Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har vi vært på innsett, overstimulert som jeg trodde men fikk satt inn et helt supert 8 delt embryo :) 2 på frys, juhuuuu!!! Disse også 8 delt :) vi er lykkelige som få!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra ! Så flott m innsett og hele to på frys, t.o.m 8 delt :) det lover veldig bra! :D gratulerer som ruger! Kun 1 milepæl igjen :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa!! Jeg er så glad!!! Nå er jeg bare spent på de neste 14 dagene å ikke minst hvordan det går med deg Opp :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken rugedag er jeg på i dag,når jeg satt inn egg den 12? Teller man med den dagen man sett inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske nyheter mam&mam  :smilorange: Lykke til med rugingen!

 

Her begynner prøvene å bli fine og sterke, men jeg kan liksom ikke tro på det helt. Når tar man egentlig ultralyden, uke 6 eller 7? Tenker hele tiden at det må være hcg sprøyten jeg fikk, men da ville det ikke blitt sterkere streker og jeg hadde blendahvite tester på slutten av forrige uke. Allikevel ligger tanken der  :sukk:

Skjønner godt at det tidligere ble etterlyst gruppen Gravide slitere. Har vært inne på 1. trimester for å kikke, men ender tilbake her.  :rolleyes:

 

Nå er jeg spent på deg Venke. Hvordan går det med rugingen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk krepsen!! Skjønne godt du blir i tvil sånn, men har du positiv test så er du gravid altså :) angående tidlig ul tror jeg den kan bli tatt så tidlig som i uke seks, hvis jeg ikke husker feil fra da min kjære var inne til sin første ul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg. Vært på uttak idag, ble 7 egg ut :) . Noen tomme follikler var det, men det var visst ganske normalt, har ikke hatt det før men ikke alle forsøk er helt like heller. Så da blir det bare å vente spent på telefonen imrg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger mam&mam :) Lykke til med skumletelefonen, Opp! Nervepirrende.. Heia krepsen!!

 

Selv var jeg på første ul i dag. Øker styrke på Puregon fra 133 til 175, starter på or...et-eller-annet i morgen og ny ul fredag. Plutselig går det veldig raskt!! Uttak til uka allerede?! Er kort regime så kort? På stikkedag 5 i dag. Iiiik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle. Får ikke fulgt så mye med her inne for tiden. Mange prosjekter for tiden. Deilig å ha andre ting å fokusere på i disse forsøkstider. Vil ønske alle lykke til, gratulerer til dere som har lyktes denne gangen, og trøsteklem til dere som ikke var så heldige denne gangen. Her ble det tre egg ut i går, etter nok en hestekur med hormoner ( hadde jeg vært verpehøne, hadde jeg vært slaktet ;)) Alle tre var perfekt befruktet idag. Våre egg pleier å klare seg ganske bra når de først har blitt befruktet, så da håper jeg at alle lever videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger mam&mam :) Lykke til med skumletelefonen, Opp! Nervepirrende.. Heia krepsen!!

Selv var jeg på første ul i dag. Øker styrke på Puregon fra 133 til 175, starter på or...et-eller-annet i morgen og ny ul fredag. Plutselig går det veldig raskt!! Uttak til uka allerede?! Er kort regime så kort? På stikkedag 5 i dag. Iiiik!

Tusen takk :) er vel orgalutran du skal starte på sikkert? :) ca 10 dager er vel kort regime om jeg ikke er helt fjern... Aldri hatt noe annet enn det jeg, bortsett fra den gangen det ble 20 dager pga små folikler :(

 

Lykke til, spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken klinikk bruker du forresten optimist78?

Jeg bor i Oslo og er nå hos IVF-klinikken. Ironisk nok er jeg kalt inn på oppstart hos Riksen førstkommende tirsdag. Ser for meg at den timen må flyttes ;)

 

Hvor hører du hjemme, Opp? Spennende tider altså!! Får holde motet oppe og oppmuntre hverandre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mam&mam: orgalutran var det ja! Legen sa det gjorde vondt å sette...??? Kjente jeg ble litt nervøs.. Føler meg litt "stinn" allerede. Får håpe det blir "fest" hos meg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja da var det over og ut for meg. Testet negativt i kveld, rugedag 13. Da er det bare å vente på mensen å stålsette seg for fryseforsøk. . '-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg forskjellen på fireganger delt og åtteganger delt? Jeg skjønner at det befruktede egget har delt seg en gang ekstra, men er det bedre å sette inn 8 delt i forhold til 4 delt?

 

Har mye mindre vondt i dag, blir mindre og mindre for hver dag. Er på rugedag 5, snart 6 og skal teste om en ukes tid. Når pleier dere å teste? Jeg håper intenst at det holdt med dette ene forsøket, gjorde helt insane vondt det uttaket og det har tatt nå 7 dager før magevolumet begynner å minske.. SLitsomt å gjemme en "gravidmage" som ikke er en gravidmage. :P

 

Hvordan føler dere dere??

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja da var det over og ut for meg. Testet negativt i kveld, rugedag 13. Da er det bare å vente på mensen å stålsette seg for fryseforsøk. . '-(

Blææææh!!!!!!! Så kjipt!! Tommel opp for eskimoene, selv har jeg aldri hatt så mange egg at de ble fyrst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, FrkKværner, har du fått mensen ennå? Noen er sent ute med å teste positivt og kveldsurin er vel ikke den beste. Jeg har sterke positive tester nå men kun om morgenen, selvom jeg har positive på ettermiddagen også, så er de mye svakere. Tommel opp for eskimoene  :tommelopp: og lykke til på neste mens!

 

Bør vel egentlig stille spørsmålet inne på 1. trimester, men lurer på om det er litt medisinrelatert. Noen andre som har opplevd at de må løpe på do hele tiden og tilogmed tisser på seg litt. Helt håpløst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mam&mam: orgalutran var det ja! Legen sa det gjorde vondt å sette...??? Kjente jeg ble litt nervøs.. Føler meg litt "stinn" allerede. Får håpe det blir "fest" hos meg også ;)

Gjør ikke vondt nei, synes jeg, men nålen er litt tykkere enn på feks gonal, og hos meg sved det i huden en stund etterpå, vanlig reaksjon visstnok :)

 

Stinn ja. Det er jo et godt tegn :) når har du uttak da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja da var det over og ut for meg. Testet negativt i kveld, rugedag 13. Da er det bare å vente på mensen å stålsette seg for fryseforsøk. . '-(

Så utrolig trist!!! Ikke så mye annet å si føler jeg, det gjør jo bare vondt.... Lykke til med neste forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...