Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!


lillelura *GRAVID*

Anbefalte innlegg

Synes ikke det er så rart Mamsen! Hvis du har mistet fler ganger og er så redd for å miste igjen så vil en jo beskytte seg selv så mye som mulig. Det gjør jo ingenting at du ikke har sagt det til legen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for støtten Sokkedyret :) Har bare mistet èn gang, men den ene gangen var nok og har satt en liten støkk i meg. Har fått ny time til legen om 3 uker, så om jeg ikke har sagt det før den tid så SKAL jeg si det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det blitt oprettet en hemmelig gruppe på face for de som vil bli med  håper så mange som mulig har lyst til å samles der  kontakt nette.ra eller kristin92 på pm her så legger vi dere inn på gruppen på face  Hjertlig velkommen er dere alle Oktobermammaer 2014 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det min tur til å slenge meg på oktober2014babyene..

Tok test i dag og er i følge clearblue digital 2-3 uker på vei. Foreløpig termin er 21 oktober. Ennå i sjokk da lillesnuppa mi bare er 6 måneder men kjenner at gleden kommer sigende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører visst til her jeg også, termin 27.oktober

Var ikke planlagt, men etter det første "sjokket" er over begynner jeg å kjenne at det egentlig er helt OK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.oktober her 💗

Litt rart for det er akuratt samme termindsto jeg hadde da jeg fikk forrige for 10 år siden, hvordan er det mulig.?

Hun kom 4 uker før tiden da, så mulig denne også kommer før.?

 

Men nå sksl jeg ikke håpe fortidlig her etter 3 Ma og utallige SA de siste 5 årene...

Så blir rart om dette klaffer siden det er snart 10 år siden sist.

Ønske var jo å få de tettere, så vi startet da hun var 4 år, og se hvor vi er nå 5 år etter, så alt blir ikke slik man tror eller planlegger.

 

Lykke til alle dere andre med spire💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye :-)

Håper den sitter denne gangen Joha99. Kan ikke forstå hvordan folk klarer å prøve i flere år. Det er jo så slitsomt! Jeg syntes 9 måneder med prøving var mer enn nok. Synes det skal være deres tur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en flaske smoothie for jeg tenkte at det var jo greit til frokost. Det var veldig greit på vei ned men det var helt jævlig på returen!! Anbefales ikke. Fysj! Nå får mannen drikke opp resten av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på innvendig UL etter at fastlegen mistenkte MA! Heldigvis tok fastlegen feil, og vi kunne se et bankende lite hjerte!:)) Han målte fosteret til å være 8 uker, og det stemmer med det jeg har regnet ut også! Jeg er i følge mine beregninger 8+4 i dag, og krysser fingrene for at dette skal fortsette å gå bra!:) Ble så lettet og glad da jeg egentlig var forberedt på at dette ikke gikk bra etter blødninger 3-4 ganger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lurt på om jeg skal våge å melde meg inn her, men nå tar jeg sjansen :-)

Jeg er endelig gravid med barn nr to, 5+4 i dag. Termin 25. oktober.

 

Vi har en gutt på 3,5 år. Ble da gravid på 7. prøverørsforsøk. Nå er jeg blitt gravid etter vårt 5. forsøk etter at han ble født. Jeg er kjempeglad og veldig redd for at det skal gå galt... Ble gravid i oktober også, men mistet da før uke 5.

 

Har målt hcg og det stiger fint, men det gjorde det da jeg mistet i oktober også. Nå venter vi i spenning på tidlig UL om vel to uker.

 

Pga omstendighetene er foreldrene våre og min nærmeste sjef informert. I dag skal vi fortelle det til et av søsknene våre.

 

Jeg venter litt med å melde meg inn i fb-gruppe, men kan forhåpentligvis gjøre det etter ul.

 

Det er trist å høre om dere som har mistet! Håper det ikke skjer med flere i denne gruppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på innvendig UL etter at fastlegen mistenkte MA! Heldigvis tok fastlegen feil, og vi kunne se et bankende lite hjerte!:)) Han målte fosteret til å være 8 uker, og det stemmer med det jeg har regnet ut også! Jeg er i følge mine beregninger 8+4 i dag, og krysser fingrene for at dette skal fortsette å gå bra!:) Ble så lettet og glad da jeg egentlig var forberedt på at dette ikke gikk bra etter blødninger 3-4 ganger!!

Så bra =D Håper alt fortsetter å hå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på om jeg skal våge å melde meg inn her, men nå tar jeg sjansen :-)

Jeg er endelig gravid med barn nr to, 5+4 i dag. Termin 25. oktober.

 

Vi har en gutt på 3,5 år. Ble da gravid på 7. prøverørsforsøk. Nå er jeg blitt gravid etter vårt 5. forsøk etter at han ble født. Jeg er kjempeglad og veldig redd for at det skal gå galt... Ble gravid i oktober også, men mistet da før uke 5.

 

Har målt hcg og det stiger fint, men det gjorde det da jeg mistet i oktober også. Nå venter vi i spenning på tidlig UL om vel to uker.

 

Pga omstendighetene er foreldrene våre og min nærmeste sjef informert. I dag skal vi fortelle det til et av søsknene våre.

 

Jeg venter litt med å melde meg inn i fb-gruppe, men kan forhåpentligvis gjøre det etter ul.

 

Det er trist å høre om dere som har mistet! Håper det ikke skjer med flere i denne gruppen :-)

Velkommen :-) Håper alt går rette veien denne gangen! Synes dere fortjener det etter så mye innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så slitsomt å ikke kunne fortelle om graviditeten når en er så mye dårlig!

Vil så gjerne kunne fortelle på jobb hvorfor jeg kommer på jobb i 10 tiden hver dag (fordi jeg ligger hjemme og spyr og er 30% sykemeldt). Vil også kunne si at jeg klarer ikke å få gjort alt fordi det blir korte dager og jeg er så dårlig at ting går litt sakte. Ingen som har spurt noe enda om hvorfor jeg kommer sent hver dag men det kommer vel etterhvert. Vet ikke hva jeg skal si...

Vil også kunne fortelle familie og venner hvorfor de ikke ser så mye til meg for tiden. Det er jo også fordi jeg bare ligger hjemme og er dårlig. Hadde alle visst det kunne jeg nok vært mer med folk og. Nå holder jeg meg litt for meg selv for å ikke avsløre noe... Er slitsomt dette her!

2 uker igjen til vi skal fortelle våre foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også, bedre sent enn aldri  :)  Er nå 8+5, termin mellom 30.sept-4.okt en plass, men de fleste beregningene sier 1.okt! Skal på tidlig UL onsdag 26/2, da er jeg 9+0. Av ingen spesiell grunn, kun min egen nyskjerrighet. Har ikke fortalt det til noen enda, men skal fortelle det til de kommende besteforeldrene etter UL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh, tiden mot UL går så seint 😝 Har så lyst å fortelle det til folk, men det er jo vanskelig :( Vil jo ikke si så mye enda hvis det *bankibordet* går galt... Også går ukene så sent!

 

Har ikke spydd så mye siden forrige uke, men er skikkelig uggen hver dag, så matlysten er ikke noe særlig.... Har nesten gått ned en kilo siden forrige mandag :P (og det er egentlig bra, for jeg er overvektig). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i sengen og tør ikke stå opp for jeg vet at jeg kommer til å bli dårlig når jeg reiser meg... Mannen pleier å komme med frokost på sengen men han er bortreist... Haff. Det er en grunn til at en må være to for å bli gravid for det er absolutt best å være to når en er gravid og...

Må bare komme meg opp snart. Var ikke på jobb før 11 i går for jeg var så dårlig. Kan ikke bli like sen i dag. Heia heia!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokkedyret, har du prøvd å spise litt før du står opp? Ha noen knekkebrød eller noe liggende på nattbordet, så trenger du ikke røre deg engang før du spiser. En venninne sverget til det i hvert fall, og det gjorde susen for henne. (Hvis det er gammelt nytt får du bare ignorere meg. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg pleier spise før jeg står opp. Mannen pleier å lage mat til meg. Men det hjelper egentlig ikke noe... Er like dårlig uansett. Har nå vært kvalm i 2 uker. Orker ikke mer! Blir jo helt utslitt. Er bare kommet til tirsdag og jeg synes jobbuken aldri tar slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, synes så synd på dere som er så kvalme og dårlig!! Jeg er ikke kvalm, har heller ikke følt meg uggen. Men trøttebygene kommer og går. Kan sovne over alt, sikkert til og med på en fot ;-) Håper kvalmen deres gir seg snart!!!

Vi har fortalt det til mine svigers. Var på hytta sammen med dem forrige helg, og det er helt uvanlig at jeg ikke vil ha vin til maten ;-) Så da min svigerfar sa: Vil du ha vin?, i det han skulle til å skjenke meg, sa min samboer: Hun skal ha, så hun skal ikke ha.... hihi

De ble kjempe glade <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...