebookgruppen så tidlig? Har veldig lyst å være med, men venter nok til jobbsituasjon er ordnet og at vi har sagt det til dem vi ønsker :) Man vet jo aldri...

Det er en hemmelig facebookgruppe, så ingen andre som ser det ;) Tror ikke det hadde blitt laget en åpen gruppe så tidlig altså ;)

Men man vet jo ikke hvem andre som er medlem av denne gruppen, litt rart om en kollega eller en bekjent er i samme gruppe. I alle fall før det er offisielt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er det mange med i facebookgruppen så tidlig? Har veldig lyst å være med, men venter nok til jobbsituasjon er ordnet og at vi har sagt det til dem vi ønsker :) Man vet jo aldri...

Det er en hemmelig facebookgruppe, så ingen andre som ser det ;) Tror ikke det hadde blitt laget en åpen gruppe så tidlig altså ;)

Men man vet jo ikke hvem andre som er medlem av denne gruppen, litt rart om en kollega eller en bekjent er i samme gruppe. I alle fall før det er offisielt :-)

 

Da er jo evnt denne andre personen i akuratt samme setting som deg da, og ønsker like lite at andre skal vite det, så er man der så har man jo noe felles ;)

men tenkte jo tanken selv, at det ville vært litt kleint, men tenkte som så at " er det så farlig om noen finner det ut? Hva har det å si egentlig? skulle det mot formodning ikke gå bra, så er det jo fler å støtte seg på...

 

Men dette er jo selvfølgelig et valg man tar selv :) Ønsker dere velkommen i gruppen når den tid skjer :)

 

Lykke til videre alle oktobermammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 26. Oktober, så da kan jeg vel være med her?:D første barn, og er 5+6 nå, så jeg bare håper lille vil være i magen fremover❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endelig 9 uker nå og nå er mini endelig foster! :D Grugleder meg til ultralyden som er på onsdag og har til og med bestilt meg time hos jordmor :) Jeg har valgt å ha en privat jordmor fremover offentlig. Har ikke vært hos legen enda, men må vel det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i slutten av uke 7 og har enda ikke hørt hjerte lyd eller sett noe til den lille i magen :/ Er det flere her som ikke har vært på ul? det eneste jeg har fått er en time hos legen om 3 uker, der de skulle ta blodprøver og klamydia test (som jeg måtte ta) vet ikke hva mer jeg skal gjøre der....

vil gjerne vite om alt er som det skal snart....Vite at det er liv <3



Anonymous poster hash: 53310...189
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er det mange med i facebookgruppen så tidlig? Har veldig lyst å være med, men venter nok til jobbsituasjon er ordnet og at vi har sagt det til dem vi ønsker :) Man vet jo aldri...

Det er en hemmelig facebookgruppe, så ingen andre som ser det ;) Tror ikke det hadde blitt laget en åpen gruppe så tidlig altså ;)

Men man vet jo ikke hvem andre som er medlem av denne gruppen, litt rart om en kollega eller en bekjent er i samme gruppe. I alle fall før det er offisielt :-)

 

Jeg møtte en av mine gamle beste venninner inne på gruppen, og det har vært fantastisk flott å kunne dele denne tiden med henne, og vi har fått mye bedre kontakt igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+2 og har ikke vært på ul el til jordmor/lege for hjertelyd. Ikke har jeg bestilt noen time heller. Jeg tenker at alt er ok så lenge jeg ikke blør el har vondt.. Hvis ting går veien bestiller vi privat ul når vi har bikket tolv uker for å hilse på den lille :)

 

Jeg er i slutten av uke 7 og har enda ikke hørt hjerte lyd eller sett noe til den lille i magen :/ Er det flere her som ikke har vært på ul? det eneste jeg har fått er en time hos legen om 3 uker, der de skulle ta blodprøver og klamydia test (som jeg måtte ta) vet ikke hva mer jeg skal gjøre der....

 

vil gjerne vite om alt er som det skal snart....Vite at det er liv <3

 

Anonymous poster hash: 53310...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 7+2 og har ikke vært på ul el til jordmor/lege for hjertelyd. Ikke har jeg bestilt noen time heller. Jeg tenker at alt er ok så lenge jeg ikke blør el har vondt.. Hvis ting går veien bestiller vi privat ul når vi har bikket tolv uker for å hilse på den lille :)

 

Jeg er i slutten av uke 7 og har enda ikke hørt hjerte lyd eller sett noe til den lille i magen :/ Er det flere her som ikke har vært på ul? det eneste jeg har fått er en time hos legen om 3 uker, der de skulle ta blodprøver og klamydia test (som jeg måtte ta) vet ikke hva mer jeg skal gjøre der....

 

vil gjerne vite om alt er som det skal snart....Vite at det er liv <3

 

Anonymous poster hash: 53310...189

Ok, ser svaret kom på toppen her 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut herfra. Blødningen fra igår har tatt seg en del opp, og jeg kjenner at jeg er veldig lettet over at kroppen ordner dette opp selv.

 

Lykke til videre til dere andre! Nyt graviditeten, det går så fort ☺️

Så trist Twinkel! MAsse lykke til viidere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært på ul. Vil gjerne for å forsikre meg om at det faktisk er noe inni der. Klarer liksom ikke helt å tro det enda. Men får da regne med at alt er som det skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært på ul. Vil gjerne for å forsikre meg om at det faktisk er noe inni der. Klarer liksom ikke helt å tro det enda. Men får da regne med at alt er som det skal...

Sånn er jeg også! Jeg vet liksom helt om det er noe der før jeg har sett det og hørt hjertet banke... Så derfor har jeg virkelig sett frem til UL! Og forhåpentligvis er det noe der, for vi skal fortelle det til mine foreldre til helgen, da er vi i uke 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også fortelle våre foreldre til helgen. Dagen før uke 10. Føles rart å skulle si det når jeg nesten ikke klarer å tro det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som er helt sinnsykt trøtt om dagen?? Hjelpe meg!! Har jo sovet og slappet av hele helgen. Får ikke gjort noe om dagen for jeg er så trøtt. Håper formen blir bedre snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LiMo88

Ja jeg sover veldig mye for tiden! Kanskje 2 timer mer hver dag enn tidligere.

Endret av LiMo88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ekstremt trøtt for tiden ja, og har begynt å få noen voldsomme kvalmebyger om kveldene. Urk.

Har ikke spydd av dem enda, men slet kraftig igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet 9 timer i natt, og nå var jeg så trøtt at jeg sov en time til. Samme i går. Fredagskvelden sovnet jeg i 18 tiden og sov nesten 1,5 time. La meg igjen i 22.30 tiden og sovnet med en gang.

Er vel ikke annet å gjøre enn å vente på at tiden skal gå så jeg kommer lengre ut i svangerskapet og håpe det blir bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en helt hemmelig gruppe,og vi som er med er jo alle i samme situasjon. Alle holder ting hemmelig,men kjekt bli kjent med hverandre! Og er veldig mye aktivitet innpå der nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke med i FB-gruppen før de 12 ukene har gått.

 

Anonymous poster hash: cfd9f...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg finner ikke facebook gruppen jeg .. hva heter den?

Du finner den ikke fordi den er hemmelig ;)

Se lenger opp i tråden her, så finner du måten å komme inn :) Send en pm til en av de så ordner dere det sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk alt galt på morgenen så jeg gikk og la meg igjen. Ingen jobb i dag.

Blæ! Nå vil jeg bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...