Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!


lillelura *GRAVID*

Anbefalte innlegg

Melder meg inn her jeg også. Er vårt første prøverørsforsøk så har ikke turt å melde meg inn før nå! I dag har vi vært på tidlig ultralyd og vi fikk sett et bankende hjerte<3 er 7+1 og termin 11.10.14. Fikk over 95% sjanse for at alt skulle gå fint :) wohoo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin i Oktober 2014

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*, Familiepå6!?, Mrs-impatient
2. April*jente, *Lykke**
3.Pion, Ocean™, Twinkel
4. K.Marie, "KlaraKu"
5. Skogsjenta90
6. Hjartevenn
7. Kosmama
8. Andrea2
10. Sokkedyret, -Blåklokke-
11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85, Solstråle:)
15. 1h11h1
16. MillaMol, Syrin84
17. Snelafel, Sirkus85
18. *flux*, LinnChristin
29. gamlebyen

Endret av Solstråle:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle nye!

 

Selv blir jeg aldri klok på dette styret!

Når har jeg tatt 3 hcg blodprøver der de lå på 11400, 16600 og 23500. Synes det er så rart at den kan stige så mye om jeg har mistet! Legen er skikkelig treg med å henvise meg til ul, føler han ikke tar meg helt på alvor. Og jeg vil ikke bruke 1500kr på ny privat ul!

Er det noen som har opplevd at hcget stiger, selvom man har mistet?

 

Alle på legekontoret(inkludert legen) sier at jeg har høye nok hcgverdier og at jeg er gravid. De har heller aldri hørt om at verdiene skal doble seg annenhverdag. Er ikke det sånn leger bør vite?

Endret av Twinkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*, Familiepå6!?, Mrs-impatient

2. April*jente, *Lykke**

3.Pion, Ocean™, Twinkel

4. K.Marie, "KlaraKu"

5. Skogsjenta90

6. Hjartevenn

7. Kosmama

8. Andrea2

10. Sokkedyret, -Blåklokke-

11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85, Solstråle:)

15. 1h11h1

16. MillaMol, Syrin84

17. Snelafel, Sirkus85

18. *flux*, LinnChristin, FrkGabbler

29. gamlebyen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*, Familiepå6!?, Mrs-impatient
2. April*jente, *Lykke**
3.Pion, Ocean™, Twinkel
4. K.Marie, "KlaraKu"
5. Skogsjenta90
6. Hjartevenn
7. Kosmama
8. Andrea2
10. Sokkedyret, -Blåklokke-
11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85, Solstråle:)
15. 1h11h1
16. MillaMol, Syrin84
17. Snelafel, Sirkus85
18. *fluxarrow-10x10.png*, LinnChristin, FrkGabbler

28. Bearplace
29. gamlebyen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Twinkel! Da jeg mistet første gangen steg hcg etter SA-en, men de steg ikke så mye som dine verdier gjør. Steg fra 86 til 110 på to dager. De fant aldri ut hvorfor.

 

Jeg har hatt en del menssmerter og stikkninger innimellom, men nå har jeg plutselig ikke kjent noe på tre dager. Er dette vanlig?? Blir stressa. Er i uke 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff i dag har jeg hatt for mye å gjøre på jobb og for liten tid til å spise! Rakk så vidt inn døren hjemme før jeg bare måtte løpe til doen. Ingenting kom opp, bare brekninger, så jeg har definetivt spist for lite i dag. Må ikke ha så travle dager på jobb! Men det er ikke så lett. Heldigvis (forhåpentligvis) rolig neste uke med vinterferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også! Er nå 5+2 uker på vei :)

Melder meg inn her jeg også! Er nå 5+2 uker på vei :) Har termin ca midten av oktober!

Endret av Meret'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg er 6+5 på vei, har hatt blødninger siden forrige onsdag, på fredag var jeg sikker på at det gikk galt da jeg blødde MASSE friskt og koagulert blod, blødde på lørdagen også men stopp på søndagen. Hadde tatt hcg testet den første blødningsdagen og på fredagen da styrtblødningene kom. Jeg var SIKKER på at dette hadde gått galt.. På tirsdagsmorgen ringte telefonen og det var legen som hadde gledelige nyheter om at HCG nivået mitt hadde fordoblet seg, men jeg fikk beskjed om å ta nye blodprøver. dette har jeg da gjort og HCG nivået har bare skytet opp og alt er normalt =) Venter på UL og har fortsatt litt spotting, tenkte bare dette ville muligens roe dere litt ned som har spottinger. Symptomene er der og jeg har termin da 13 oktober :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag på jobben før helg 😊 Skal bli godt å slappe av. Er dessverre alene hjemme i helgen og gruer meg litt til det. Blitt litt avhengig av mannen i det siste... Ser for meg at jeg plutselig sitter der alene og superhormonell. Men men. Får besøk av en venninne og skal fortelle den gledelige nyheten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har målt hcg på 6+0? Målte idag og onsdag, var dum nok til å spørre om onsdagens tall nå, uten å ha noe å sammenligne med ;) er 6500 innenfor normalverdien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også. Er vårt første prøverørsforsøk så har ikke turt å melde meg inn før nå! I dag har vi vært på tidlig ultralyd og vi fikk sett et bankende hjerte<3 er 7+1 og termin 11.10.14. Fikk over 95% sjanse for at alt skulle gå fint :) wohoo!

 Jeg har termin 10.10.2014, haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for meg etter at det lille hjertet i magen min har sluttet og slå...

Ønsker dere alle her inne masse lykke til fremover, og håper at det blir mange flotte oktoberbebiser!!

Endret av Pion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har målt hcg på 6+0? Målte idag og onsdag, var dum nok til å spørre om onsdagens tall nå, uten å ha noe å sammenligne med ;) er 6500 innenfor normalverdien?

 Veeeldig individuelt, er ikke tallene som er så viktig, men om det stiger eller synker. Jeg har veldig lavt, og er 6+6 men hcg på 1500 :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for meg etter at det lille hjertet i magen min har sluttet og slå...

Ønsker dere alle her inne masse lykke til fremover, og håper at det blir mange flotte oktoberbebiser!!

 :( Å nei :( Varm klem til deg <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med hodet i do og tenker at dette må bare gå bra. Jeg orker ikke gå gjennom alt dette til ingen nytte! Fosteret må bare holde fast og vokse og utvikle seg som det skal. Føler kroppen lager mer enn nok hormoner i hvert fall. Årh dette har vært en pyton dag! Vært kjempedårlig på jobb og følt meg helt fjern. Det må bare gå bra dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for meg etter at det lille hjertet i magen min har sluttet og slå...

Ønsker dere alle her inne masse lykke til fremover, og håper at det blir mange flotte oktoberbebiser!!

Uff...:/ klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for meg etter at det lille hjertet i magen min har sluttet og slå...

Ønsker dere alle her inne masse lykke til fremover, og håper at det blir mange flotte oktoberbebiser!!

Så trist Pion :( Håper vi ser deg på 1 semester snart igjen!

 

Klem fra Vestlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten og klemmer damer, det varmer virkelig!

 

Jeg ligger nå på sofaen med ømme pupper og superkvalme, det skal bli veldig godt å få alt overstått til mandag mrg. Det blir kirurgisk abort/narkose, så da kan jeg sove meg gjennom det værste uten for mye smerter... 

 

Det er min andre Ma, så jeg skal jo ikke klage slik sett. Det er jo ganske vanlig, og mange av dere her inne har nok hatt mange flere...men det føles likevel trist akkurat nå, takk gud for en herlig og støttende mann  :klem: 

Ja ja, så er det bare å klarne hodet og tankene, danse mot vår og prøve igjen... alle gode ting er tre?!

 

God helg til dere alle!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så fælt Pion!! Høres ut som en veldig tøff tid. Godt du har en god mann å støtte deg på. Håper alt ordner seg nå! Stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for meg etter at det lille hjertet i magen min har sluttet og slå...

Ønsker dere alle her inne masse lykke til fremover, og håper at det blir mange flotte oktoberbebiser!!

Trist å høre:-( lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist da Pion :( Sender deg en klem og ønsker deg lykke til  :)

Godt å høre at mannen din gir deg masse støtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten og klemmer damer, det varmer virkelig!

 

Jeg ligger nå på sofaen med ømme pupper og superkvalme, det skal bli veldig godt å få alt overstått til mandag mrg. Det blir kirurgisk abort/narkose, så da kan jeg sove meg gjennom det værste uten for mye smerter...

 

Det er min andre Ma, så jeg skal jo ikke klage slik sett. Det er jo ganske vanlig, og mange av dere her inne har nok hatt mange flere...men det føles likevel trist akkurat nå, takk gud for en herlig og støttende mann :klem:

 

Ja ja, så er det bare å klarne hodet og tankene, danse mot vår og prøve igjen... alle gode ting er tre?!

 

God helg til dere alle!

 

Sender deg en god klem! Håper at du snart er å se her inne igjen, og at alt går bra på mandag.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en innrømmelse å komme med, egentlig så er jeg litt flau over det også, men jeg var hos legen idag (ikke svangerskapsrelatert) og jeg turte ikke å si at jeg er blitt gravid igjen!

Jeg er så redd og nesten sikker på at jeg kommer til å miste igjen, så jeg turte ikke å si noe til legen min. Der og da så tenkte jeg at jeg ikke ville gi meg selv for store forhåpninger og glede ved å bestille første svangerskapskontroll.. Jeg er ikke mer enn 5+2 så er lenge til første kontroll kommer til å være, men jeg tør ikke. Jeg er rar og fullstendig klar over det :blush:

Endret av Mamsen vil ha nr2!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...