Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!


lillelura *GRAVID*

Anbefalte innlegg

Da var vi på UL og alt var bra med mini! Bildene ble ikke så fine, men det viktigste var at alt var bra med mini :) har endelig bestemt meg for hvordan jeg skal si det - kan skrive det her i etterkant, sånn i tilfelle noen av de her innom her også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått ul, FrøkenUgla!! Gleder meg til å lese hvordan u avslørte nyheten ;-))

 

Anonymous poster hash: f99c9...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg avsløre hvordan jeg fortalte det, siden jeg hadde besøk av jentene i går :) Vi i jentegjengen er i den rette alderen nå og vi snakker jo om baby inni mellom. Det har jo blitt mye nå i det siste siden ene av jentene venter baby i mai. I stedet for å gjøre så mye ut av det, så tenkte jeg at jeg ville avsløre det i en setting det passet. Sist gsng vi møttes (da var jeg gravid), da kom jo spørsmålet om når jeg tenkte på å få barn, og kom det spørsmålet i går tenkte jeg bare å svare " i oktober".

 

Nå kom ikke det spørsmålet, men jeg fikk et annet spørsmål om jeg kjente presset nå når en svoger og konen venter baby på høsten, så svarte jeg bare: "jeg kjenner presset såpass at vi har noe å glede oss til i oktober". Og alle bare hylte og ble glade - så det var min måte å det det på :) det var jo absolutt ikke det svaret hun forventet å få, så da var det veldig gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da :) Jeg har ikke tenkt å si det helt enda men gleder meg til den dag kommer :)

Var på besøk idag og der var det en søt liten 3 måneder gammel jente :) Så utrolig herlig og jeg smeltet helt.

Gleder meg til det er min tur :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! 10+1 i dag og kvalmen begynner endelig å slippe taket. Fortsatt usannsynlig trøtt, men det vil kanskje gi seg snart det også? Andre som merker bedring i kvalme osv? Utrolig gøy å være i uke 11, snart over kneika. UL overstått og alt bra. Ny UL om nøyaktig to uker, da med medisinsk sjekk hos spes i fosterdiagnostikk. Gleder meg!

 

Anonymous poster hash: cfd9f...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 12+3 i dag, og termin 13 oktober :) Jeg merket faktisk bedring i trettheten i slutten av uke 11, helt fantastisk å ikke føle seg dødssyk lenger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått time til den ordinære ul når jeg er 18 uker på vei :) Lenge å vente men jeg kjenner at jeg gleder meg. Ting ble plutselig så "ekte" hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kjapp oppdatering herfra. 12 fullgåtte i dag (oh joy!) og endelig er den i' store dagen her - første (tidlig) ul, bare for å se at alt ser ok ut. Spennende :)

 

Ellers er formen betraktelig bedre. Kjennes ut som at jeg endelig kan leve livet mitt igjen. Utrolig deilig! Håper det er bra med alle her! Ha en finfin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med folk? :) jeg er 12+6 i dag og hadde håpet at spyingen gav seg snart... Men neida, i går morges var på det pån igjen! Sliter virkelig med å få i meg frukost om morningen...

 

Krysser fingrene for at det går bedre etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kvalmen stort sett gitt seg helt, så ble bare i 2 uker! Nå er jeg bare kvalm om morgenen når jeg er sulten!

Ellers så er det bekkenløsningen som tar store deler av dagen. Mye smerter :(

 

Men eller så går det fint =) Deilig å kunne fortelle det til folk nå, når det faller seg naturlig! Prøver å vente til uke 12, men nå som nærmeste familie vet det, så gjør det ikke noe om det kommer ut =)

 

Er 10+3 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+5. Formen har tatt seg litt opp, men er likevel ikke mye som skal til for å slite meg ut!

Litt tunge dager, jeg er litt lei meg, uten egentlig å vite hvorfor. Hormonell ut av en annen verden. Har en helt super samboer som daglig får gjennomgå, hadde aldri trodd han var så tålmodig med meg (!).

 

Vi skulle egentlig fortelle nyheten til familie og nære venner i forrige uke (etter UL), men jeg orker bare ikke. Håper det snart får over. Dagene går liksom litt raskere når man er litt ivrig :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på ultralyd og sett en sprell levende liten tass med ti fingre og ti tær. Tilsynelatende en frisk og fin baby, som legen trodde var en liten gutt. Ble flyttet litt frem og er med dette 12+5. Fantastisk følelse å se det lille underet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har kvalmen stort sett gitt seg helt, så ble bare i 2 uker! Nå er jeg bare kvalm om morgenen når jeg er sulten!

Ellers så er det bekkenløsningen som tar store deler av dagen. Mye smerter :(

 

Men eller så går det fint =) Deilig å kunne fortelle det til folk nå, når det faller seg naturlig! Prøver å vente til uke 12, men nå som nærmeste familie vet det, så gjør det ikke noe om det kommer ut =)

 

Er 10+3 idag.

Har du fått bekkenløsning allerede????

Jeg var plaget med det i første svangerskapet mitt, håper jeg ikke får det i dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her har kvalmen stort sett gitt seg helt, så ble bare i 2 uker! Nå er jeg bare kvalm om morgenen når jeg er sulten!

Ellers så er det bekkenløsningen som tar store deler av dagen. Mye smerter :(

 

Men eller så går det fint =) Deilig å kunne fortelle det til folk nå, når det faller seg naturlig! Prøver å vente til uke 12, men nå som nærmeste familie vet det, så gjør det ikke noe om det kommer ut =)

 

Er 10+3 idag.

Har du fått bekkenløsning allerede????

Jeg var plaget med det i første svangerskapet mitt, håper jeg ikke får det i dette :(

 

Ja, fikk påvist tidlig bekkenløsning i uke 8 var det vel... :( Alle får jo bekkenløsning til en viss grad, de fleste får det på slutten av svangerskapet, men noen er uheldige å få det tidlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen er jeg 12 +. Men det er ikke før jeg er 13+ at jeg er over de kritiske 12 ukene. Ikke sant?

 

Anonymous poster hash: ae45c...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen er jeg 12 +. Men det er ikke før jeg er 13+ at jeg er over de kritiske 12 ukene. Ikke sant?

 

Anonymous poster hash: ae45c...4b3

Du er nå startet på uke 13. Dine 12 uker er fullgåtte! Hvis ikke jeg har misforstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Endelig er jeg gravid! Jeg er kun 19 år men har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske og min samboer og jeg har prøvd i et par år! Nå venter vi en ligen baby i oktober og jeg er nå 12+2 dager på vei :-) gleder oss stort og jeg har sendt forespørsel om å bli medlem i facebook gruppa da jeg er mer aktiv på facebook enn på forumer :-)

Igår opplevde jeg foresten noe av det merkeligste noengang!

Plutselig var Diplom-is reklamen utrolig festlig da gutten hele tiden ga isen sin til de triste utenfor.. Men plutselig mistet han den isen han hadde i hånden og jeg begynte å skikkelig gråte! Flere her som er veldig følsomme? ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg er uke 12+1 idag med nr 2. Litt sein å slenge meg med, men har ikke villet lese så mye på forum og sånn tidligere da jeg ikke hadde så lyst å bli stresset. Føler meg litt mer rolig nå som de første 12 ukene er over. Hvem var det man kunne kontakte for å bli med i facebook-gruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg er 11+0 nå, sier jeg da at jeg er 12 uker på vei? Trenger visst å få det inn med t-skje :P



Anonymous poster hash: 49a69...467
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du er 11 uker på vei, men at du er i den tolvte uken. Men du er ikke 12 uker på vei enda, om du skjønte forskjellen?

 

Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du er 11 uker på vei, men at du er i den tolvte uken. Men du er ikke 12 uker på vei enda, om du skjønte forskjellen?

 

Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Skjønner :) Takk! Så man er over de "magiske tolv" etter 12 fullgåtte uker? Altså 12+6 + ? :)

 

Anonymous poster hash: 49a69...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 11+0 er du 11 fullgåtte, når du er 12+0 er du 12 fullgåtte og over de magiske 12 ukene :-)

 

Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...