Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!


lillelura *GRAVID*

Anbefalte innlegg

Her har ihvertfall kvalmen kommet... Ligger rett ut om dagene! Og ikke tåler jeg synet av kjøkkenet før jeg brekker meg og må på do :-/ håper ikke dette varer så alt for lenge..!

Som nevnt tidligere i tråden her, så er stikkinger og slikt helt normalt, livmora strekker seg og jeg har hatt så vondt at jeg var sikker på at jeg skulle spontanabortere hver sekund, men viste seg bare ut til at det er rivningsarbeid inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har ihvertfall kvalmen kommet... Ligger rett ut om dagene! Og ikke tåler jeg synet av kjøkkenet før jeg brekker meg og må på do :-/ håper ikke dette varer så alt for lenge..!

Som nevnt tidligere i tråden her, så er stikkinger og slikt helt normalt, livmora strekker seg og jeg har hatt så vondt at jeg var sikker på at jeg skulle spontanabortere hver sekund, men viste seg bare ut til at det er rivningsarbeid inni der :)

Godt å høre at det er helt normalt!! Også om det blir mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på jobb igjen i dag etter å ha vært permittert i januar, og er så trøtt! Vært våken siden 0415 og har sovet elendig i natt! Svettet og vært tissetrengt. Hehe. Måtte kjøre kjæresten på heliporten siden han sku offshore. Var på jobb 0610 så kl 1410 er jeg out of here! Håper for guds skyld at jeg ikke blir kvalm eller dårlig før etter 8+2. Har nemlig ikke rett på sykemelding eller egenmelding før det pga permitteringen. Tragisk! 4+5 i dag, og har vondt i ryggen. Hva vil fremtiden bringe? :) ha en flott dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken terminkalkulator bruker dere?

 

Jeg har prøvd ulike og har fått alt fra 29.9-4.10...  :P

 

Siden de fleste velger Babyverden sin, så følger jeg strømmen og lander på termindag 3. oktober  :smilorange:

Da er det bare å krysse fingre og tær at alt går som det skal fremover!

Noen som kan legge meg til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får termindato 11 okt. Legger noen meg til aswell?

 

Ingen konsentrasjon på jobb i dag, hardt å være tilbake. Glad det bare er litt over 2,5 time igjen. Hjem å spise, og sove en deilig time eller noe <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lite symptomer at jeg er litt nervøs :/ er 5+2 uker i dag, og har ikke kjent tegn til verken kvalme eller tretthet.. Har kun bittelitt ømme bryster og har hatt litt svake menssmerter den siste uken. Vet jo at jeg bare skal være glad hvis jeg slipper kvalmen, men blir nesten litt redd for at noe er galt, føler meg ikke gravid i det hele tatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i Oktober 2014

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*
2. April*jente, *Lykke**
3.Pion
4. K.Marie
5.
6. Hjartevenn
7. Kosmama
8.
9.
10. Sokkedyret, -Blåklokke-
11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85
12.
13.
14.
15. 1h11h1
16.MillaMol
17. Snelafel
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Endret av lillelura *GRAVID*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lite symptomer at jeg er litt nervøs :/ er 5+2 uker i dag, og har ikke kjent tegn til verken kvalme eller tretthet.. Har kun bittelitt ømme bryster og har hatt litt svake menssmerter den siste uken. Vet jo at jeg bare skal være glad hvis jeg slipper kvalmen, men blir nesten litt redd for at noe er galt, føler meg ikke gravid i det hele tatt :(

Ta det helt med ro :) Jeg har ikke hatt noen særlige plager bortsett fra trøtt og ømme pupper, før idag.. Idag fikk jeg kvalmen for fullt, og det er ikke spesielt gøy! Men skjønner poenget ditt, har vært litt nervøs jeg også, så hvis du ikke klarer slå deg til ro, ville jeg ringt til legen, og eventuelt bestilt tidlig UL for å få sjekket! :) Bedre med en gang for mye, enn en gang for lite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i Oktober 2014

 

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*

2. April*jente, *Lykke**

3.Pion

4. K.Marie

5.

6. Hjartevenn

7. Kosmama

8.

9.

10. Sokkedyret, -Blåklokke-

11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85

12.

13.

14.

15. 1h11h1

16.

17. Snelafel

18.

19

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Lyst å legge meg til her på dato 16okt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lite symptomer at jeg er litt nervøs :/ er 5+2 uker i dag, og har ikke kjent tegn til verken kvalme eller tretthet.. Har kun bittelitt ømme bryster og har hatt litt svake menssmerter den siste uken. Vet jo at jeg bare skal være glad hvis jeg slipper kvalmen, men blir nesten litt redd for at noe er galt, føler meg ikke gravid i det hele tatt :(

Forstår deg veldig godt! Har ikke så mye symptomer jeg heller. Ble nervøs bare fordi jeg ikke var oppe og tisset i natt (har vært oppe hver natt kl 5 hele denne uken).

Det går nok helt fint! Plutselig får du masse plagsomme symptomer og savner denne tiden her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg nå fremstår som den ikke fulgt så skarpe kniven i skuffen, men hvordan ser jeg galleriet til folk? Har iPhone og føler den er fryktelig annerledes enn på pc'n! Kommer bare inn i sånne generelle gallerier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i Oktober 2014

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*
2. April*jente, *Lykke**
3.Pion, Ocean™

4. K.Marie

5.
6. Hjartevenn
7. Kosmama
8.
9.
10. Sokkedyret, -Blåklokke-
11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85
12.
13.
14.
15. 1h11h1
16. MillaMol
17. Snelafel
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ocean: hvis du scroller helt ned på siden her, finner du en knapp hvor det står "full versjon" da blir det likt som på pc. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i Oktober 2014

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*
2. April*jente, *Lykke**
3.Pion, Ocean™

4. K.Marie

6. Hjartevenn
7. Kosmama
10. Sokkedyret, -Blåklokke-
11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85
15. 1h11h1
16. MillaMol, Syrin84
17. Snelafel
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fantastisk å flytte fra "bli gravid" til "1 trimester"..

Herregud, tenk vi er gravide, i 1 trimester, med termin i oktober.. Det går helt i snurr for meg :P

 

 

Jeg er 29, sambo er 26år. Jeg har en jente på 6 år fra et tidligere forhold, dette er hans første barn. Det tok 6 pp før spiren satt. I dag tok jeg en digital som sa "gravid", og 1 time senere bar det avgårde på aftenvakt. Kan tro det er deilig å komme hjem for å runde google. Lurer på så mye, har nesten glemt ALT :o

 

Eneste symptomene jeg har er litt stikking, kjennes ut som det er i livmorhalsområdet. Og litt kvalme (allerede).. Var utrolig dårlig 3 første mnd i forrige svangerskap. Håper det ikke blir slik nå.

 

 

Skal bli kjekt å henge her sammen med dere :) Har lest igjennom hele tråden:P

 

9vaz.jpg

Endret av Syrin84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! :) ja, her har jeg vært kvalm i HELE dag.. Klarer ikke gå forbi kjøkkenet en gang uten å brekke meg, så heldigvis har samboern vært en helt for meg idag, og laget alt jeg ville ha, selv om det ikke ble så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kontroll fastsatt :smilorange: dato 24mars da bærer det avgårde til legen, utrolig spennende.

Trodde man hadde førstekontroll uke 5-6 jeg men tok grundig feil der gitt...

Gleder oss veldig! Litt rart å ha ventet på dette i 3mnd og nå er plutselig alt realitet!! Glede!! :hjertesmil:  :duskedame:

Gratulera til alle her inne  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i Oktober 2014

 

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*

2. April*jente, *Lykke**

3.Pion, Ocean™

4. K.Marie, "KlaraKu"

6. Hjartevenn

7. Kosmama

10. Sokkedyret, -Blåklokke-

11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85

15. 1h11h1

16. MillaMol, Syrin84

17. Snelafel

 

 

 

Anonymous poster hash: a7032...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er bare nødt til å skryte av den herlige samboeren min! Han har vært så fantastisk de siste dagene når jeg har lagt rett ut og spydd og vært helt i ræva form! Vasket og ryddet hele leiligheten, laget det jeg har hatt lyst på av mat, og handlet inn.. :hjerter_rundt:  Blir så rørt jeg! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og har jeg merket litt ekstra omsorg de siste dagene :-) Han synes jo bare at det er kjempe stas at jeg er dårlig - for det er jo faktisk positivt, selvom det er vanskelig å huske på. Heldigvis går det jo over etterhvert :-)

Endret av Hjartevenn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er i nordsjøen :-( men han snakket faktisk til magen før han dro *hihi* synes det var skjønt, og glad han klarer å glede seg fra starten av selv om de 2 andre graviditetene ikke ble noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...