Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

åhh det skjønner jeg Vizzy, hadde ikke turt å ta den testen jeg heller, er ikke testoman selv, for synes det er så fært å se på den "ikke gravid" blendahvite testen. Det høres jo lovende ut med symptomene dine :)  jeg hadde trodd det jeg også om jeg var deg. Håper sånn det blir din tur denne gang!. Jeg har tvunget meg selv til å være så positiv denne runden, og det var jo litt annerledes også nå som vi går privat, og satte inn to egg osv, så nå så er jeg blitt helt knust jeg, sørger skikkelig over det livet som ikke ble :( drømte inatt jeg var gravid og fikk positiv test to ganger, og kjente på litt aktivitet i livmoren og ja jeg begynte å håpe sånn rett før jeg tok testen.

Er så fortvilende dette her, og har  tittet innom "rommet" der vi aldri får det til og må gi opp. grusomt. Det håper jeg jo for guds skyld ikke skjer. Vi er villig til å gå langt, til og med donasjon,selvom det også blir en sorg å ikke kunne få en blanding av oss to.

 

Poca - kan være for tidlig, med rg 11 også, men rg 13 burde vise noe resultat Pratet med klinikken idag og de sa jeg bare kunne stoppe med progesteronstøtten nå. Håper du får en positiv overraskelse de neste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Negativ blendahvit test på meg igjen :( :( nå føles det som om vi aldri kommer til å oppleve å bli gravid og få barn. 4 ferskforsøket. Det blir bare værre og værre for hver gang å greie å ha troa på at det skal funke. Et stort lodd i livet dette her. Håper lykken har snudd til deg Vizzy og Poca.

å nei :( det var veldig trist :( Ventet på positive nyheter fra deg nå!!

 

tusen takk tante esel :hjertesmil: koselig du har heiet på meg. Håper det er neste gang som er min tur da ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ser det ut som nok et forsøk går til helvete:-( er så møkka lei å aldri få det til og at alle andre blir gravide. har holdt på med denne dritten i nesten 2 år og begynner å bli lei. blæ!! jeg takker for meg her inne på BIM og fortsetter forsøk på egenhånd og håper å lykkes en eller annen gang. Jeg orker bare ikke lese om andres solskinnshistorier her mer. Lykke til videre alle sammen. Hilsen vizzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dårlige tall for mars jentene gitt. Håper dere lykkes på egenhånd vizzy, masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh vizzy, er du sikker på det da?..skjønner veldig godt din frustrasjon, man blir jo helt knust og fortvilet over forsøk på forsøk som ikke fungerer. De første dagene er værst,men så blir det gradvis bedre.håper dere får det til på egen hånd eller lykkes en annen gang om dere ombestemmer dere. Du er ikke alene å ha det vondt å være i denne håpløse situasjonen.ønsker deg alt godt og flere barn i fremtiden <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh vizzy, er du sikker på det da?..skjønner veldig godt din frustrasjon, man blir jo helt knust og fortvilet over forsøk på forsøk som ikke fungerer. De første dagene er værst,men så blir det gradvis bedre.håper dere får det til på egen hånd eller lykkes en annen gang om dere ombestemmer dere. Du er ikke alene å ha det vondt å være i denne håpløse situasjonen.ønsker deg alt godt og flere barn i fremtiden <3

vi kommer til å fortsette forsøk i Danmark, Opp. Gir meg ikke med det første der. Jeg orker bare ikke være på disse sidene lenger. Blir bare deppa å være her og leser alle som jubler over sin lykke. Håper du lykkes snart også Opp. Masse lykke til videre. vi blir nok mødre snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åh vizzy, er du sikker på det da?..skjønner veldig godt din frustrasjon, man blir jo helt knust og fortvilet over forsøk på forsøk som ikke fungerer. De første dagene er værst,men så blir det gradvis bedre.håper dere får det til på egen hånd eller lykkes en annen gang om dere ombestemmer dere. Du er ikke alene å ha det vondt å være i denne håpløse situasjonen.ønsker deg alt godt og flere barn i fremtiden <3

vi kommer til å fortsette forsøk i Danmark, Opp. Gir meg ikke med det første der. Jeg orker bare ikke være på disse sidene lenger. Blir bare deppa å være her og leser alle som jubler over sin lykke. Håper du lykkes snart også Opp. Masse lykke til videre. vi blir nok mødre snart..

 

 

Takk :) ja jeg heier på deg! Gjør det som er best for deg. Masse lykke til og det SKAL vi ja :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud jenter! hva skjer æ? for en urettferdig verden :( jeg sitter faktisk og gråter... selv om jeg har lykkes, så sitter alle mine opplevelser dypt og langt inne i sjela mi.... sorgen og smerten vil nok alltid være der... utrolig leit at det ble negativt igjen for dere :( Og jeg håper dere finner styrke og nytt håp i løpet av kort tid!!!

Jeg har selv hatt pauser både fra bim og face pga jeg ikke har orket å lese om andres lykke.... det har minnet meg så veldig på mitt eget nederlag....

 

selv var jo jeg kjempeheldig... ble gravid når jeg hadde mistet alt håp... og plutselig løste alt seg. Alt jeg har slitt med, ønsket og drømt om i 5 år ble plutselig virkelig i løpet av 4-5mndr!! så... vil bare si at lykken KAN snu! Man m¨å prøve å holde ut når det stormer som verst!

 

et lite råd på veien er å være tro mot følelsene, smerten og sorgen... for hvis man ikke får utløp for dette, så ender man helt på bunnen.... gå turer i skogen, snakk med naturen, søk hjelp i intet, kjør en lang tur og bare hyl, skrik, bann og gråt! snakk med andre i samme situasjon. og har dere dyr, så bruk de... snakk med de, eller bare søk trøst, eller finn inspirasjon i dyrenes atferd i hvor enkelt man kan leve bekymringsfritt... dyra er fine sånn synes jeg <3 Hunden min har lært meg å se øyeblikk og kose meg i nåtiden. I nåtiden finnes hverken fæle opplevelser fra tidligere, eller bekymringer for fremtiden...

 

sender dere masse kjærlighet og håper dere vil lykkes neste runde <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk tante esel,det varmer, får helt tårer i øynene jeg nå. Du har en levende mirakelhistorie altså,så mirakler kan skje,det er godt å vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukker opp her innimellom. På dag 12 idag, og fikk svak positiv. Må bare se i løpet av helgen og på blodprøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad på vegne av de som har lykkes, men mine tanker går nå til de som har testet negativt :sad:

Utrolig hvor sterk vi må være når det ene forsøket etter det andre går rett i dass!!! Vi depper litt, åsså reiser vi oss gang på gang og ser fremover og starter på nytt-IGJEN og IGJEN!!

 

Sender ut masse klemmer til oss alle sammen :klem1:

 

Dette året SKAL vi lykkes-punktum finale!! :hjerte:

 

(jeg begynner på sprøyter når mensen kommer om 10-12 dager)

 

Klem fra Nå prøver vi igjen :blomst:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test på meg også. Har testdag til tirsdag, men ønsket ikke å lure meg selv lenger...

Dette var første IVF på oss, men vi synes hele prosessen har vært helt jævelig så vi tror nok ikke det blir flere forsøk på oss.

Lykke til til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på meg også. Har testdag til tirsdag, men ønsket ikke å lure meg selv lenger...

Dette var første IVF på oss, men vi synes hele prosessen har vært helt jævelig så vi tror nok ikke det blir flere forsøk på oss.

Lykke til til alle dere andre!

Ikke gi opp håpet enda Fiona81!! Det er enda tidlig når testdag først er på Tirsdag-ikke alle tester positivt før testdag.

Jeg krysser alt for at du får positivt resultat på testen Tirsdag :klem1: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter også litt innom (selvom jeg egentlig hadde lovet meg selv å ta pause i "ruge"/"psyko"tiden). Jeg er så nervøst!! Satte inn en perfekt blastocyst nå på mandag. Altså på rugedag 6/ DPO 11. Da jeg ble gravid i et frysforsøk hadde jeg veldig mye stikking i livmor og iling nedover beina. Nå: nada (bare litt press nedenfra... og vonde boobs). Vil være positiv! Men er så livende redd.. :( Blodprøve førstkommende onsdag..

 

En stor klem til alle som har fått negative tester siste uka. Og akkurat nå tenker jeg "hvorfor utsetter jeg meg for dette"?! Like belastende og pinende som en kjærlighetssorg. Og dette gjør vi frivillig?! All kred til oss!! Heia, heia!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt av dere damene som ikke har fått det til denne perioden :(

 

Selv har jeg vært uten prev i 6 år hvor de 2 første årene så var vi ikke direkte prøvere, men spesielt de siste 4 årene har vi vært prøvere.

Det er kjempe tungt og gå mnd for mnd og se at ingenting skjer. De 2 siste årene har vi vært under utredning, og sendte av gårde papirene til prøverør i desember. Dette var veldig tungt, som det er for alle. Jeg klarte ikke se noe ende på det og tenkte at nei, vi kjøper en 3pak og reiser rett til Danmark første mulighet vi får.

Vips, så var vi i gang med medisiner, og endte opp med masse cyster når jeg brukte nesesprayen og trodde alt var over. De sa at dette hindret ikke videre medisinering så jeg skulle bare fortsette. Så ble mens veeeeldig utsatt og var så lei. Endelig skulle jeg begynne på sprøytene og når jeg var i gang med det så ville jeg bare bli ferdig med alt.

Jeg kommer til Danmark, hvor de sier at jeg er veldig overstimulert, som endte med et hælvette av et uttak. Der og da sa jeg ALDRI igjen.

Jeg var heldig å få ut 17 egg, hvor 9 ble befruktet, og 8 fryst å et satt inn. Jeg tenkte fortsatt at aldri i verden ville jeg klare dette på første forsøk og var bare glad jeg var ferdig med medisiner og glad for alle de jeg hadde på frys.

Jeg har vært heldig, og fått 3 positive tester, fredag, lørdag, søndag. I morgen er det blodprøve.

 

Vet dette er kjempe tungt, og spesielt måtte prøve flere ganger og krysser fingrene og ønsker alle lykketil, og håper dere alle får det til på neste forsøk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er graviiiiiiid :-D etter 6 lange år har vi endelig fått positivtest! Nå håper jeg bare så inderlig at lille spire blir værende i 8 mnd til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er graviiiiiiid :-D etter 6 lange år har vi endelig fått positivtest! Nå håper jeg bare så inderlig at lille spire blir værende i 8 mnd til ❤️

Gratulerer!!!

Fantastiske nyheter å få tildig om morgenen hvor jeg knasker tørre knekkebrød med smør i håp om at morgenkvalmen skal gi seg  :tommelopp: Snart knasker vi sammen, ønsker sårt en spire  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodprøven viste at jeg er gravid❤️

 

Gratulerer til deg Ønsker-sart-en-spire! Enig: satser på at den blir i 8 mnd til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke har vært så kjempe aktiv her inne så følger jeg med :)

Er i dag selv på rugedag 6, ruger på to egg :) TD er 15 april, så håper virkelig at minst at en av de kan bli sittende på rett sted, slik at jeg får et nurk om 9 mnd.

Det ømmer litt på venstre side så blir så klart litt redd for at det kan være en nu Exu, men kan sikkert også kanskje være den systa de oppdaget da de tok ut egg. Vel tiden vil vel vise hva som skjer i magehuset :)

 

Gratulerer kjempe masse til alle som har fått positiv test, sattser på å følge etter nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :-D jeg tar gjerne i mot litt kvalme og knasker knekkebrød jeg ;) hihi .. Foreløpig er det lite symptomer ute og går. Men er jo kun 4+3, så plutselig er de her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...