Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!


lillelura *GRAVID*

Anbefalte innlegg

Takk!

Hvilke uker leser dere på underveis i svangerskapet? Altformamma.no viser meg en uke lenger enn hva jeg er, når jeg var 10+0 viste den meg mors kropp og barnets utvikling for uke 11. Mens andre sider viser uke 11 når jeg er 11+0 ? 

 

Beklager mye spørsmål, men vil prøve å lære meg så mye som mulig.. hihi..



Anonymous poster hash: 49a69...467
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går helt fint! Slet med det samme selv. Man må først finne ut hva appen viser deg! Absolutt flest apper viser det som skjer i løpet av den nye uken du er. Så i ditt tilfelle hvor du er 11+0 og 11 fullgåtte, er du jo i din 12 uke. Da viser mange apper hva som vil skje med din baby i løpet av denne 12 uke. Så det som står på appen er ferdig utviklet i slutten av den nye uken. Om du skjønte mer da?

 

 

 

Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fint! Slet med det samme selv. Man må først finne ut hva appen viser deg! Absolutt flest apper viser det som skjer i løpet av den nye uken du er. Så i ditt tilfelle hvor du er 11+0 og 11 fullgåtte, er du jo i din 12 uke. Da viser mange apper hva som vil skje med din baby i løpet av denne 12 uke. Så det som står på appen er ferdig utviklet i slutten av den nye uken. Om du skjønte mer da?

 

 

 

Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Ja, Takk! Supert forklart!!

 

Anonymous poster hash: 49a69...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...