Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

 

Igår var det da på tide med UL runde 2 for å sjekke om når det evt blir uttak. Fikk beskjed om at det blir uttak nå på onsdag. Nå krysser jeg absolutt alt jeg kan for at det skal klaffe :D

Var også på UL nr 2 og fikk forespeilet uttak onsdag...! Mistet av en eller annen grunn litt spirit på forrige UL; ble vel nervøs for alt som kommer.

 

Hva slags medisiner er du på? Og kjenner du noen bivirkninger? Her er det Puregon+Orgalutran kl 22 om kvelden som gjelder. Bortsett fra manglende humør akkurat nå, merker jeg ikke så mye.

 

Krysser fingrene for oss og resten av gjengen her inne...!! Som en skriver: mye action på tråden. Det er gøy!! Da er jeg ikke så "alene" ;)

Her har det gått i Gonal-F og Ovitrelle skal settes mandag kl 21:30.

 

Har en del krampe i magen. Men ellers veldig lite å legge merke til. Hadde skikkelig hetetokter da jeg gikk på Synarela.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for det Optimist78 :) Her er det møe ømme bryster kan man si ;) Og det har e hatt i over en uke nå :) Har det akkurat likt som jeg hadde i november i fjor,da jeg fikk positiv test,men da fikk e en sa :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg vi får mange egg på onsdag, frurikstadpfefferkorn :) Og jeg heier på magefølelsen, jenta79-jente06 ;)

 

Tar dere/ har dere tatt alternativ behandling? Jeg er sånn i tvil, men vil gjerne prøve "alt" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til jenta79-jente06 m test imrg, er så altfor spennende dette her!

Poca - håper begge eggene deler seg fint!!

Optimist78 - jeg har tidligere tatt akupunktur på de 3 foregående forsøkene, har litt tro på det, ble gravid første forsøket, men mistet i uke 12. Sluttet m det fordi det ble så dyrt nå når jeg må betale alt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jeg har blitt så forkjøla, verker i bihulene å blæ form. Klarte ikke dy meg istad og tok litt nesespray og en paracet... Har dere noen gode råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blei negativ test :( Får vente til onsdag med å teste igjen,for det er jo testdagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta79-jente06 æsj det var virkelig leit, men kan jo skje mye på to dager, noen har ikke nok hcg rg 12 heller! Får håpe du får en veldig flott overraskelse på onsd!!

 

Mam&mam -tror ikke det gjør no å ta nesespray og litt paracet - så ikke tenk på det :) håper du er blir bedre snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta79-jente06 æsj det var virkelig leit, men kan jo skje mye på to dager, noen har ikke nok hcg rg 12 heller! Får håpe du får en veldig flott overraskelse på onsd!!

Mam&mam -tror ikke det gjør no å ta nesespray og litt paracet - så ikke tenk på det :) håper du er blir bedre snart :)

Håper det ikke har noe å si, jeg blir helt funksjonshemmet av å være tett i nesa og ha vondt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjipt, jenta79-jente06. Som Opp skriver: kroppen må produsere en viss mengde hcg og det kan ha festet seg senere. Fortsatt håp! Har du blodprøve onsdag? Krysser fingrene!!

 

God bedring mam&mam :)

Endret av Optimist78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimist78: Jeg tar ikke blodprøve,kun hjemme test.Går ikke dette så har man ett forsøk til heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var dette forsøket nok over :( Har begynt å blø,så regner med det er mensen som er på vei :( Lykke til dere andre :) Måtte det bli mange gravide her i mars/april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist jenta79-jente06 :( God klem fra meg også. Nyt de medisinfrie mnd og lad opp til juni. Deilig at det ikke er så lenge til!!

 

Her lader jeg opp til egguthenting i morgen.. Krysser fingrene for få komplikasjoner og mange egg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet, to sterke streker med en gang urinen traff vinduet, men jeg er fremdeles litt redd. Grunnen til at jeg testet på dag 12 og ikke på dag 14 som jeg egentlig skal er fordi jeg hadde så himla vondt i natt. Hadde en syyyykt brennende følelse nederst i magen, rett over skambeinet, nesten så jeg lå å klynket meg. Men to paraset og 30 min senere så kunne jeg sove videre. Våknet av smerter i magen to ganger i natt. I dag har jeg ikke hatt "vondt" føler meg bare stinn/stappfull/sprekkeklar i magen. Noen som har lignende erfaringer? Strekkesmerter i livmoren? Egget graver seg mer ned? Påbegynnende SA?

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så ekkelt med smerter mamma til Emma, håper det går bra og at den positive testen holder seg sterk og fin :) har ikke opplevd noe sånt, så kan ikke gi deg noe tips eller råd...

 

Jeg for min del har ligget strak siden søndag med både migrene og influensa, værst med migrena, hvor jeg har tatt medisiner jeg sikkert ikke burde tatt :( huff, er så redd det ikke går bra nå, at medisinene har noe å si og at det at jeg fikk så migrene tyder på at mensen er på vei :( bah!! Dårlig følelse ikveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet, to sterke streker med en gang urinen traff vinduet, men jeg er fremdeles litt redd. Grunnen til at jeg testet på dag 12 og ikke på dag 14 som jeg egentlig skal er fordi jeg hadde så himla vondt i natt. Hadde en syyyykt brennende følelse nederst i magen, rett over skambeinet, nesten så jeg lå å klynket meg. Men to paraset og 30 min senere så kunne jeg sove videre. Våknet av smerter i magen to ganger i natt. I dag har jeg ikke hatt "vondt" føler meg bare stinn/stappfull/sprekkeklar i magen. Noen som har lignende erfaringer? Strekkesmerter i livmoren? Egget graver seg mer ned? Påbegynnende SA?

 

Klem!

Hadde du ferskforsøk denne gangen?

 

Her er jeg skikkelig overstimulert igjen grunnet graviditeten og jeg som bare var mildt overstimulert ved uttak og innsett. Legen sa at det var graviditeten som fikk det hele i gang igjen og jeg sliter veldig med vondt i magen, tørste og konsentrert urin. Fått beskjed om å fortsette med å ta livet med ro og ingen hopp eller sprett (eller sex :rolleyes: ). Er stappa hele tiden, selv når jeg er sulten så er det liksomt fullt. Stikker og klyper skikkelig til av og til og å nyse eller å hoste må kun utføres sammenkrøpet i sengen. Ellers bra  :laugh:

 

Ellers må jeg bare få gratulere deg med positiv test  :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer mamma-til-emma! Jeg synes det høres ut som en klassisk graviditet :) Ikke bekymre deg for SA - du merker dessverre (eller heldigvis) veldig godt om det skulle være på gang. Så nyt! Og tenk at det er livmoren (og medisinene) som jobber for en graviditet :)

 

Mam&mam: kan det være stresset rundt ivf som utløser migrene? Det er jo et h.... stress!! Blir syk av mye mindre!! God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk optimist, jeg vet ikke helt, er i utganspunktet veldig hormonstyrt, men ble "knekt" i nakken av en kiropraktorkompis på søndag, så det kan være dt. Jeg har stresset veldig lite dette forsøket, men hvem vet. Ingen mensen enda, må bare vente så den o store dag 10 er over :o er på rgd 8 idag og kjenner noe der nede hele tiden, små kramper og stikkinger... Så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mam&mam: jeg titter innom her selv om jeg ikke hjemme her pr def.!

Litt stikninger er jo et bra tegn det. Kjedelig med migrene da. Har det selv i ny og ne og vet hvor utslått og dårlig man blir...

Når tenker du å teste da?

 

Her går nå dagene. Har selv vært syk i noen dager (dvs det blir rolige dager som kan by på en del tankevirksomhet ..) Klarer ikke fri meg fra tanken om at det ikke blir flere barn. Det var liksom greit de første dagene etter at jeg satte endelig strek, men nå kommer lengselen tilbake. Blæææ, ikke greit det her.

Måtte bare få det ut.

God natt!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt når andre også har migrene og vet hvordan man kan ha det, unner ingen det da... Hehe...

 

Jeg skal prøve å holde meg til evnt søndag, skal bort i helgen på hyttetur så må nesten det... Men jeg har begynt å blø før det de to andre forsøkene uansett så, negativ nå men...

 

Huff, jeg skjønner at det er vanskelig å legge bak seg, et barn er jo så fantastisk, spesielt disse små... Håper bare du og dere finner ut hva som blir riktig for dere, og ikke minst kroppen og tankene dine...

Tærer på med alle disse forsøkene...

 

God klem til deg!!

 

Jeg håpe forøvrig jeg får noe slags medisiner som kan hjelpe mot migrene om jeg skulle bli gravid, kan ikke bli liggende sånn i dagesvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt når andre også har migrene og vet hvordan man kan ha det, unner ingen det da... Hehe...

 

Jeg skal prøve å holde meg til evnt søndag, skal bort i helgen på hyttetur så må nesten det... Men jeg har begynt å blø før det de to andre forsøkene uansett så, negativ nå men...

 

Huff, jeg skjønner at det er vanskelig å legge bak seg, et barn er jo så fantastisk, spesielt disse små... Håper bare du og dere finner ut hva som blir riktig for dere, og ikke minst kroppen og tankene dine...

Tærer på med alle disse forsøkene...

 

God klem til deg!!

 

Jeg håpe forøvrig jeg får noe slags medisiner som kan hjelpe mot migrene om jeg skulle bli gravid, kan ikke bli liggende sånn i dagesvis...

.

 

Jeg hadde så og si ikke migrene-anfall da jeg gikk gravid. Husker bare et anfall, og da gikk det noenlunde greit uten medisiner. Du får sjekke med fastlegen din om det finns noe du kan ta når du blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...