Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

Ja, det må jeg nok gjøre :) er vel ingenting man kan ta, men noe kan man ta til nød mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen:) Er en av de som har lest mye om hva som har blitt skrevet, men aldri meldt meg inn..

 

tror jeg kanskje hører til i gruppa her? var på UL 17.03, egguthenting 19.03 og innsett 21.03. Fikk ut 16 egg hvor kun 2 ble befruktet, satt inn 1. Har siden uttak blitt økende stinn over magen og i eggstokkene med økende volum, ser ut som jeg var flere mnd på vei:P var på ekstra konttroll på klinikken i går, hvor det ble planlagt tapping. Legen sa at det kunne tyde på en graviditet siden volumet økte gradvis:) men i dag er magen betydelig mindre og håpet om å være gravid er vel så godt som borte :huh: uggh...

 

Dette ble veldig frem og tilbake:P Hyggelig å lese om alle som har hatt positive erfaringer med behandling  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:) Er en av de som har lest mye om hva som har blitt skrevet, men aldri meldt meg inn..

 

tror jeg kanskje hører til i gruppa her? var på UL 17.03, egguthenting 19.03 og innsett 21.03. Fikk ut 16 egg hvor kun 2 ble befruktet, satt inn 1. Har siden uttak blitt økende stinn over magen og i eggstokkene med økende volum, ser ut som jeg var flere mnd på vei:P var på ekstra konttroll på klinikken i går, hvor det ble planlagt tapping. Legen sa at det kunne tyde på en graviditet siden volumet økte gradvis:) men i dag er magen betydelig mindre og håpet om å være gravid er vel så godt som borte :huh: uggh...

 

Dette ble veldig frem og tilbake:P Hyggelig å lese om alle som har hatt positive erfaringer med behandling  :laugh:

 

 

Er det flere som har opplevd dette? vårt første forsøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble overstimulert, men før uttak, var som deg stinn og litt vondt. Jeg er idag på rgd 9, kvalm og ubehag idag men ikke overstimulert igjen tror jeg :) føler mest mensen kommen, så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis mamma-til-Emma! :D så fantastisk og heldig du er!!

 

Her er det rg 6 og ikke noen symptomer etc som skulle styrke en evt graviditet, slår meg til ro m at det er tidlig enda så har ikke gitt opp håpet helt, selvom jeg skulle ønske det var noen tegn som gjorde meg mer optimist. Lykke til dere som skal ha utsett/innsett idag! Si fra hvordan det går da! Hvordan går det m resten av mars rugerne?

Endret av Opp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det uttak idag. 19 egg ut. Denne gangen blir det ICSI som skal gjennomføres. Vi er veldig spente. Så lenge eggene lar seg befrukte blir det innsett på fredag:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ruger til ett firedelt egg . Det andre egget jeg hadde delte seg ikke nok, så ingen på frys :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overstimulert nå som jeg er gravid. Har økt gradvis siden innsett, hvor jeg var mildt overstimulert. Nå er jeg moderat overstimulert (ihvertfall på mandag). Går litt opp og ned hvor ille det er i magen, men legen håpet at det ville gå gradvis nedover igjen etterhvert av seg selv. Ny kontroll om to uker, vil da være 7 uker på vei. Venstre eggstokker 8x10 cm i diameter og høyre er 4x6 cm. Litt tungpustet, litt stor mage, tørst hele tiden, men har drikkerestriksjoner, konsentrert urin og sex-forbud :P Uggen er jeg også, men det kan like gjerne være på grunn av graviditeten :laugh: og har en følelse av å være stappa selv når jeg er sulten!

 

Imorgen får jeg vite resultete av hcg prøvene jeg har tatt mandag og i dag :mobil: Så nå er det bare å vente :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det uttak idag. 19 egg ut. Denne gangen blir det ICSI som skal gjennomføres. Vi er veldig spente. Så lenge eggene lar seg befrukte blir det innsett på fredag:-D

Gratulerer!! Herlig med så mange! Uttak på meg også i dag. Det var mye vondere enn jeg husket det som :( Men verdt det så lenge førstepremien er en bebis (eller to) :) Selv fikk jeg ut 11 egg. Er det fordi jeg begynner å bli gammel/ har få egg igjen? Hm...

 

Da er det bare å krysse fingrene for "skumletelefonen" i morgen, FruRikstadPfefferkorn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ruger til ett firedelt egg . Det andre egget jeg hadde delte seg ikke nok, så ingen på frys :-(

Gratulerer som ruger!!! Gravid til det motsatte er bevist. Nyt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepsen79: jeg har det akkuratt som deg pluss at jeg har litt problemer med å kommer meg "skikkelig" på do.. Lurer litt på å sette microklyx når jeg kommer hjem for å se om det hjelper. Magen er stinn og hvis jeg spiser føles det ut som om jeg skal eksplodere..

Var bekymring for at jeg er overstimulert da jeg fikk ut 17 egg, men har ikke tenkt noe mer på det egentlig. Setter fanalgin om kvelden og drikker rikerslig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at det er flere som har opplevd det. Er jo helt ny i denne verden, så mye å tenke på og engste seg over. Tenkte bare at det umulig kunne være ett bra tegn at magen forsvant.. men er vel fortsatt for tidlig å kunne konstantere en graviditet uansett..? Nå er det bare å vente tålmodig (mer utålmodig) til testdato, selvom det spørs om jeg holder så lenge.. gratulerer med graviditeten Krepsen 79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Her var det uttak idag. 19 egg ut. Denne gangen blir det ICSI som skal gjennomføres. Vi er veldig spente. Så lenge eggene lar seg befrukte blir det innsett på fredag:-D

Gratulerer!! Herlig med så mange! Uttak på meg også i dag. Det var mye vondere enn jeg husket det som :( Men verdt det så lenge førstepremien er en bebis (eller to) :) Selv fikk jeg ut 11 egg. Er det fordi jeg begynner å bli gammel/ har få egg igjen? Hm...

 

Da er det bare å krysse fingrene for "skumletelefonen" i morgen, FruRikstadPfefferkorn!!

11 er jo veldig bra det også:-D Da gjenstår bare den skumle telefonen imorgen ja.

 

Jeg hadde veldig vondt forrige gang. Klarte ikke gå på 3 dager.... Håper smertene gir seg fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her var det uttak idag. 19 egg ut. Denne gangen blir det ICSI som skal gjennomføres. Vi er veldig spente. Så lenge eggene lar seg befrukte blir det innsett på fredag:-D

Gratulerer!! Herlig med så mange! Uttak på meg også i dag. Det var mye vondere enn jeg husket det som :( Men verdt det så lenge førstepremien er en bebis (eller to) :) Selv fikk jeg ut 11 egg. Er det fordi jeg begynner å bli gammel/ har få egg igjen? Hm...

Da er det bare å krysse fingrene for "skumletelefonen" i morgen, FruRikstadPfefferkorn!!

11 egg er jo fantastisk!!! Tenk jeg som fikk ut ett første gang da? Haha, det er stusselig prognose, men det ble med hele veien uten å gi positiv test da men...

 

Lykke til med skumlerudtelefonen, den er skikkelig fæl... Her er det nedtelling til testdag og håpa at jeg ikke begynner å blø i morgen eller fredag som de to siste gangene :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du jenta79? Du har vel krav på 3 forsøk i det offentlige uavhengig om det blir barn eller ikke mener jeg... Kan jo dessverre holde på en evighet om ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom telefonene fra legen om hcg verdiene mine:

 

Mandag: 5 uker: 1900 mIU/ml

Onsdag: 5+2:      4700 mIU/ml

 

Dobling hver 36 timer :wub: Ligger litt høyt men vet jo at det er sjanse for tvillinger her, så her heier jeg på begge eggene som ble satt inn :duskedame:

 

Tilbake til ny ultralyd den 7. april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man bare 3 ferskforsøk uansett om man ikke får barn på det?

Man for dekket tre fersk forsøk av staten. Får man ikke barn på disse, kan man velge å gå privat eller fortsette offentlig, men da med full egenbetaling. Får man barn på de tre første, kan man søke om søskenforsøk og disse dekkes av staten som de tre første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 egg av 19 kunne befruktes, men kun 2 ble befruktet. Negge disse blir satt inn imorgen hvis alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skumletelefonen" er ferdig. I alt 5 egg ble befruktet. Da er det innsett først på mandag for min del. Krysser fingrene for at minst to blastoer overlever helgen!

 

Spennende i morgen, frurikstadpfefferkorn! Krysser fingrene for to :) :)

 

Gratulerer Krepsen79!! Ser lovende ut! Å tenk om det er to små! Håper på å følge etter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra optimist78 og frurikstadpfefferkorn :) da blir det nok insett på begge to :) :) .

Frurikstadpfefferkorn - vet du hvorfor det bare ble 2 som ble befruktet? Jeg hadde også lav befruktningsrate, 3 av 7 men fikk ikke no svar på hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så spennende jenter, håper både blastoer og andre små spirer klarer seg. Å tenk om du har to små da krepsen??? Jeg er forøvrig kjemperolig idag, fortsatt ingen blødninger, å det er jo bra :) vi tester i morgen tidlig vi da, klarer ikke vente lengre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra optimist78 og frurikstadpfefferkorn :) da blir det nok insett på begge to :) :) .

Frurikstadpfefferkorn - vet du hvorfor det bare ble 2 som ble befruktet? Jeg hadde også lav befruktningsrate, 3 av 7 men fikk ikke no svar på hvorfor.

Har ikke fått noe svar på det nei. Skal spørre masse imorgen. Merker jeg blir litt demotivert når så få egg av så mange blir befruktet. Men uansett så er det dobbelt så mange egg som i en normal syklus. Men det verste nå er at jeg er livredd for å få samme beskjed imorgen som forrige innsett dag. At egget ikke kan settes inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...