Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

Jeg har nå litt troen på oss alle mars jentene som er igjen nå jeg :) jeg er på rgd 4 nå, føles som en evighet til testdag og gruer meg til neste uke, som blir mange milepæler, spesielt rgd 10 og utover siden det er da jeg har startet å blø tidligere.... Men den tid den sorg, jeg har troen på oss jeg og håper virkelig vi alle ender opp med gravidmager :)

 

Synes det er slitsomt å være hormontroll forresten, alle får gjennomgå i huset her ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ja, Opp vi blir rugere sammen igjen:-) når har du testdato? Er veldig fornøyd med resultatet. Det er det beste jeg har hatt. Av de 9 eggene jeg fikk ut var 2 umodene så 6 av 7 ble befruktet. God rate vil jeg si.

Wow, det et jo helt fantastisk! Håper du får noen på frys nå! Veldig bra rating altså! Mine pleier ikke være så bra, og heller aldri noen på frys, men er fornøyd så lenge det dukker opp et bra firedelt egg :) det har det heldigvis alltid gjort. Hvor mange forsøk har du vært gjennom nå? Jeg er på mitt 4. Har testdato 4 april, men mulig jeg tester noen dager før, er jo 15 dager siden innsett og på riksen hadde de bare 12 dager! Får se hvordan "spiriten" er når det nærmer seg og om jeg tester før ;) tror jeg kommer til å teste rundt rg 12, men får se :)

Håper det blir noen på frys. Det har aldri skjedd meg før. Det begynner å bli en del forsøk på meg også. Har vært igjennom 6 uttak og og det blir 5 innsettet i morgen. Har også vært igjennom et avbrutt forsøk. etter jeg har gått fra offentlig til privat forsøk har jeg byttet medisiner som gir bedre eggkvalitet. jeg har ikke hatt noen forsøk de siste 6 mnd nå da jeg har slitt med en blodcyste som dukket opp etter forrige runde. nå får vi satse på at vi har vært igjennom nok forsøk og får desemberbarn :-) Jeg tenker jeg starter å teste på rugedag 10 denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, Opp vi blir rugere sammen igjen:-) når har du testdato? Er veldig fornøyd med resultatet. Det er det beste jeg har hatt. Av de 9 eggene jeg fikk ut var 2 umodene så 6 av 7 ble befruktet. God rate vil jeg si.

Er det lov å si at jeg er misunnelig uten at jeg er et troll? Ender som regel med ett egg som kan settes inn., men sist gang var alle foliklene tomme. Har uttak imorgen så det blir spennende å se hva de finner og får ut. Masse lykke til :)

Det pleier ikke være så bra. Alltid hatt dårlige resultater tidligere. til og med hatt en runde hvor ingen egg ble befruktet. blir spennende å høre hvor mange egg du får i morgen. Lykke til :-) hold oss oppdatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virkelig på tide du får positiv test nå Vizzy - inn i lykkeland m deg :) ! Heier på deg ! Ja husker du fikk den dumme cysten, utrolig frustrerende å få det og få full stopp i prøvingen, men nå er du endelig igang igjen! Lykke til på innsett idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til idag Vizzy!!

 

Jeg må forøvrig fortelle om drømmen jeg hadde i natt, våknet av at jeg strigråt, sånn skikkelig....

 

Iallefall så skulle vi inn på en UL av en eller annen grunn, vi hadde fått en ny klinikk, fertilitetsklinikken av alle :skratte:  Kom inn der og fikk servert kaffe og kaker, så etter en stund ble vi bedt om å komme inn på et slags kontor med en stor skjerm. Så kom det en lege ut og slo på denne store skjermen og viste bilder av ett egg og kunne fortelle at det var bare ett egg som hadde overlevd mens det andre hadde delt seg litt rart, så da var det bare ett igjen. Så kom jeg på at det var eggene mine, som er på frys han hadde tatt opp og tint, å gud som jeg gråt og hyla til denne legemannen!! Enn å tine opp eggene mine når jeg allerede hadde vært på innsett... haha... meget trist var det og jeg gråt lenge etter at jeg våkna :o

 

Blir litt rar av disse forsøkene, gråt forøvrig av parseremonien på paradise hotel i går, hahahaha!!! flaut!!

 

Håper alle har en fin dag og har planer om en fin helg, jeg skal skrive bachelor både idag og i morgen, heldige meg  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste sprøyte med menopur er satt for denne gang :-D hurra!! Kun to sprøyter igjen å sette dette forsøket. En orgalutran imorgen tidlig og eggløsningssprøyten imorgen kveld :-D

 

Jeg gruer meg mer og mer til uttak! :-(

 

Hvordan går det med dere andre? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste sprøyte med menopur er satt for denne gang :-D hurra!! Kun to sprøyter igjen å sette dette forsøket. En orgalutran imorgen tidlig og eggløsningssprøyten imorgen kveld :-D

 

Jeg gruer meg mer og mer til uttak! :-(

 

Hvordan går det med dere andre? :-)

 Så spennende!! Hvorfor skal du ikke sette menopur i morgen tidlig også? Jeg bare spør, det blir jo gjort så forskjellig over alt :)

 

Håper uttak går bra, har du vært gjennom det før?

 

Jeg er på Rgd 5 gitt.. spennende tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig ruger igjen. Fikk satt inn 2 egg av super kvalitet. Fikk et egg på frys også :-) legene var så positive i dag at det var nesten ikke til å tro.:-)

 

Opp: vi har samme testdato :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha må humre litt av drømmen din mam&mam, man drømmer mye rart, og godt det bare var en drøm :)

 

Kult Vizzy! Så flott du har fått et på frys også! Gir håp for oss andre det som aldri har fått det :) plutselig kommer det et bra forsøk :) denne gangen bør det sitte altså! Begge to om du vil ! :D ! Så gøy vi har lik testdato også, men jeg fikk jo en litt sen en, 15 dager etter innsett,så det er meget mulig jeg tester et par dager før altså. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også til å teste før, Opp. Tenkte å starte teste rugedag 9 eller 10. Skulle det bli 2 mirakler son kommer i desember så blir det bare morro :-)

 

Poca hvordan gikk det på uttak i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Siste sprøyte med menopur er satt for denne gang :-D hurra!! Kun to sprøyter igjen å sette dette forsøket. En orgalutran imorgen tidlig og eggløsningssprøyten imorgen kveld :-D

 

Jeg gruer meg mer og mer til uttak! :-(

 

Hvordan går det med dere andre? :-)

Så spennende!! Hvorfor skal du ikke sette menopur i morgen tidlig også? Jeg bare spør, det blir jo gjort så forskjellig over alt :)

 

Håper uttak går bra, har du vært gjennom det før?

 

Jeg er på Rgd 5 gitt.. spennende tider...

Jeg vet egentlig ikke hvorfor? Var bare den beskjeden jeg fikk fra klinikken når jeg var på ul på onsdag.

 

Nei det blir mitt første uttak, så jeg er super spent og nervøs på resultatet!

 

Ååh! Håper du om noen dager sitter med positiv test :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var det da på tide med UL runde 2 for å sjekke om når det evt blir uttak. Fikk beskjed om at det blir uttak nå på onsdag. Nå krysser jeg absolutt alt jeg kan for at det skal klaffe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj jeg sover så dårlig om nettene de siste 4 dagene, og har til og med hatt leamus på øyet i 3 dager! Blir redd for at det skal ha noe å si, at jeg er såpass stresset! Og idag og imrg er det gravid og baby bonanza / familieselskap, så da blir det mye gravid og babyprat. Blir helt stressa og lei meg over det, gruer meg skikkelig, men kan ikke bare droppe å gå, ene er bursdagsfeiring til mannen min. Den andre er søsteren min og jeg har avlyst såååå mange ganger allerede! :( så trist at det har blitt sånn. Har bare lyst til å sette meg ned og hylgrine!

Endret av Opp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennanes, når har du uttak da?? :))

Meg du spør? :-)

Jeg har hvertfall uttak på mandag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så spennanes, når har du uttak da?? :))

Meg du spør? :-)

Jeg har hvertfall uttak på mandag :-D

 

Ja, var deg jeg spurte :) Går ikke å sitere via mobil visstnok!!

Lykke til på mandag, alltid spennende med uttak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Nå skjer det mye her:)

Var på uttak igår og det ble noen egg gitt! To ble befruktet så får vi se om de har delt seg til imorgen tidlig.

Hvis ett av de klarer seg så blir det innsett. Krysser fingrene.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooi så spennnde allesammen!!! :)) lykke til med testing i morgen jenta, og innsett til deg poca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var det da på tide med UL runde 2 for å sjekke om når det evt blir uttak. Fikk beskjed om at det blir uttak nå på onsdag. Nå krysser jeg absolutt alt jeg kan for at det skal klaffe :D

Var også på UL nr 2 og fikk forespeilet uttak onsdag...! Mistet av en eller annen grunn litt spirit på forrige UL; ble vel nervøs for alt som kommer.

 

Hva slags medisiner er du på? Og kjenner du noen bivirkninger? Her er det Puregon+Orgalutran kl 22 om kvelden som gjelder. Bortsett fra manglende humør akkurat nå, merker jeg ikke så mye.

 

Krysser fingrene for oss og resten av gjengen her inne...!! Som en skriver: mye action på tråden. Det er gøy!! Da er jeg ikke så "alene" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...