Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!


lillelura *GRAVID*

Anbefalte innlegg

Da starter jeg denne, siden jeg ikke ser noen andre tråder! Her fant jeg ut idag at jeg var gravid, og er 3-4 uker på vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hopper inn her jeg også :)

Er 2 uker på vei, og terminkalkisen på nett viser at jeg har termin den 12.10.2014 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vasteros. Du må huske å telle med de ukene før eggløsningen når man skal regne ut hvor langt man er på vei. Altså fra første blødningsdag i sist mens og frem til eggløsning. Det vil si at man på ikm er 4 uker på vei med en 28 dagers syklus, selv om det bare er 14 dager siden EL :) håper jeg får joinet dere her om 10 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper inn her jeg også :)

Er 2 uker på vei, og terminkalkisen på nett viser at jeg har termin den 12.10.2014 :)

Da vet du vel strengt tatt ikke at du er gravid enda? For det vil jo si at unnfangelse finner sted i disse dager....

 

Anonymous poster hash: 573d0...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe svært da så streng man skal være haha! Du er nok 4 uker på vei og terminal forandrer seg kanskje da?:-)

 

Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasteros, hadde ikke du EL omtrent samtidig som meg? Jeg hadde 3. januar. I så fall burde vi jo være omtrent likt i løypa, og jeg får termin 29.09 når jeg regner fra EL. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikm var 19 januar og du hadde første blødningsdag i sist mens den 22 desember (4 uker tidligere) så er du i dag 4+1 vasteros og har termin 01 okt ifølge terminkalkulatoren til babyverden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff! Her har kvalmen satt seg inn for fullt! Våknet klokken 7 og har holdt det gående siden da! Måtte bare disse ukene gå fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Kjøttmeis! Bare jeg som surrer så forferdelig :(

Jeg har termin siste uka i september!

Beklager bryderiet alle dere forvirrede andre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) da melder jeg meg inn her :) etter kalkulatoren så har jeg termin 1.oktober og er 4uker på vei idag :D det er så greit for da kan jeg bare følge uke iløpe av året :P dette er da mitt 2.barn. Hva med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt første barn, og gubben er overbegeistra! :) Har termin mellom 1 og 3 oktober en gang, men noen plasser sier den 29. september, så jeg vet ikke jeg, blir spennende å se når UL tid nærmer seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Da kan jeg også melde meg inn her!! Jippi! 

Terminkalkulatoren sier termin 1.oktober og jeg er 4 uker + 3 dager i dag! Mistet forrige gang jeg var gravid (BO oppdaget i uke 10), så denne gangen blir det å mase på legen om å få tidlig UL i uke 7-8 og 12. Dette er første barnet for oss begge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra mrs-impatient!!:) dette blir spennende! Skal til legen imorgen og mase om tidlig UL jeg også, samt ordne litt papirer og slikt.. Vi har en spennende tid forran oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig spennende fremover!! :) 

Fikk time til legen i dag jeg! Helt utrolig! Vanligvis er det jo 2-3 uker ventetid, men da jeg sa jeg mistet forrige gang og ville gjerne snakke med legen angående tidlig UL ble det fart på sakene. Krysser bare fingrene for at spiren holder seg inne i magen i ca 36 uker til ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rapport" fra legetimen: Jeg digger fastlegen min! :) Hehe! Hun ble så glad for å høre at jeg hadde blitt gravid igjen, og fikset tidlig UL på sykehuset med en gang. Som hun sa: "Det fortjener du!". Og tok en graviditetstest igjen på legekontoret og den kom tilbake fin og positiv. 

 

Begynner så vidt å bli svimmel igjen, håper bare ikke jeg blir i like ille form som sist! Var som å være sjøsyk og bakrus på en gang, yuck  :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!:) var hos fastlegen idag jeg også! Fått henvisning til tidlig ultralyd nå, så nå må jeg bare vente litt:) begynner sånn smått å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid, men er forsiktig med å glede meg enda :)

 

Her har jeg fått den sykeste trøttheten ever! Er så trøtt om dagene at jeg er nesten umulig å få kontakt med, og idag sto jeg opp klokken åtte, for å så legge meg igjen klokken tolv, og sove til nå!!! Snakk om bortkastet dag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg inn jeg også :) jeg har ei jente fra før på 6år, også var jeg gravid Og skulle egentlig hatt termin nå i mars, men det sv.skapet måtte vi avbryte pga store misdannelser på fosteret. Har også vært igjennom 4sa. Så nå krysser vi fingrene for at vi går ut sv.skapet og får en frisk baby :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare inne og kikker her..håper jeg kan joine dere snart! Har ikke tatt test, men terminkalkulatoren sier 1.okt...jeg hadde også termin i mars som "håpefull mamma".. Men fødte en liten gutt 17 oktober..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også på å komme inn hit over helgen :) hvorfor har du ikke testet enda familie på 6? Jeg var også i marsklubben men måtte ta abort i uke 10. Trist å høre om lille gutten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også på å komme inn hit over helgen :) hvorfor har du ikke testet enda familie på 6? Jeg var også i marsklubben men måtte ta abort i uke 10. Trist å høre om lille gutten :(

Jeg har tatt et par billigtester, men de har vært negative...tok laang tid i sommer før jeg fikk positiv test også..

Jeg fikk igangsatt fødsel i uke 18...fikk obduksjonsrapporten i forrige uke, så nå har jeg fått bekreftet at han hadde en genfeil,og at det var derfor han døde i magen. Nå er jeg såå klar for å bli gravid igjen! Vil så gjerne ha 2014 baby!håper bare jeg slipper å føde på fødselsdagen hans 17 oktober..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ! Hyggelig og se flere oktoberbabyer her :) jeg er 25 år og satt med den positive testen i hånden bare for et par dager siden. Jeg bor sammen med mann og barn i Sandnes. Har en datter på 2 og venter nå nummer 2 i oktober. Gleder oss :) flere fra Sandnes eller rundt i områdene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sammen er hjertelig velkommen!! :)
 

Her har jeg hatt en hektisk helg! Var til legen på fredag grunnet UVI'en som jeg har vært plaget med siden november, og fikk konstantert med at jeg er resistent mot Selexid, og ble da satt på ny medisin! De hadde også litt mistanke om at jeg kanskje skulle fått bekkenbetennelse igjen, men ville avvente og se om smertene ble verre, noe de desverre ble!

 

Vel, ble nå sendt til sykehus til gynekologisk undersøkelse, men ting er ennå for tidlig til å se hva som kommer til å skje videre, smertene er ihvertfall dabbet av, og håper nå på det beste! Skulle ihvertfall ta det rolig fremover, også skal jeg være under oppfølging hver 3 uke! :) Så nå er det bare å holde seg fast og håpe lille prikken klorer seg godt fast inni der! Var bra emosjonelt og se den minimale lille prikken inni der, så hun snille gynekologen skrev ut bilde som jeg kunne ha med hjem! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelura GRAVID det hørtes ikke noe godt ut da. Jeg var heldig i mitt forrige svangerskap at jeg ikke hadde så mange plager. Det var ganske tidlig og slite med vond rygg stakkar deg. Gir deg en god klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar til legen på mandag og hører om jeg kan få tatt en blodprøve som bekrefter graviditeten for og få det 100% bekreftet. Har bare testet med billigtester . Har tatt 2 tester. Begge er svake positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...