Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!


lillelura *GRAVID*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg melder meg inn her. Foreløpig termin den 18. Jeg er 35 og han 37. Har ett barn på to. Veldig spent. Startet på chrinone i dag fordi jeg har mistet flere ganger. Skal på første kontroll om to uker. Måtte vi få se et bankende hjerte da.

 

Jeg har lite symptomer enda. Bare litt oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i Oktober 2014

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*, Familiepå6!?
2. April*jente, *Lykke**
3.Pion, Ocean™
4. K.Marie, "KlaraKu"
6. Hjartevenn
7. Kosmama
10. Sokkedyret, -Blåklokke-
11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85
15. 1h11h1
16. MillaMol, Syrin84
17. Snelafel

18. *flux*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, urk, jeg drømte i natt at jeg satt på toalettet, så begynte jeg å blø litt. Så plutselig var hele toalettet fult i brunaktig blod. Det bare fosset ut. Snakk om mareritt da  :o

Hadde en digital liggenede, måtte ta den i dag. Det lyste fortsatt "gravid" mot meg. Takk gud :D

 

Formen er helt topp egentlig. Bare småkvalm av og til. Syns å huske jeg ikke ble dårlig før i uke 5-6 sist. Når begynte det for dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm hadde litt kvalme i helgen men nå er egentlig formen veldig fin..

Har små murringer innimellom og er litt ekstra trøtt i formen,sykt vannskelig stå opp om morgenen.

Men per nå veldig fin start :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var litt små uggen tidligere i dag, men hjalp å spise :) trøtt, 9 timer på jobb i dag, 4 igjen. Gleder meg til helg og til å sove lenger enn til 05.10. Klarer jo ikke å legge meg før midnatt, så ikke mange timer med søvn nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs impatient:

Hvordan går det med deg? Har du fått resultatet på mandagens blodprøve eller? :)

Takk som spør :) :) Hyggelig! 

Har ikke blødd mer, men har heller ikke fått mer symptomer, så vet ikke om det går bra eller ei enda! Har ikke fått resultatet enda, skal ta en ny blodprøve i dag eller i morgen tenker jeg. Jeg prøver å ikke stresse med det, og krysser fingrene for at det går bra med lille i magen :) 

 

Oj, så lite du sover..! Stakkar!! Da blir det godt med helg snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i Oktober 2014

 

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*

2. April*jente, *Lykke**

3.Pion

4. K.Marie

5.

6. Hjartevenn

7. Kosmama

8.Andrea 2

9.

10. Sokkedyret, -Blåklokke-

11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85

12.

13.

14.

15. 1h11h1

16.MillaMol

17. Snelafel

18.

19

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i Oktober 2014

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*, Familiepå6!?
2. April*jente, *Lykke**
3.Pion, Ocean™
4. K.Marie, "KlaraKu"
6. Hjartevenn
7. Kosmama

8. Andrea2
10. Sokkedyret, -Blåklokke-
11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85
15. 1h11h1
16. MillaMol, Syrin84
17. Snelafel

18. *flux*

 

Var en del som manglet på lista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i Oktober 2014

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*, Familiepå6!?, Mrs-impatient
2. April*jente, *Lykke**
3.Pion, Ocean™
4. K.Marie, "KlaraKu"
6. Hjartevenn
7. Kosmama

8. Andrea2
10. Sokkedyret, -Blåklokke-
11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85
15. 1h11h1
16. MillaMol, Syrin84
17. Snelafel

18. *flux*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Facebookgruppe? Aner ikke jeg. etter 12 uker kanskje? :) Melder meg inn hvis noen lager uansett..

 

Nå har jeg sett hele sesong 1 av jordmødrene på NRK. Fri i dag :D 2 ganger jeg ser den da men.. Sesong 1 og 2 anbefales om dere ikke har sett programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har begynt å lukte ekstra godt? Tror jeg innbiller meg det men syns jeg har fått superluktesans for ekle lukter allerede. Og jeg har såvidt testet positivt :)

 

Ellers veksler humøret mellom total jubel og total angst. Gleder meg til å komme over de første skremmende ukene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har begynt å lukte ekstra godt? Tror jeg innbiller meg det men syns jeg har fått superluktesans for ekle lukter allerede. Og jeg har såvidt testet positivt :)

 

Ellers veksler humøret mellom total jubel og total angst. Gleder meg til å komme over de første skremmende ukene

Huff ja.. Klarer ikke nærme meg kjøkkenet, og parfyme er uaktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som har begynt å lukte ekstra godt? Tror jeg innbiller meg det men syns jeg har fått superluktesans for ekle lukter allerede. Og jeg har såvidt testet positivt :)

 

Ellers veksler humøret mellom total jubel og total angst. Gleder meg til å komme over de første skremmende ukene

Huff ja.. Klarer ikke nærme meg kjøkkenet, og parfyme er uaktuelt!

 

Har enkelte ting/lukter jeg reagerer på, men går ellers fint, har også slutta å røyke nå og føler faktisk det er verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått svar på første blodprøven som ble tatt på mandag, og det er ganske lavt synes jeg. Hcg lå på litt over 2.200. Har laget meg min egen lille tabell på en eventuell stigning med dobling av verdier fra ca da egget festet seg til mandag 3.feb (hehe nerd much ;) ). Dette er egentlig mest for å roe meg selv ned og prøve å tenke positivt.. Får vel svar på blodprøven som ble tatt i dag på fredag (altså i morgen). Huff er nervøs jeg... :( 

 

Min lille håpefulle tabell ;) 

14.jan - hcg 2

16.jan - hcg 4

18.jan - hcg 8

20.jan - hcg 16

22.jan - hcg 32

24.jan - hcg 64

26.jan - hcg 128

28.jan - hcg 256

30.jan - hcg 512

1.feb - hcg 1024

3.feb - hcg 2048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått svar på første blodprøven som ble tatt på mandag, og det er ganske lavt synes jeg. Hcg lå på litt over 2.200. Har laget meg min egen lille tabell på en eventuell stigning med dobling av verdier fra ca da egget festet seg til mandag 3.feb (hehe nerd much ;) ). Dette er egentlig mest for å roe meg selv ned og prøve å tenke positivt.. Får vel svar på blodprøven som ble tatt i dag på fredag (altså i morgen). Huff er nervøs jeg... :(

 

Min lille håpefulle tabell ;)

14.jan - hcg 2

16.jan - hcg 4

18.jan - hcg 8

20.jan - hcg 16

22.jan - hcg 32

24.jan - hcg 64

26.jan - hcg 128

28.jan - hcg 256

30.jan - hcg 512

1.feb - hcg 1024

3.feb - hcg 2048

Legen ringte meg nå nettopp og han var heller ikke særlig positiv dessverre :( Så vi har en avtale om å vente på resultatet i morgen, så ringer han meg og vi diskuterer videre hva som skjer. Tror jeg dropper trening i dag og bare drar hjem og griner litt jeg  :grine:  :grine:  :grine:  #synes#synd#på#seg#selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offameg :( :( hvor langt er du på vei nå, 6+2? Håper nivået har doblet seg! Jeg tok hcg da jeg var 7 +0 forrige gang og den var på 13000 (mens gyn mente embroet tilsvarte slutten av uke 5. To dager senere var den på 16000, og da skjønte jeg at det gikk gale. However, gyn leste mitt resultat feil. Hun rodde det stod 1300 men så var det 13000 første prøven, så få legen din til å være helt sikker på at det er riktig det han leser. Masse lykke til, skal krysse fingrene mine for deg. Håper det ordner seg til det positive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Slenger meg på i denne gruppen jeg:) Fant ut 30. januar at jeg var gravid. Tok en billigtest som testet svakt positvt, og senere på dagen testet jeg med CB digital som viste GRAVID 2-3 uker. Har regnet ut at terminen blir 5. oktober! :) Er nå i uke 6+0!

Jeg er 23 år gammel (blir 24 nå i februar). Sluttet med p-piller i august og dette er første gang jeg er gravid!! Veldig spennende, og jeg tror liksom ikke helt på at jeg virkelig er gravid! Bor et stykke utenfør Gjøvik:)

Har lest gjennom alle innleggene i oktober 2014 babyene, og det er veldig spennende og høre om alle erfaringer og opplevelser:)

Endret av Skogsjenta90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har fått svar på første blodprøven som ble tatt på mandag, og det er ganske lavt synes jeg. Hcg lå på litt over 2.200. Har laget meg min egen lille tabell på en eventuell stigning med dobling av verdier fra ca da egget festet seg til mandag 3.feb (hehe nerd much ;) ). Dette er egentlig mest for å roe meg selv ned og prøve å tenke positivt.. Får vel svar på blodprøven som ble tatt i dag på fredag (altså i morgen). Huff er nervøs jeg... :(

 

Min lille håpefulle tabell ;)

14.jan - hcg 2

16.jan - hcg 4

18.jan - hcg 8

20.jan - hcg 16

22.jan - hcg 32

24.jan - hcg 64

26.jan - hcg 128

28.jan - hcg 256

30.jan - hcg 512

1.feb - hcg 1024

3.feb - hcg 2048

Legen ringte meg nå nettopp og han var heller ikke særlig positiv dessverre :( Så vi har en avtale om å vente på resultatet i morgen, så ringer han meg og vi diskuterer videre hva som skjer. Tror jeg dropper trening i dag og bare drar hjem og griner litt jeg  :grine:  :grine:  :grine:  #synes#synd#på#seg#selv ;)

 

Huff nei ta ikke sorgene på forskudd, men ja dropp treningen og heller slapp litt av heime! *krysser fingra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offameg :( :( hvor langt er du på vei nå, 6+2? Håper nivået har doblet seg! Jeg tok hcg da jeg var 7 +0 forrige gang og den var på 13000 (mens gyn mente embroet tilsvarte slutten av uke 5. To dager senere var den på 16000, og da skjønte jeg at det gikk gale. However, gyn leste mitt resultat feil. Hun rodde det stod 1300 men så var det 13000 første prøven, så få legen din til å være helt sikker på at det er riktig det han leser. Masse lykke til, skal krysse fingrene mine for deg. Håper det ordner seg til det positive :)

Er 6+3 i dag. Hvis jeg skal være helt ærlig med meg selv så kjennes det ut som om det har gått galt, har så og si ingen symptomer (kun litt oppblåst mage) :( Håper bare at det kommer ut av seg selv. Hvis ikke kommer jeg til å kreve utskrapning (NEKTER å ta cytotec igjen). Takk for lykkeønskninger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...